'Giggs verrast en kiest voor avontuur in Vietnam; tweede United-icoon volgt snel'

    'Giggs verrast en kiest voor avontuur in Vietnam; tweede United-icoon volgt snel'

    maandag 13 november 2017 om 18:56

    Ryan Giggs gaat aan de slag in Vietnam. De clubicoon van Manchester United heeft een tweejarig contract getekend als directeur jeugdopleiding bij PVF, dat uitkomt op het tweede niveau. Dat meldt onder meer het Aziatische FOX Sports.

    Giggs begint op 20 november aan zijn nieuwe klus bij Promotion Fund of Vietnamese Football Talents FC, kortweg PVF. De stap is enigszins verrassend te noemen. De Welshman beëindigde in 2014 zijn actieve carrière, waarna hij als assistent van Louis van Gaal bij United fungeerde. Na het ontslag van de Nederlander diende de voormalige middenvelder enige tijd als interim-manager.

    Na de komst van José Mourinho vertrok Giggs, maar sindsdien wordt hij regelmatig met nieuwe trainersklussen in verband gebracht. Zijn naam viel onder meer voor de vacatures bij Leicester City en Everton. Giggs zou een gevarieerd takenpakket krijgen. Hij gaat de spelers en trainers begeleiden en zal zijn expertise inzetten voor de jeugdopleiding.

    Ook zijn voormalig United-teamgenoot Paul Scholes zou snel aan de slag gaan bij de club. Het duo is uitgenodigd voor de openingsceremonie van de nieuwe trainingsaccommodatie van PVF later deze maand.

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +78277
    maandag 13 november 2017 om 19:20
    Geef hem geen ongelijk, wie wilt daar nou geen paar jaar vertoeven.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17533
    maandag 13 november 2017 om 19:47
    Nog nooit geweest maar lijkt me wel een mooi land.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 13 november 2017 om 19:51
    Ik ook niet maar het lijkt mij ook een mooi land. Veel naar gekeken maar nog niet van gekomen.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17533
    maandag 13 november 2017 om 19:55
    Schijnt indrukwekkend te zijn. Zijn best veel landen waar ik nog naartoe wil ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 13 november 2017 om 19:56
    Haha hier nog eentje :D
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17533
    maandag 13 november 2017 om 20:01
    Heb ook een scratch map....dan denk je dat je veel gezien heb....maar dat valt dan erg tegen ;)
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9185
    maandag 13 november 2017 om 22:56
    Kan die daar ook gewoon lekker rentenieren ipv aan het werk gaan bij een 2e divisieclub, totaal Giggs-onwaardig..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 13 november 2017 om 23:03
    Ik kan niet in zijn hoofd kijken, hij heeft misschien een andere kijk op het leven. Hij moet doen wat jij leuk vind, waarom niet.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9185
    maandag 13 november 2017 om 23:10
    Hij moet het ook helemaal zelf weten natuurlijk, maar een sportieve uitdaging zie ik er niet in, maar goed..
    Voetbal in Vietnam is van een zwaar laag niveau..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 13 november 2017 om 23:12
    Zoals ik al aangeef, ik denk dat het meer dan voetbal is. Een combi van voetbal, mooi land en wat terug geven aan de mensen. Niks mooiers dan dat. Is mijn mening.
    Vind ik leuk
    Guust +4874
    maandag 13 november 2017 om 20:08
    Mooi leven daar, lekker genieten. Super mooi land en hele relaxte mensen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Mo +11242
    maandag 13 november 2017 om 21:00
    2e niveau van Vietnam allemachtig, wat heeft hij daar nou weer te zoeken
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9185
    maandag 13 november 2017 om 22:54
    Wat moet hij daar in godsnaam ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Giggs verrast en kiest voor avontuur in Vietnam; tweede United-icoon volgt snel'