Lukaku klaar voor concurrentiestrijd met Ibrahimovic: 'Ik ben een luipaard'

Lukaku klaar voor concurrentiestrijd met Ibrahimovic: 'Ik ben een luipaard'

maandag 13 november 2017 om 19:46

Romelu Lukaku ziet de concurrentiestrijd met Zlatan Ibrahimovic met vertrouwen tegemoet bij Manchester United. De Belg toont veel vertrouwen, nadat hij vrijdagavond twee keer scoorde voor België in de oefeninterland tegen Mexico.

Voor Lukaku kwamen die goals uiterst gelegen, aangezien hij de laatste zeven duels van United niet scoorde. "Het is een opluchting, maar ik wist dat ze zouden komen", zegt de 24-jarige spits op de clubsite. "Ik voel me geweldig, eerlijk. Ik ben geboren om te scoren. Ik denk niet dat er veel spitsen van mijn generatie zijn die net zo vaak gescoord hebben als ik. In de zestien ben ik een luipaard."

Met die laatste uitspraak imiteert Lukaku zijn teamgenoot Ibrahimovic, die zichzelf vaak een leeuw noemt. De Rode Duivel kijkt uit naar de rentree van de Zweed. "Het motiveert mij enorm, want hij is een goede speler om in de selectie te hebben. Zijn terugkeer zal ons helpen in de jacht op Manchester City in de titelstrijd."

Poll

Is Lukaku beter dan Ibrahimovic?

(272 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 13 november 2017 om 19:57
Wat hij echt denkt: "waarom herstelt die klootzak nou zo snel?" Zeker nu Lukaku de laatste tijd niet meer scoort (laatste goal voor United was in september, wat betekent dat hij al 7 wedstrijden droog staat).
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 20:00]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:21
Mourinho zal ze toch wel alle 2 opstellen? Meer goals kun je niet krijgen dan.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:25
In bepaalde (delen van) wedstrijden wellicht wel, maar er kunnen ook momenten komen dat hij kiest om 1 van de 2 op te stellen.. Hoe dan ook is het zaak voor Lukaku om eindelijk weer eens een goal te maken voor Man. Utd.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 20:26]
Vind ik leuk
ricsta +439
maandag 13 november 2017 om 21:46
Eigenlijk zeg je niets. In bepaalde delen van wedstrijden wel maar ook op momenten niet.

Das logisch ;)
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:53
Wat dus inhoudt dat hij er ook voor kan kiezen om 1 van de 2 op te stellen en bijv. de ander helemaal niet te gebruiken. En dat is natuurlijk uiterst relevant in deze context.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 21:54]
Vind ik leuk
ricsta +439
maandag 13 november 2017 om 21:55
Klopt ik begreep je wel, het kan alle kanten op.
Ik vraag me af of Lukaku zich nederig gaat opstellen, natuurlijk ook een beest van een vent. Ibra zal zijn plek op willen eisen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 19:58
Ziet er op de foto niet echt afgeslankt uit
Vind ik leuk
Dezeun +433
maandag 13 november 2017 om 19:59
Lukaku de toekomst
Ibrahimovic vergane glorie
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:11
Of is hij een blind paard?


Maar zonder dollen ik hoop en denk dat Lukaku die concurrentiestrijd wel door zal komen. In geval van nood kan Zlatan er wel naast spelen ook.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:00
Twee zulke geweldige spitsen in je selectie en dan zo defensief spelen...
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:30
Er is er nu maar eentje beschikbaar hoor.
Vind ik leuk
Henk 1971 +1777
maandag 13 november 2017 om 20:02
United begint meer op een dierentuin te lijken.....
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:10
Zlatan is ook een lui paard in de zestien
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:12
Alleen super effectief en dodelijk.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:10
Lukaku is een luipaard.
Zlatan eet luipaarden bij bosjes als ontbijt.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:25
Met zo'n grote mond wel ja. Maar dat zal hij wel geleerd hebben in Amsterdam.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:40
Amsterdam. Dat schijnt ie te eten tijdens de lunch.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:45
Krijgt hij die gammele zooi wel doorgeslikt?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:54
Denk niet dat ie hoeft te kauwen eigenlijk.
Beetje peper mag dr wel bij.
Vind ik leuk
Hoogeveen +3885
maandag 13 november 2017 om 20:35
Niet handig van Lukaku om zich te vergelijken met een grote kat-achtige. Net een topic dat Mourinho liever met honden in de spits speelt
Vind ik leuk
Jozef +20781
maandag 13 november 2017 om 21:33
Lukaku noemt zich een lui paard.

Dat geloof ik. Hij is te dik.
Vind ik leuk
Gavv +573
dinsdag 14 november 2017 om 07:54
Te dik ? Lukaku is een blok beton.
Vind ik leuk
Jozef +20781
dinsdag 14 november 2017 om 08:07
Zo kun je het ook zeggen...

Nog nooit een handig blok beton gezien, vandaar... ;-)
Vind ik leuk
Gavv +573
dinsdag 14 november 2017 om 08:51
Maar goed dat niet iedereen een lichtgewicht is a la Messi of Neymar. Spelers als Lukaku zijn nu eenmaal ook nodig in het voetbal, dat maakt het voetbal nu eenmaal zo mooi. Zeker in Engeland.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:44
Hahaha dat wordt dus banken want Mourinho heeft liever Hyena's (Zlatan) in de spits
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 22:47
Potver VP, weeeeer een taalfout in de titel. Het moet zijn ' lui paard' !
Vind ik leuk
wijze man +1210
dinsdag 14 november 2017 om 06:46
Ibra is de meester van de twee...alleen al qua persoonlijkheid mag Lukaku nog niet in zijn schaduw staan
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Lukaku klaar voor concurrentiestrijd met Ibrahimovic: 'Ik ben een luipaard'