Lukaku klaar voor concurrentiestrijd met Ibrahimovic: 'Ik ben een luipaard'

Lukaku klaar voor concurrentiestrijd met Ibrahimovic: 'Ik ben een luipaard'

maandag 13 november 2017 om 19:46

Romelu Lukaku ziet de concurrentiestrijd met Zlatan Ibrahimovic met vertrouwen tegemoet bij Manchester United. De Belg toont veel vertrouwen, nadat hij vrijdagavond twee keer scoorde voor België in de oefeninterland tegen Mexico.

Voor Lukaku kwamen die goals uiterst gelegen, aangezien hij de laatste zeven duels van United niet scoorde. "Het is een opluchting, maar ik wist dat ze zouden komen", zegt de 24-jarige spits op de clubsite. "Ik voel me geweldig, eerlijk. Ik ben geboren om te scoren. Ik denk niet dat er veel spitsen van mijn generatie zijn die net zo vaak gescoord hebben als ik. In de zestien ben ik een luipaard."

Met die laatste uitspraak imiteert Lukaku zijn teamgenoot Ibrahimovic, die zichzelf vaak een leeuw noemt. De Rode Duivel kijkt uit naar de rentree van de Zweed. "Het motiveert mij enorm, want hij is een goede speler om in de selectie te hebben. Zijn terugkeer zal ons helpen in de jacht op Manchester City in de titelstrijd."

Poll

Is Lukaku beter dan Ibrahimovic?

(272 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 13 november 2017 om 19:58
Ziet er op de foto niet echt afgeslankt uit
Vind ik leuk
Dezeun +1010
maandag 13 november 2017 om 19:59
Lukaku de toekomst
Ibrahimovic vergane glorie
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:11
Of is hij een blind paard?


Maar zonder dollen ik hoop en denk dat Lukaku die concurrentiestrijd wel door zal komen. In geval van nood kan Zlatan er wel naast spelen ook.
Vind ik leuk
Henk 1971 +3452
maandag 13 november 2017 om 20:02
United begint meer op een dierentuin te lijken.....
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:10
Zlatan is ook een lui paard in de zestien
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:12
Alleen super effectief en dodelijk.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:10
Lukaku is een luipaard.
Zlatan eet luipaarden bij bosjes als ontbijt.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:25
Met zo'n grote mond wel ja. Maar dat zal hij wel geleerd hebben in Amsterdam.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:40
Amsterdam. Dat schijnt ie te eten tijdens de lunch.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:45
Krijgt hij die gammele zooi wel doorgeslikt?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:54
Denk niet dat ie hoeft te kauwen eigenlijk.
Beetje peper mag dr wel bij.
Vind ik leuk
Hoogeveen +4571
maandag 13 november 2017 om 20:35
Niet handig van Lukaku om zich te vergelijken met een grote kat-achtige. Net een topic dat Mourinho liever met honden in de spits speelt
Vind ik leuk
Jozef +25869
maandag 13 november 2017 om 21:33
Lukaku noemt zich een lui paard.

Dat geloof ik. Hij is te dik.
Vind ik leuk
Gavv +677
dinsdag 14 november 2017 om 07:54
Te dik ? Lukaku is een blok beton.
Vind ik leuk
Jozef +25869
dinsdag 14 november 2017 om 08:07
Zo kun je het ook zeggen...

Nog nooit een handig blok beton gezien, vandaar... ;-)
Vind ik leuk
Gavv +677
dinsdag 14 november 2017 om 08:51
Maar goed dat niet iedereen een lichtgewicht is a la Messi of Neymar. Spelers als Lukaku zijn nu eenmaal ook nodig in het voetbal, dat maakt het voetbal nu eenmaal zo mooi. Zeker in Engeland.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 22:47
Potver VP, weeeeer een taalfout in de titel. Het moet zijn ' lui paard' !
Vind ik leuk
wijze man +2176
dinsdag 14 november 2017 om 06:46
Ibra is de meester van de twee...alleen al qua persoonlijkheid mag Lukaku nog niet in zijn schaduw staan
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Lukaku klaar voor concurrentiestrijd met Ibrahimovic: 'Ik ben een luipaard'