Wil je een primeur? Ik denk dat volgend seizoen mijn laatste jaar wordt

"Wil je een primeur? Ik denk dat volgend seizoen mijn laatste jaar wordt"

maandag 13 november 2017 om 20:35

Nog één seizoen en dan houdt Didier Drogba er waarschijnlijk mee op. De 39-jarige spits uit Ivoorkust vertelt in een interview met RMC dat hij naar alle waarschijnlijkheid zijn schoenen aan de wilgen gaat hangen.

Drogba speelt nu voor Phoenix Rising, een club die actief is op het tweede niveau van Amerika. "Wil je een primeur? Ik denk dat volgend seizoen mijn laatste jaar wordt", laat Drogba weten. "Er komt een moment dat je toch zult moeten stoppen. Ik heb tijd nodig voor andere dingen."

Drogba is het plezier in het voetballen niet verloren, maar merkt dat hij de afgelopen jaren op fysiek vlak flink heeft moeten inleveren. "Met mijn 39 jaar ben ik niet meer de snelste." Drogba speelde het grootste gedeelte van zijn carrière voor Chelsea, de club waar hij maar liefst acht seizoenen actief voor was. Vanuit Engeland maakte hij de overstap naar het Chinese Shanghai Shenhua. Na twee jaar Galatasaray keerde hij voor een seizoen terug bij Chelsea. Voor hij bij Phoenix Rising terecht kwam, speelde hij twee jaar bij Montreal Impact.

Plaats een reactie

Kwal +315
maandag 13 november 2017 om 20:36
Ik denk dat hij daar wel gelijk in heeft. Kramer halen als vervanger dan maar ?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:47
Voetbalt Kramer nog wel dan?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 23:29
Heb nog liever Sven Kramer
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:44
Italië gaat beginnen. Ook een voetbalprimeur.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:51
Denk dat Italie het thuis wel wint.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:09
Eén goaltje van Zweden en ze zitten in een erg lastig pakket. Ik ben benieuwd.
Vind ik leuk
JDW1988 +1289
maandag 13 november 2017 om 20:47
Veel respect voor deze man!
Vind ik leuk
Sargon +522
maandag 13 november 2017 om 20:47
Jammer dat Ivoorkust zich niet heeft gekwalificeerd, dan had hij als een soort Roger Milla meegekund.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:55
Hij is ook niet op zijn hoogtepunt gestopt kun je zeggen, de 2e divisie van Amerika hehe. Maja ik zou ook nog zoveel mogelijk geld binnenhalen als ik in zijn positie stond.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:11
Amerika is sowieso een droom, het geld is dan slechts een bijzaak.
Vind ik leuk
Santi +17497
maandag 13 november 2017 om 21:45
Ik zou er niet dood gevonden willen worden.

De VS tenminste
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 00:23
Nooit geweest?
Vind ik leuk
Santi +17497
dinsdag 14 november 2017 om 09:15
Ga t ook niet doen!
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 11:47
Waarom baseer je je mening dan op? Op basis van films, horen zeggen of the bold and the beautiful?
Vind ik leuk
Santi +17497
dinsdag 14 november 2017 om 12:53
Op dat t n kutland is .. GEen discussie mogelijik
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 13:12
Goed verhaal man.
Vind ik leuk
wijze man +1287
dinsdag 14 november 2017 om 06:49
Ik heb tijd nodig voor andere dingen


Je poen opmaken?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Wil je een primeur? Ik denk dat volgend seizoen mijn laatste jaar wordt"