Wijnaldum kan vragen niet waarderen: Dat was nergens op gebaseerd

Wijnaldum kan vragen niet waarderen: "Dat was nergens op gebaseerd"

dinsdag 14 november 2017 om 08:31

Het is vaak een wereld van verschil, de Georginio Wijnaldum van Liverpool en de Georginio Wijnaldum van het Nederlands elftal. De 27-jarige middenvelder weet dat zelf ook maar al te goed.

"Ja, er is een verschil tussen de Wijnaldum van Oranje en Liverpool. Het zou te makkelijk zijn om te zeggen dat het aan Oranje ligt. Natuurlijk, bij Liverpool trainen we dagelijks samen, zijn we op elkaar ingespeeld. Dat is bij een nationale ploeg, waar veel wisselingen zijn, anders", aldus de oud-speler van PSV en Feyenoord in gesprek met het Algemeen Dagblad.

"Maar dat is geen excuus. Ik moet mijn weg vinden om hier dezelfde prestaties te laten zien als bij Liverpool. Dat is een uitdaging."

Afgelopen week wilden media van Wijnaldum weten of hij zich wel gewaardeerd voelde bij Oranje. Daar wilde hij toen niet op reageren. "Dat was puur omdat er werd geschreven dat ik niet kon opschieten met Guus Hiddink. Dat was nergens op gebaseerd. Ik heb een uitstekend contact met hem, nog steeds."

Plaats een reactie

tannat +622
dinsdag 14 november 2017 om 08:43
Een beroerd geheel van strijdige spelopvattingen...
Vind ik leuk
036 +2462
dinsdag 14 november 2017 om 09:06
Waar leidt jij dat uit af dan?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 09:24]
Vind ik leuk
tannat +622
dinsdag 14 november 2017 om 09:55
Een natie waar een groot deel van de 5e colonne die al tijden meent te moeten vasthouden aan een spelopvatting die al decennia geen succes vs de nieuwere pragmatische wijze van spelen.
Vind ik leuk
036 +2462
dinsdag 14 november 2017 om 10:10
Wie is dan voor jou de 5e colonne?
Vind ik leuk
tannat +622
dinsdag 14 november 2017 om 11:03
Alles wat zichzelf belangrijker vindt dan wat goed is voor de natie
Vind ik leuk
036 +2462
dinsdag 14 november 2017 om 11:11
Wie bedoel jij daar dan mee?
Vind ik leuk
tannat +622
dinsdag 14 november 2017 om 11:49
De definitie staat boven
Vind ik leuk
036 +2462
dinsdag 14 november 2017 om 12:24
Laten wij er van uitgaan dat ik jouw opmerking niet begrijp. Zou jij het uit willen leggen wat jouw definitie dan is?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 12:24]
Vind ik leuk
tannat +622
dinsdag 14 november 2017 om 12:41
Wat begrijp je er niet aan?
Vind ik leuk
036 +2462
dinsdag 14 november 2017 om 12:45
Jouw uitleg. Duidelijk aan gegeven door mij toch? Leg gewoon uit wat jij met jouw posting van 11:03 bedoelt.
Vind ik leuk
tannat +622
dinsdag 14 november 2017 om 13:00
De definitie staat er. Geef even aan welke woordjes je niet begrijpt dan leg ik ze uit.
Vind ik leuk
036 +2462
dinsdag 14 november 2017 om 14:38
Misschien dat jouw denigrerende toonTJE het in jouw kringen goed doet, maar bij mij werkt dit niet.
Als je geen direct antwoord op een directie vraag kunt geven dan is dat jammer.
Vind ik leuk
tannat +622
dinsdag 14 november 2017 om 15:19
Als jij niet in staat bent om een vraag te specificeren dan kan ik er verder ook niets aan doen.
Vind ik leuk
036 +2462
dinsdag 14 november 2017 om 16:33
Ontwijkend gedrag Tannat. Dezelfde discusie die jij met Dicky had. Je lijkt op een geel voorjaarsbloempje en dat bedoel ik niet als compliment. Als jij zuigen wilt neem dan een lolly, of beter, een zuurstok.
Vind ik leuk
tannat +622
dinsdag 14 november 2017 om 17:25
Beetje goedkoop. Jij kunt een goede Nederlandse zin niet lezen blijkbaar en kunt niet aangeven wat je er niet aan snapt. En dan ben ik ontwijkend.
Vind ik leuk
036 +2462
woensdag 15 november 2017 om 00:17
Het lijkt er op dat jij je verveelt en deze site gebruikt of misbruikt om in vaagheden te praten. Ik geef het. Antwoord zal ik niet krijgen van jou want het spelletje gaat bij jou voor. Succes ermee tannat.
Vind ik leuk
Cookee +4359
woensdag 15 november 2017 om 18:21
Die spelopvatting kan je op details aanpassen, zoals dat eeuwig rondspelen, maar verder spelen wij niet veel anders hoor?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 08:50
Sympathieke en beschaafde speler. Op zijn best als hij in dienst kan spelen van voetballers die het verschil kunnen maken. Die voetballers heeft Oranje niet meer.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 08:51
Strootman en Wijnaldum zijn bij hun club beide belangrijk maar laten het al tijden afweten bij Oranje... gewoon eens een middenveld met Blind, Propper en Van Ginkel proberen
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:05
Zou t helpen als je 11 andere spelers op stelt?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:48
Wie weet...
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:51
En als t niet lukt? Daarna nog een keer? 11 anderen.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:54
Je kunt het altijd proberen ;-) in de juup lopen vast nog wel wat spelers die we kunnen testen haha
Vind ik leuk
remakil +1641
dinsdag 14 november 2017 om 09:06
Volgens mij liet iedereen, op Robben na, het afweten tijdens de kwalificatie...
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:20
Zij zijn belangrijk maar zijn ondersteunende spelers bij hun club.
Vind ik leuk
Garinsha +2694
dinsdag 14 november 2017 om 09:34
Joepie.. je gaat van matig naar Slap..
Vind ik leuk
peinke +598
dinsdag 14 november 2017 om 09:25
Wijnaldum is een typisch voorbeeld van een speler die niet graag genoeg voor het Nederlands elftal speelt. De uitnodiging is lekker een weekje terug met de maatjes, een potje spelen en dan weer volle bak bij Liverpool. Dergelijke spelers hoeven voor mij zeker niet meer geselecteerd te worden. Heeft bij deze jongen alles te maken met instelling, meer niet. Hopelijk neemt de nieuwe trainer direct afscheid van Wijnaldum als international. Gretige spelers met misschien minder kwaliteit hebben we nodig. Die zijn er genoeg.
Vind ik leuk
036 +2462
dinsdag 14 november 2017 om 09:36
Ik vraag mij af of dat zo is. Soms is het net als met eten. 1 ingrediënt er niet bij en de smaak is niet goed terwijl een juiste combinatie prima is.
Vind ik leuk
peinke +598
dinsdag 14 november 2017 om 09:43
.... tot nu toe heeft hij er alles aan gedaan om dit vermoeden bij iedereen te bevestigen. Aan hem dus om dat om te keren, maar ben bang dat het niet gaat lukken.
Vind ik leuk
036 +2462
dinsdag 14 november 2017 om 10:08
Wie is "iedereen" vraag ik mij af. Jouw mening is duidelijk en jouw goed recht.
De vraag die gerechtvaardigd lijkt: waarom presteren voetballers, die bij hun club het goed doen, minder in het ned. elftal?
Vind ik leuk
JCJWZ +9141
dinsdag 14 november 2017 om 10:04
Ik geloof niet dat het bij Oranje slechts aan 1 ingrediënt mist, één speler erbij of een andere rol voor één speler lost het niet op. Het probleem is helaas veel groter.
Vind ik leuk
036 +2462
dinsdag 14 november 2017 om 10:12
Dan moet het recept dus aangepast worden. :-)))
Vind ik leuk
Garinsha +2694
dinsdag 14 november 2017 om 09:37
Zeg dan niets! Want dit is totaal nergens op gebasseerd.. maar sinds je het zo goed weet noem dan maar eens spelers die wel "gretig" zijn en een "betere mentaliteit" hebben..
Vind ik leuk
peinke +598
dinsdag 14 november 2017 om 09:44
Dan zeg ik inderdaad liever niets! Op je wenken bediend!
Vind ik leuk
Garinsha +2694
dinsdag 14 november 2017 om 09:46
Had je eerder moeten doen!
Vind ik leuk
derksen +6821
dinsdag 14 november 2017 om 09:43
Kweetniet!
Vind ik leuk
mcmodd +11399
dinsdag 14 november 2017 om 09:45
Wijnaldum is een nuttige speler, zo een die bij een bloedeloze wedstrijd zomaar een goal maakt waarbij hij de bal volkomen verkeerd raakt en de keeper daarop niet heeft gerekend.
Vind ik leuk
derksen +6821
dinsdag 14 november 2017 om 10:39
Kweetnietwijnaldum kan er echt helemaal niks van
Dat hij fysiek nog een jongetje van 13 is na al die tijd in Engeland kan echt niet!
Fer is vele malen nuttiger voor het Nederlandse elftal door lengte en kracht
Vind ik leuk
DEWEE +1699
dinsdag 14 november 2017 om 12:35
Ik kan Wijnaldum niet meer waarderen in het NL elftal.
Hoe goed hij ook bij Liverpool is en datzelfde geldt voor Strootman... in Oranje ziet het er niet uit. Wijnaldum is slordig, klungelig en vrij onzichtbaar. Strootman is houterig, traag, slordig en vaak alleen maar tikkie terug en breed.
Je kunt wel aan iets blijven vasthouden wat totaal niet werkt maar daar schiet je niets mee op

Als het niet werkt moet je naar alternatieven zoeken misschien individueel minder kwaliteit maar samen veel sterker.
Ik zie graag een aantal wedstrijden v Ginkel met Propper. Die twee vullen elkaar goed aan en kennen elkaar door en door.

Misschien is het niets, misschien wel maar het huidige middenveld is het gewoon niet.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 12:47
Er is maar een conclusie bij Liverpool wordt er een ander systeem gespeeld en lopen betere voetballers waar je., je aan kunt optrekken
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Wijnaldum kan vragen niet waarderen: "Dat was nergens op gebaseerd"