Multimiljonair Van Zweden: Lekker met die gasten mee om een behangetje te doen

    Multimiljonair Van Zweden: "Lekker met die gasten mee om een behangetje te doen"

    dinsdag 14 november 2017 om 09:30

    Ook al is-ie sinds juli 2016 multimiljonair, John van Zweden wil niets weten van stoppen met werken. Hij staat nog steeds in zijn winkel Het Behangparadijs en gaat zelfs soms bij mensen thuis 'een behangetje doen', vertelt de Hagenaar aan Quote. 

    "Ik ga gewoon lekker met die gasten mee om een behangetje te doen. Bij moeder de vrouw op de bank zitten gaat toch ook vervelen. Op een gegeven moment hadden we vier filialen in de stad, maar dat heb ik teruggebracht naar een grote winkel van 2500 vierkante meter, verdeeld over twee verdiepingen. Oftewel het Behangparadijs. Uitbreiden naar meerdere filialen in het land? Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt, zo'n ondernemer ben ik niet", aldus De Behangkoning. 

    "Geld interesseert mij ook eigenlijk niet. Ik werk met een kleine groep mensen die ik al jaren ken. Ik hoef niet het hele land door te crossen om manager te spelen. Nu doe ik wat ik leuk vind."

    Van Zweden was jarenlang mede-eigenaar van Swansea City. Vorig jaar werd de club voor 120 miljoen pond verkocht. "Ik weet het nog als de dag van gisteren: op 22 juli 2016 was ik ineens multimiljonair. De behangkoning die de stap van miljonair oversloeg en meteen een veelvoud op zijn rekening heeft staan. Maar goed, geld interesseert mij niet. Ik ben alleen blij dat de toekomst van mijn gehandicapte dochter is veiliggesteld, als ik ooit wegval. Alles voor de familie, dat is de echte winst van mijn uitgekomen jongensdroom."

    Lees meer over:EredivisieADO Den Haag

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +78564
    dinsdag 14 november 2017 om 09:37
    Het is een hork maar wel de langstzittende sponsor van Den Haag.
    Vind ik leuk
    popiejopie +1967
    dinsdag 14 november 2017 om 09:59
    Hork?

    Hij is de mooiste mens uit heel de voetbalwereld
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78564
    dinsdag 14 november 2017 om 10:04
    Ja hij gedraagt zich als een hork/tokkie maar als mens doet hij mooie dingen. Dat dan weer wel....
    Vind ik leuk
    TdoubleU +1453
    dinsdag 14 november 2017 om 09:37
    mooie vent !!
    Vind ik leuk
    frankn27 +4925
    dinsdag 14 november 2017 om 09:37
    lees je mee Peinke? dat is nog eens karakter en een echte vent he
    Vind ik leuk
    kcim +2511
    dinsdag 14 november 2017 om 09:38
    Zijn gedrag als voetbalfan in de media vind ik stuitend. Maar zoals hij zich hier presenteert als mens waardeer ik zeer.
    Vind ik leuk
    mirkoff +1905
    dinsdag 14 november 2017 om 09:38
    Mooi hoe die over geld denkt, niet iedereen lijkt te beseffen dat familie en vrienden belangrijker zijn dan geld.
    Vind ik leuk
    2cents +47572
    dinsdag 14 november 2017 om 09:38
    Is dit nu die “gewone Nederlander” van het huidige kabinet?
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +4793
    dinsdag 14 november 2017 om 09:40
    Goed verhaal dit. Ook lekker relevant. Morgen een item over Gordon?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 10:12
    Als geld je niet zou interesseren had je ado wel teruggekocht van die Chinees.
    Vind ik leuk
    Korm +28825
    dinsdag 14 november 2017 om 10:30
    Als je get artikel leest gaat het vooral over de zorg van de familie, is toch mooi!
    Vind ik leuk
    pico323 +5078
    dinsdag 14 november 2017 om 10:48
    Makkelijk praten als jemiljonair bent. Lijkt me een vervelen mannetje.
    Vind ik leuk
    almsend95 +266
    dinsdag 14 november 2017 om 11:22
    Klinkt als een goede vent
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 11:24
    Is meestal zo als je een paar miljoen hebt dat geld je niet interesseert. Maar die mensen die het niet hebben interesseert het zeker wel hoor!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 13:12
    Weet niet wat ik van deze man moet vinden.

    respect voor deze teksten en zijn carrière.
    Maar op Twitter is het een eerste klas kleuter.
    Vind ik leuk
    allround +1493
    woensdag 15 november 2017 om 14:05
    Wat een bericht. wat is de relatie tussen van Zweden en het voetbal? En zeker niet met ADO. Meneer zegt dan wel; geld maakt me niets uit. Maar wel een grote bek hebben om te investeren in ADO maar in plaats van daden, zit hij toch echt wel bij vrouwtje op de bank. En wanneer die bij ADO zit, dan zit tie alleen maar met zijn mobieltje te pielen. van Zweden: je bent een schande voor ADO !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Multimiljonair Van Zweden: "Lekker met die gasten mee om een behangetje te doen"