Multimiljonair Van Zweden: Lekker met die gasten mee om een behangetje te doen

Multimiljonair Van Zweden: "Lekker met die gasten mee om een behangetje te doen"

dinsdag 14 november 2017 om 09:30

Ook al is-ie sinds juli 2016 multimiljonair, John van Zweden wil niets weten van stoppen met werken. Hij staat nog steeds in zijn winkel Het Behangparadijs en gaat zelfs soms bij mensen thuis 'een behangetje doen', vertelt de Hagenaar aan Quote. 

"Ik ga gewoon lekker met die gasten mee om een behangetje te doen. Bij moeder de vrouw op de bank zitten gaat toch ook vervelen. Op een gegeven moment hadden we vier filialen in de stad, maar dat heb ik teruggebracht naar een grote winkel van 2500 vierkante meter, verdeeld over twee verdiepingen. Oftewel het Behangparadijs. Uitbreiden naar meerdere filialen in het land? Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt, zo'n ondernemer ben ik niet", aldus De Behangkoning. 

"Geld interesseert mij ook eigenlijk niet. Ik werk met een kleine groep mensen die ik al jaren ken. Ik hoef niet het hele land door te crossen om manager te spelen. Nu doe ik wat ik leuk vind."

Van Zweden was jarenlang mede-eigenaar van Swansea City. Vorig jaar werd de club voor 120 miljoen pond verkocht. "Ik weet het nog als de dag van gisteren: op 22 juli 2016 was ik ineens multimiljonair. De behangkoning die de stap van miljonair oversloeg en meteen een veelvoud op zijn rekening heeft staan. Maar goed, geld interesseert mij niet. Ik ben alleen blij dat de toekomst van mijn gehandicapte dochter is veiliggesteld, als ik ooit wegval. Alles voor de familie, dat is de echte winst van mijn uitgekomen jongensdroom."

Lees meer over:EredivisieADO Den Haag

Plaats een reactie

dinsdag 14 november 2017 om 09:37
Het is een hork maar wel de langstzittende sponsor van Den Haag.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:59
Hork?

Hij is de mooiste mens uit heel de voetbalwereld
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 10:04
Ja hij gedraagt zich als een hork/tokkie maar als mens doet hij mooie dingen. Dat dan weer wel....
Vind ik leuk
TdoubleU +1355
dinsdag 14 november 2017 om 09:37
mooie vent !!
Vind ik leuk
frankn27 +4547
dinsdag 14 november 2017 om 09:37
lees je mee Peinke? dat is nog eens karakter en een echte vent he
Vind ik leuk
kcim +2181
dinsdag 14 november 2017 om 09:38
Zijn gedrag als voetbalfan in de media vind ik stuitend. Maar zoals hij zich hier presenteert als mens waardeer ik zeer.
Vind ik leuk
mirkoff +1905
dinsdag 14 november 2017 om 09:38
Mooi hoe die over geld denkt, niet iedereen lijkt te beseffen dat familie en vrienden belangrijker zijn dan geld.
Vind ik leuk
2cents +40951
dinsdag 14 november 2017 om 09:38
Is dit nu die “gewone Nederlander” van het huidige kabinet?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:40
Goed verhaal dit. Ook lekker relevant. Morgen een item over Gordon?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 10:12
Als geld je niet zou interesseren had je ado wel teruggekocht van die Chinees.
Vind ik leuk
Korm +24655
dinsdag 14 november 2017 om 10:30
Als je get artikel leest gaat het vooral over de zorg van de familie, is toch mooi!
Vind ik leuk
pico323 +4190
dinsdag 14 november 2017 om 10:48
Makkelijk praten als jemiljonair bent. Lijkt me een vervelen mannetje.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 11:22
Klinkt als een goede vent
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 11:24
Is meestal zo als je een paar miljoen hebt dat geld je niet interesseert. Maar die mensen die het niet hebben interesseert het zeker wel hoor!
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 11:46
Benieuwd of hij ook zo stom lult als hij van mijn uitkering rond moet komen, maar wat hij schrijft over zijn dochtertje is dan wel weer top.
Vind ik leuk
#Keizerout +11810
dinsdag 14 november 2017 om 12:27
Ja, maar voor je eigen kind willen zorgen vind ik ook niet heel bijzonder
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 13:12
Weet niet wat ik van deze man moet vinden.

respect voor deze teksten en zijn carrière.
Maar op Twitter is het een eerste klas kleuter.
Vind ik leuk
allround +1219
woensdag 15 november 2017 om 14:05
Wat een bericht. wat is de relatie tussen van Zweden en het voetbal? En zeker niet met ADO. Meneer zegt dan wel; geld maakt me niets uit. Maar wel een grote bek hebben om te investeren in ADO maar in plaats van daden, zit hij toch echt wel bij vrouwtje op de bank. En wanneer die bij ADO zit, dan zit tie alleen maar met zijn mobieltje te pielen. van Zweden: je bent een schande voor ADO !!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Multimiljonair Van Zweden: "Lekker met die gasten mee om een behangetje te doen"