'Ronaldo is zwaar beledigd door Madrileens voorstel en wil in de zomer vertrekken'

    'Ronaldo is zwaar beledigd door Madrileens voorstel en wil in de zomer vertrekken'

    dinsdag 14 november 2017 om 09:53

    Cristiano Ronaldo is zwaar beledigd door een 'respectloos' contractvoorstel van Real Madrid, voelt zich enorm ondergewaardeerd en wil daarom in de zomer vertrekken uit Santiago Bernabéu. Het Spaanse medium El Chiringuito pakt dinsdag groot uit met dat nieuws. 

    De 32-jarige Ronaldo sprak onlangs met voorzitter Florentino Pérez over een nieuwe verbintenis. De Portugese aanvaller had de intentie om zijn contract in Madrid te verlengen en zijn carrière bij de twaalfvoudig Champions League-winnaar te beëindigen. 

    Wat Pérez zei tijdens de ontmoeting met Ronaldo, beviel de topscorer echter totaal niet. Ronaldo zou zich volgens El Chiringuito dusdanig miskend voelen, dat hij inmiddels aan intimi heeft laten weten dat hij bezig is aan zijn laatste seizoen in dienst van De Koninlijke. 

    Mocht Ronaldo inderdaad vertrekken uit Spanje, dan ligt een terugkeer naar de Premier League voor de hand. Manchester United, Manchester City en Chelsea zouden de soap rond de international op de voet volgen. 

    Poll

    Denk jij dat Ronaldo in de zomer vertrekt?

    (2691 stemmen)

    Plaats een reactie

    Tim +4574
    dinsdag 14 november 2017 om 09:59
    Dit is toch al 10 jaar lang 2x per jaar een standaard gerucht in Spanje? Als de verkopen een beetje tegenvallen dan plannen ze dit bericht weer in.
    Vind ik leuk
    Aal +21727
    dinsdag 14 november 2017 om 10:15
    Vieze relnicht is het....
    Vind ik leuk
    Arbee +2063
    dinsdag 14 november 2017 om 11:25
    Precies. Wissel af en toe tussen de namen Ronaldo en Messi en je hebt 90% van de headlines van de sensatiekranten te pakken.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2425
    dinsdag 14 november 2017 om 10:00
    Ronaldo is inmiddels al 6x vertrokken bij real madrid maar loopt nogsteeds bij die club rond.. ik snap het niet helemaal meer.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13744
    dinsdag 14 november 2017 om 10:01
    Met zijn zaakwaarnemer telkens dezelfde tactiek om er het maximale uit te halen.
    Vind ik leuk
    yuuup +9347
    dinsdag 14 november 2017 om 14:31
    Als je zijn loonsverhogingen er naast legt zal één en ander wel duidelijk worden.
    Vind ik leuk
    Kayzer +2721
    dinsdag 14 november 2017 om 10:02
    Het onderste uit de kan halen heet dat!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 10:02
    Ik hoorde dat hij naar PSV komt...
    Vind ik leuk
    reyes +1268
    dinsdag 14 november 2017 om 10:29
    Hij wilt vast geen tweede keus zijn achter Lozano
    Vind ik leuk
    Mo +11371
    dinsdag 14 november 2017 om 10:40
    Ik hoorde ook dat Sparta interesse bood, klopt dat?
    Vind ik leuk
    reggie +1567
    dinsdag 14 november 2017 om 11:00
    Hij gaat naar ajax en wil die 150 miljoen euro van de bank halen......
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 13:40
    Aha! Dus dáár heeft Overmars al die jaren voor gespaard! Wat een genie is het ook!
    Vind ik leuk
    Robbie 0346 +2464
    dinsdag 14 november 2017 om 10:04
    meneertje is niet tevreden met de aanbieding dus gaat die maar dreigen met vertrek zodat die een betere aanbieding krijgt

    blijkbaar is 820 miljoen ( gokje) op de bank niet genoeg
    Vind ik leuk
    Just dekler +1459
    dinsdag 14 november 2017 om 13:53
    Heeft toch onlangs een schoenendeal gesloten van meer als een miljard. Zal wel meer zijn als 820 miljoen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89052
    dinsdag 14 november 2017 om 10:06
    Het jaarlijkse riedeltje is weer begonnen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22697
    dinsdag 14 november 2017 om 10:07
    Als Real Madrid nu verstandig is laten ze Ronaldo weten dat ze hem tot aan het einde van zijn contract bij zich zullen houden, tenzij ze een afkoopsom van 300 miljoen voor hem vangen, dan bindt deze ellendeling wel in. Zet hem maar een maandje op de bank, zet als club nu ook eens de zaak op scherp. Dat zou pas echt lachen zijn.
    Vind ik leuk
    Busk +1215
    dinsdag 14 november 2017 om 10:11
    Ik hoop dat Ronaldo 'ns met pensioen gaat. Ben behoorlijk flauw van die gozer.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4130
    dinsdag 14 november 2017 om 10:19
    Waar rook is is vuur. Misselijk ventje!
    Vind ik leuk
    berwi +435
    dinsdag 14 november 2017 om 10:23
    maak het nu eens een keer waar en vertrek klein kind
    Vind ik leuk
    Mari +7654
    dinsdag 14 november 2017 om 10:29
    Real doet er verstandig aan hem te laten vertrekken. Nu kan je nog een behoorlijk bedrag voor hem vangen. Misschien is hij nog 1 of 2 jaar de topvoetballer, daarna is hij middelmaat. Bied je hem een nieuw contract aan dat is de gederfde transfersom een verliespost.
    Bovendien staan de vervangers klaar
    Vind ik leuk
    power +5164
    dinsdag 14 november 2017 om 10:39
    Nu al middelmaat over 2 jaar onder Middelmaat niveau
    Vind ik leuk
    Olfie +4276
    dinsdag 14 november 2017 om 11:32
    Het geld interesseert de clubs minder en minder...
    Vind ik leuk
    frank1971 +2232
    dinsdag 14 november 2017 om 10:34
    Krijgen hier dalijk weer 1000 berichten over en straks tekend hij gewoon weer bij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 13:20
    Spijbel jij veel bij Nederlandse les?
    Vind ik leuk
    frank1971 +2232
    dinsdag 14 november 2017 om 13:44
    Man wat maakt het uit omdat ik misschien 1 letter verkeerd heb. Ga lekker op youtube en volg lingo, daar zul je je kostelijk amuseren.
    Vind ik leuk
    power +5164
    dinsdag 14 november 2017 om 10:36
    Ronaldo dreigt met vertrek omdat hij wil zelfde salaris krijgen als Messi. dat de reden van zijn vertrek
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 10:57
    pfff wat een zin...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9018
    dinsdag 14 november 2017 om 10:37
    Ideale leeftijd om hem te verkopen en nog een flinke prijs te ontvangen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 10:37
    Daar gaan we weer
    Vind ik leuk
    Manolo +2311
    dinsdag 14 november 2017 om 10:39
    El Chiringito (het kioskje)... Ook al zo´n kwaliteitsmedium.
    Vind ik leuk
    LifeErazor +1500
    dinsdag 14 november 2017 om 10:42
    Dit nieuws verkoop zeker goed? Paar keer per jaar wil hij weg.
    Vind ik leuk
    Ryan82 +974
    dinsdag 14 november 2017 om 10:49
    Wordt zo moe van dit... Hoe vullen we voetbal nieuws op?? Oja Ronaldo wilt weg... Messi is ontevreden en slaat met zn vuist op tafel..
    Vind ik leuk
    deltiaan +1169
    dinsdag 14 november 2017 om 10:50
    laten oprotten die eikel
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 10:54
    hoe vaak hebben we dit al niet gehoord?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23562
    dinsdag 14 november 2017 om 11:08
    pffff ieder jaar dat gejank rondom Ronaldo...
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6553
    dinsdag 14 november 2017 om 11:19
    Gut....heeft al weer te lang geduurd deze onzin

    Hoe een geweldenaar hij ook is

    Ook CR7 heeft niet het eeuwige voetbal leven

    Is dan 'al' 33
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2923
    dinsdag 14 november 2017 om 11:25
    Nog eens? kan het niet meer bijhouden!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 11:31
    De Portugese aanvaller had de intentie om zijn contract in Madrid te verlengen en zijn carrière bij de twaalfvoudig Champions League-winnaar te beëindigen.

    Let eens op die spelfouten stelletje analfabeten
    Vind ik leuk
    Richard99 +23
    dinsdag 14 november 2017 om 11:40
    Ja, hij vertrekt uit Madrid en gaat naar manchester city van guardiola.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 11:48
    Begint dat spelletje nu al? :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 12:20
    Hij word al 33 volgend jaar hij heeft niet het eeuwige leven als voetballer.
    kan me goed voorsrtellen dat ze al denken aan een opvolger en daarom een minder contract aanbieden .
    hij kan nog altijd model worden bij de gay krant
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2923
    dinsdag 14 november 2017 om 12:39
    hij heeft het dit jaar héél druk gehad 3 kinderen ( geen drieling) binnen één jaar . Misschien daardoor de mindere periode , je kan niet alles tegelijk doen he ! hahahaha
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4202
    dinsdag 14 november 2017 om 12:41
    Laat deze jankerd maar gaan en haal de andere jankerd ( neymar ) maar binnen. Staan toch op dezelfde positie. Wat hebben we toch een geluk met onze keurige jongen Messi
    Vind ik leuk
    Just dekler +1459
    dinsdag 14 november 2017 om 14:03
    Win je alleen minder prijzen mee ; )
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 13:01
    Wat een over een paard getild mannetje is dat toch. Ik snap niet waarom er nog mensen zijn die hem nog elk jaar kiezen echt de flapdrol.
    Vind ik leuk
    kees ee +538
    dinsdag 14 november 2017 om 13:26
    voor "een scheet en drie knikkers" je contract verlengen bij de koninklijke ??, . . . zo hoort het eigenlijk, cristiano !!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 13:41
    Jaaaaaa nummer 100 !
    Al zovaak precies dir
    Vind ik leuk
    scRzorz +665
    dinsdag 14 november 2017 om 14:07
    Chelsea en City kunnen de prullebak in, die gaat alleen nog naar Manchester United in Engeland of stopt ze carriere.
    Vind ik leuk
    albertjans +323
    dinsdag 14 november 2017 om 15:47
    Ah, ik ben zo te lezen niet de enige die alleen op dit standaard-vijf-keer-in-een-jaar-bericht heeft geklikt om alleen een reactie te plaatsen dat dit elk jaar wel een paar keer geroepen wordt. En zoals elk jaar komt er niks van een vertrek. Als de wereld vergaat en alles is weggevaagd, loopt Ronaldo nog steeds in een wit shirtje te ballen in Bernabeu.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 15:48]
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 18:48
    RONALDO IS OVER DE TOP en dat zag je vorig jaar al en is zijn salaris niet meer waard. Dit weet Perez natuurlijk ook en denk dat geen enkele club meer dan 100 mln gaat neerleggen. Dit jaar nog slechter en deze lijn zal zich gewoon doorzetten. Al. Zal hij nog wel aardig wat doelpunten maken in alle competities.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 20:46
    Ik vint eigelijk dat hij hem zwaar heeft beledigt ik hoorde ook dat hij naar PSV komt maar ik denk niet dat hij vertrekt maar hij zal pas de zomer vertrekken dat duurt nog even niet zo lang meer
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 20:47]
    Vind ik leuk
    NederBelg +1533
    dinsdag 14 november 2017 om 21:01
    Koninlijke vp?
    Vind ik leuk
    PinPelado +1263
    dinsdag 14 november 2017 om 21:03
    Tja, bij Messi ging het niet anders, ook zelfde geruchten bij zijn contract aanbieding. Denk dat de meesten in een salaris onderhandeling het maximale eruit willen halen, niks mis mee dus.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 november 2017 om 00:28
    Daar gaan we weer.De goedheilige man wil weer uit Spanje vertrekken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ronaldo is zwaar beledigd door Madrileens voorstel en wil in de zomer vertrekken'