Roda JC heeft na twee maanden genoeg gezien en ziet af van rentree clubicoon

Roda JC heeft na twee maanden genoeg gezien en ziet af van rentree clubicoon

dinsdag 14 november 2017 om 18:20

Roda JC gaat definitief niet opnieuw in zee met Sanharib Malki. De Syrische spits, die tussen 2011 en 2013 aan de lopende band scoorde in Kerkrade, krijgt geen contract.

Dat heeft Roda JC dinsdag bekendgemaakt in een statement op de clubsite. Malki trainde sinds september mee met de eerste selectie van Roda om zijn conditie op peil te brengen en ritme op te doen. 'Roda JC is tot de conclusie gekomen dat het hier ook bij blijft en dat er geen hernieuwde samenwerking inzit', schrijft de club.

Roda meldt verder dat 'in een onderhoudend gesprek weloverwogen het besluit is genomen' om niet met elkaar verder te gaan. Malki maakte tussen 2011 en 2013 veel indruk in Kerkrade. In In 65 Eredivisie-duels was hij maar liefst 42 maal trefzeker. Na avonturen in Turkije en Qatar zat de Syriër, die werd achtervolgd door blessureleed, zonder club.

Plaats een reactie

Teo Smith +13079
dinsdag 14 november 2017 om 18:22
Jammer.
Vind ik leuk
Ruud1987 +2882
dinsdag 14 november 2017 om 18:24
lijkt wel of die een spinneweb op zijn gezicht heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 18:33
Hij heeft natuurlijk ook een tijd in de lappenmand gezeten.
Vind ik leuk
mcmodd +11368
dinsdag 14 november 2017 om 19:18
Foto beschadigd en geen foto meer op stock.
Vind ik leuk
Johan.l +3946
dinsdag 14 november 2017 om 19:33
Ik dacht die is met masturberen uitgeschoten
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:17
Nix beters te doen dan onzin uitkramen?
Vind ik leuk
Rodapaus +2311
dinsdag 14 november 2017 om 23:44
Het is gewoon een beetje Melki. Niks aan de hand
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 18:39
Bahbah
Vind ik leuk
FSCeara +2469
dinsdag 14 november 2017 om 18:50
Begrijp niet waarom ze zoveel spelers halen die niets hebben met de club of toevoegen en een jonge als deze geen kans geven.bedoel hij zal toch nog wel weten wat scoren is ? Hoop dat roda keer uit de mallaise komt
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:41
het is jou bekend dat malki in de afgelopen bijna 2 seizoenen nog geen 500 minuten heeft gespeeld?
Vind ik leuk
FSCeara +2469
dinsdag 14 november 2017 om 20:33
Ja had vilgens mij ook blessure toch ? Maar vind dat ze hem wel wat krediet kunnen geven want was wel bij roda speler die verschil maakte
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 22:01
nee had niks te maken met een blessure. nu bij roda is hij wel meer geblesseerd dan dat hij mee kan doen. als club schiet je er niks mee op om een 33 jarige speler terug te gaan halen. vooral als je van te voren al weet dat de achterban om hem gaat schreeuwen. dan zet je de trainer zowieso onder druk. en dan nog het feit dat molenaar 4-3-3 speelt en malki eigenlijk alleen tot zijn recht komt in een 4-4-2. nee, ik vind het een prima besluit al moet ik zeggen dat de td en stevens ook wat van zich mogen laten horen want ik kan me niet voorstellen dat de stem van molenaar tegenover stevens en van veldhoven doorslaggevend zou zijn.
Vind ik leuk
FSCeara +2469
dinsdag 14 november 2017 om 22:30
De spelers die er nu lopen,sorry dat ik het zeg,maar daarvan kan de helft net een bal recht vooruit schieten.ik heb als sittard fan geen hekel aan roda maar is zoals ik het zie.ik hoop dat het rrgens snel op de rit komt maar met deze groep doe je het al goed als je niet degradeerd
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 23:00
het systeem wat roda speelt klopt gewoon niet. dat het niet de beste voetballers zijn lijkt me logisch gezien de begroting. maar molenaar moet met die nederlandse speelstijl kappen, gewoon 4-4-2 en tegen de sterkere tegenstanders gewoon de bus parkeren. qua begroting speel je altijd tegen degradatie.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 23:01]
Vind ik leuk
Broes +824
dinsdag 14 november 2017 om 22:48
Ik hoop toch wel dat de stem van de trainer doorslaggevend is. Hij moet met de spelers werken tenslotte.
En ik vind het ook een verstandig om Malki geen contract te bieden.
Vind ik leuk
Rjc1980 +775
dinsdag 14 november 2017 om 18:51
Supporters weer bezeikt
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:08
Waarschijnlijk kon hij bij de training geen bal recht meer schieten. !!
Vind ik leuk
Rodajc +1848
dinsdag 14 november 2017 om 19:40
We staan toch maar onderaan, vers bloed dat goedkoop is, de club door en door kent en fantastisch erbij past, is niet nodig ....
Vind ik leuk
Nistel +970
dinsdag 14 november 2017 om 20:20
Verzuurde melk drink je ver over de datum ook niet meer op, ook al komt het van de beste koe. Hij zal wel niet zo vers meer geweest zijn. Na 2 maanden meetrainen moet je toch wel kunnen zien of je er nog wat aan hebt.
Vind ik leuk
Rodajc +1848
dinsdag 14 november 2017 om 21:32
Hij schijnt de testen nog te hebben waaruit blijkt dat zijn conditie niet slechter is dan andere selectiespelers. Daarnaast was hij bereid tegen een behoorlijk laag salaris te spelen, al speelt hij a la Rutjes een belangrijke rol in de kleedkamer. Passie voor de club heeft hij zeker en had ook weer een beetje schwung rondom de club gebracht, wat we écht nodig hebben. Misschien wordt dat allerlaatste beetje geld wat er is aan Ngombo uitgegeven, anders begrijp ik het gewoon echt niet.
Vind ik leuk
rjc71 +838
dinsdag 14 november 2017 om 19:49
Jammer, maar ik denk dat het bestuur echt wel goed hierover heeft nagedacht.
Anders was het zeker wel tot een contract gekomen.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:21
Wordt tijd dat ze die Molenaar zon wije broek kopen met zon achterlijk petje, weet ie misschien waar die thuishoort
Vind ik leuk
Rodapaus +2311
dinsdag 14 november 2017 om 22:56
Toch wel jammer, had het leuk gevonden om Malki weer eens te zien spelen. Alle hulp kunnen we gebruiken tenminste. Paar coole Malki sjaals ofzo in de fanshop had ik zeker gekocht. Maar vertrouw de directie erop dat ze hierin een verstandig besluit hebben genomen, aan de nieuwsberichten hierover de laatste tijd zat het er al een beetje aan te komen.

Hoop dat hij misschien op een andere manier betrokken kan blijven bij de club, misschien als spitsentrainer of iets anders. Het is toch een geliefd persoon bij Roda en hij is volgens mij best gemotiveerd. Hij wilt graag in de buurt van zijn vrouw en kinderen wonen dus dat komt goed uit dan.

Om het maar positief af te sluiten blijft Malki nu wel de topper bij Roda die hij was in mijn herinnering
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 22:57]
Vind ik leuk
Rodapaus +2311
dinsdag 14 november 2017 om 23:45
Malki naar Fortuna en die scoort de winnende in de playoffs tegen Roda en het seizoen is compleet!
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 12:31
Laat Molenaar maar door modderen met Schahin degraderen we zeker. Malki zou wel een contract afgedwongen hebben wanneer hij iets had laten zien. Ik geloof dus ook niet meer dat hij het nivo aan zou kunnen. Schahin echter ook niet. Het moet Van Camp of Ngombo dus worden waarbij de laatste alleen maar goed voor een doelpunt was als invaller.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 21:21
niet meer dan logisch. Is al lang niet meer de oude Malki
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Roda JC heeft na twee maanden genoeg gezien en ziet af van rentree clubicoon