Grote blijdschap bij Ajax: Die lach gaat voorlopig niet van mijn gezicht af

Grote blijdschap bij Ajax: "Die lach gaat voorlopig niet van mijn gezicht af"

dinsdag 14 november 2017 om 19:22

Hakim Ziyech is terug bij Ajax. In Amsterdam geniet de 24-jarige middenvelder nog even na van de historische WK-plaatsing met Marokko.

Ziyech speelde negentig minuten in de beslissende WK-kwalificatiewedstrijd tegen Ivoorkust (0-2). Door die zege gaat Marokko voor het eerst sinds 1998 naar het WK. Bij terugkomst in Nederland kreeg Ziyech veel handjes van zijn Ajax-maatjes. "Ze hebben me gefeliciteerd en zijn blij voor me. Dat is wel leuk", vertelt hij aan Ajax TV.

Bij Ajax lopen de nodige oud-internationals rond die een WK hebben meegemaakt. "Ik heb het nog niet aan Dennis (Bergkamp, red.) en Aron (Winter, red.) gevraagd, maar ik ga het nog wel doen. Ik ben benieuwd. Ik laat het lekker op me afkomen", zegt Ziyech, die naar eigen zeggen een week om nooit te vergeten achter de rug heeft. "Die lach gaat voorlopig niet van mijn gezicht af. Ik ben enorm blij."

Lees ook: Ziyech glundert van oor tot oor: "Dat wist ik al van tevoren"

Plaats een reactie

Ginovanni +14617
dinsdag 14 november 2017 om 19:32
Het is je gegund, Hakim.

Er nog ff lekker van genieten, maar vanaf
as weekend volop knallen (maar wel tussen de palen..!:-)) voor Ajax.
Vind ik leuk
Jens1999 +1597
dinsdag 14 november 2017 om 19:47
De Vrije trappen gaan meestal naast de palen.... :p
Vind ik leuk
Ginovanni +14617
dinsdag 14 november 2017 om 19:56
Ja.. dat bedoel ik Jens.;-).
Vind ik leuk
jaja_PSV +17551
dinsdag 14 november 2017 om 19:51
Grote blijdschap bij ajax.
Valt er nog iets te lachen in A'dam...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 20:03]
Vind ik leuk
Jens1999 +1597
dinsdag 14 november 2017 om 20:05
Natuurlijk valt er nog iets te lachen in Amsterdam.... of ben jij zo'n zeiksnor wat alleen lacht wanneer de prestaties van je club goed zijn...? .... leven is meer dan voetbal alleen.... lachen moet je altijd blijven doen... dat moet zelfs jij toch snappen....
Vind ik leuk
stollie38 +11872
dinsdag 14 november 2017 om 20:52
Hij kan niet lachen die zogenaamde drs p. Waarschijnlijk zijn grote duim ervoor. :-P
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:56
Snapt zuur pruim Dokter Anders niet.
Vind ik leuk
FCU10 +443
dinsdag 14 november 2017 om 20:10
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht, dat zou je wel willen
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:11
Jammer dat hij niet voor Oranje speelt maar ik gun het hem wel
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:50
Oh ik las de kop en dacht dat ze Helmond sport hadden verslagen !!!
Vind ik leuk
slaski +1751
woensdag 15 november 2017 om 07:43
Prachtig stukje modern ontwikkelingswerk dit. Nederland investeert zijn hele leven in hem, en Marokko plukt er de vruchten van. Wat zijn wij ook een weldoeners voor de 3e wereld.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:17
zonde dat hij niet voor oranje heeft gekozen , hadden we daar ook van zijn vrije trappen kunnen genieten !!
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 14:53
Speelt bij Ajax vaak veel te wisselvallig.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Grote blijdschap bij Ajax: "Die lach gaat voorlopig niet van mijn gezicht af"