VVV zet reuzenstap met investering van half miljoen: 'Supporters verdienen meer'

    VVV zet reuzenstap met investering van half miljoen: 'Supporters verdienen meer'

    dinsdag 14 november 2017 om 21:11

    Mooi nieuws voor VVV-Venlo. De club heeft met de gemeente Venlo een akkoord bereikt over de aankoop van gronden en gebouwen rond stadion De Koel. Daarmee slaan de Limburgers een grote slag op weg naar een stabiele toekomst. De gewenste vernieuwbouw komt een stap dichterbij.

    In juni ondernam VVV de eerste stappen om tot aankoop over te gaan. Na overleg tussen beide partijen is besloten dat het stadion en de gronden waarop de gebouwen staan door VVV worden gekocht voor 545.000 euro.

    "Dit is een belangrijke stap in de verdere ontwikkeling van de club", laat algemeen directeur Marco Bogers weten op de clubsite. "We krijgen nu de mogelijkheid om het stadion op peil te brengen. De Trap Omhoog krijgt daarmee het gewenste vervolg. We willen heel graag sponsors en supporters betrekken bij het ontwikkelen van de plannen."

    VVV-voorzitter Hai Berden noemt het nieuws 'fantastisch'. "Het is dringend noodzakelijk dat we het stadion gaan aanpassen aan de eisen van deze tijd. De supporters en sponsors verdienen meer comfort dan ze nu hebben. We kunnen daarmee aan de slag en dat is een belangrijke stap in de toekomst van de club."

    Lees meer over:EredivisieVVV-Venlo

    Plaats een reactie

    Man U +20
    dinsdag 14 november 2017 om 21:17
    Jippie!
    Vind ik leuk
    BassieN +11256
    dinsdag 14 november 2017 om 21:33
    Leg voor dat geld gewoon een grasmat neer.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2232
    dinsdag 14 november 2017 om 21:44
    Je hebt een punt maar het stadion is ook echt aan renovatie toe.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4411
    dinsdag 14 november 2017 om 21:44
    Netjes de tv gelden eerlijk verdelen en overal ligt een mooi grasveld dus niet zeuren
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8651
    dinsdag 14 november 2017 om 21:53
    Zullen we dan ook gelijk de onderhoudskosten voor het stadion en de salariskosten van de spelers netjes verdelen?

    Als je als club geen grasmat kunt betalen, iets wat tot enkele jaren geleden geen probleem was, dan moet je geen betaald voetbal gaan spelen.

    En anders gaan de clubs individueel de tv rechten verkopen. Krijgen clubs als VVV tenminste helemaal niets meer.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4411
    dinsdag 14 november 2017 om 23:32
    Kan ook . Dan gewoon een competitie van 10 teams met aanvulling van een paar teams uit de juup en de hoofdklasse. Eerst maar eens de jong elftallen uit de juup verwijderen want dat is een veel grotere vervalsing en probleem
    Vind ik leuk
    frankn27 +5467
    dinsdag 14 november 2017 om 22:08
    en dan mogen die clubs met kunstgras vervolgens eerst andere clubs die niet hebben vals gespeeld compenseren financieel
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +1915
    dinsdag 14 november 2017 om 23:00
    Als we de tv gelden eerlijkngaan verdelen komt er geen cent aan tv geld meer binnen bij VVV....
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4411
    dinsdag 14 november 2017 om 21:46
    Geweldig nieuws. De historie blijft gewaarborgd en daarmee een van de stadions met de mooiste charme van Nederland . Nu op naar een stabiele eredivisieclub
    Vind ik leuk
    Toke +1488
    dinsdag 14 november 2017 om 22:41
    De mooiste charme.......
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 22:10
    en nu nog voor die knollentuin een nieuwe grasmat .
    Vind ik leuk
    Nimma080 +263
    woensdag 15 november 2017 om 14:19
    Leuk voor de VVV supporters maar de rest van Nederland zou het fijn vinden als dit soort clubs eerst een normale natuurmat aanleggen in plaats van die nep velden die alleen maar voor competitie vervalsing zorgen. Hetzelfde geldt voor Roda, Heracles, PEC, Sparta en Excelsior. Allemaal clubjes die om de gaten in hun begroting te dekken en in de Eredivisie te blijven maar gaan besparen op het veld in plaats van de selectie. Als je geen fatsoenlijk veld kan betalen hoor je niet in de Eredivisie!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VVV zet reuzenstap met investering van half miljoen: 'Supporters verdienen meer'