'Manchester United wil Mourinho tevreden houden met komst van wereldtopper'

    'Manchester United wil Mourinho tevreden houden met komst van wereldtopper'

    zondag 19 november 2017 om 13:46

    Manchester United onderzoekt de mogelijkheid om zich in de winterse transferperiode te roeren op de transfermarkt. Op die manier moet manager José Mourinho tevreden gehouden worden.

    Mourinho wordt dit weekend opnieuw gelinkt aan een overstap naar Paris Saint-Germain, waar hij in beeld is als opvolger van Unai Emery. Het bestuur van Manchester United is echter tevreden over de Portugees en wil hem onder geen enkele voorwaarde kwijt. Om Mourinho tevreden te houden, kijkt United rond voor versterkingen. Dat meldt The Daily Mail.

    De Engelse grootmacht heeft vier haalbare targets vastgesteld: Carlos Soler (Valencia), Emil Forsberg (RB Leipzig), Antoine Griezmann (Atlético Madrid) en Gareth Bale (Real Madrid). Ook Cristiano Ronaldo staat op het verlanglijstje, maar zijn leeftijd (32) vormt een struikelblok. Zijn komst wordt alleen realistisch als Real Madrid hem voor een prikkie wil verkopen.

    Plaats een reactie

    zondag 19 november 2017 om 13:49
    Haha en dan die foto.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35447
    zondag 19 november 2017 om 13:50
    Mourinho moet tevreden worden gehouden met aankopen.
    Mourinho is net een vrouw.
    Vind ik leuk
    Dezeun +2628
    zondag 19 november 2017 om 14:00
    Misschien louis vuitton
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 14:00]
    Vind ik leuk
    Degraaf +15054
    zondag 19 november 2017 om 15:28
    Hahaha, een verwende vrouw ;-)
    Vind ik leuk
    HJR +6399
    zondag 19 november 2017 om 13:56
    Hmm en wie gaat er weg dan?
    Zie je het al voor je:
    Lukaku, Ibrahimovic, Bale, Ronaldo, Griezmann, Martial, Rashford in één team :)
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3499
    zondag 19 november 2017 om 14:39
    En dan Ashley Young en Jones achterin ;)
    Vind ik leuk
    chicken +10150
    zondag 19 november 2017 om 14:54
    Precies dat...haal dan een goede verdediger op..
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6166
    zondag 19 november 2017 om 13:57
    Damn gast....

    Lekker PSG een dikke afkoopsom laten neerleggen en Blanc voor die groep zetten

    Ben echt niet onder de indruk van het spel van United

    Met deze spelers kan het echt swingen
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 14:01]
    Vind ik leuk
    Utca030 +8054
    zondag 19 november 2017 om 14:06
    Ik begrijp niet dat clubs deze malloot aan zich willen binden.en nog ze zin krijgen ook . Misselijk ventje
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22143
    zondag 19 november 2017 om 14:07
    City gaat me twee vingers in de neus kampioen worden.. met of zonfer wereldtopper erbij bij ManU. Mourinho weet dat ook.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 14:08]
    Vind ik leuk
    MOTM +510
    zondag 19 november 2017 om 14:10
    Die Soler behoudt het overzicht, kan goed lopen en dribbelen met de bal, intelligente speler. Forsberg is het type speler die veel op wilskracht doet, en zijn motoriek oogt wat ruw, zo komt hij op mij over. Ik zie in ieder geval meer in Soler dan in Forsberg. Griezmann, Bale en Ronaldo, die namen spreken voor zich. Ronaldo zal zijn carrière sowieso willen afsluiten bij Real Madrid naar ik verwacht.
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 14:53
    Het lijkt me niet dat je met Lukaku, Zlatan en bijv.Ronaldo of Bale kan spelen. Het zou ook betekenen dat gasten als Rashford en Martial nog minder aan bod zouden komen.Dan heb je nog Pogba,Fellaini,Mikhtaryan.Zie dat allemaal maar tevreden te houden.Veel grote ego's.
    Vind ik leuk
    Truth +2905
    zondag 19 november 2017 om 16:02
    Een goeie RB hebben ze nodig want valencia geraakt geen straatpaal voorbij en ik herhaal het die gast denkt dat hij voorzetten kan geven door de man ! Bend it like beckham neen daar heeft hij nog nooit van gehoord !
    Shaw op links want de jos is een achterlijke dat hij die jongen echt geen vertrouwen geeft ! Bailly en lindelof centraal lijkt me voldoende ....martial , rashford hebben potentieel dus die zou ik het vertrouwen blijven geven ....mata sorry daar komt zo goed als niks van ....lukaku ja daar zal ik eeuwig mijn twijfels over hebben ! Matic en pogba lijkt me een goed duo helaas voor Ander want dat blijf ik een echte United speler vinden .
    Mikhi dat is met ups and downs ...
    Gisteren zag ik ondanks de 4-1 winst toch veel slordigheden en was Newcastle bij momenten gewoon beter ...na meer dan een jaar mourinho is het beter dan onder van gaal maar echt top neen ...en dan spreek ik van puur voetbaltechnisch
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 16:03]
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1085
    zondag 19 november 2017 om 17:09
    Emil Forsberg...moeten ze daar nou mee.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Manchester United wil Mourinho tevreden houden met komst van wereldtopper'