Jans sarcastisch: 'Ik voer de druk op hem op, want dit kan absoluut niet'

Jans sarcastisch: 'Ik voer de druk op hem op, want dit kan absoluut niet'

zondag 19 november 2017 om 14:36

Ron Jans heeft met een dikke knipoog gereageerd op de onrust bij FC Groningen. Sinds zijn entree als technisch manager zit de club in een neerwaartse spiraal.

"Dat kan haast geen toeval zijn", reageert Jans sarcastisch bij Bureau Sport. "Vorig seizoen bij PEC Zwolle ging het ook al moeizaam. Dan moet het haast wel aan mij liggen."

De laatste weken wordt druk gespeculeerd over de positie van Groningen-trainer Ernest Faber. Ook Jans kreeg kritiek, omdat hij in de laatste minuten van wedstrijden rondliep in de buurt van de dug-out. Dat zou een signaal van een gebrek aan vertrouwen in Faber zijn.

Jans vervolgt sarcastisch: "Ja ,ik probeer zoveel mogelijk in beeld te zijn om de druk op de trainer op te voeren, want dit kan natuurlijk absoluut niet. En omdat hij onder mij valt, moet je ook laten zien dat je er staat. Ik denk dat het tijd wordt om daar zelf te gaan zitten."

Lees meer over:EredivisieFC Groningen

Plaats een reactie

zondag 19 november 2017 om 14:41
De verhoorwagen... hahaha
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 14:42
Zo raar kan t gaan. Jans van bondscoach tot kluns. In 1 jaar.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 14:47
Volgende week tegen Feyenoord kan die neerwaardse spiraal onderbroken worden, trouwens iedere club die in de shit zit pakt gewoon punten tegen Feyenoord.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 15:27
Feyenoord is vaak wel een keerpunt voor ons.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 14:58
Waar het hart van vol zit loopt de mond van over, sarcastisch of niet ik zie het dit seizoen nog gebeuren dat hij zelf op de bank gaat zitten. Groningen moet vind ik wel beter dan wat ze nu laten zien en qua selectie kan dat ook.
Vind ik leuk
Cantona +825
zondag 19 november 2017 om 15:24
slechter kan het niet gaa
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:03
PEC heeft in van het Schip een erg goede trainer binnen gehaald,zou Jans zoiets bij Groningen kunnen presteren.
Vind ik leuk
Vak-DD +8110
zondag 19 november 2017 om 17:47
Het is en blijft een clown.
Vind ik leuk
peinke +849
maandag 20 november 2017 om 10:04
En deze leuterende man had een belangrijke rol moeten spelen in de opleiding van nieuwe trainers. Lekker in Tynaarlo e.o. blijven, af en toe wat onzin verkopen voor veel geld in zo'n leuterprogramma, maar vooral niet verder meer dan Zwolle komen. Wat een triest figuur in verval!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Jans sarcastisch: 'Ik voer de druk op hem op, want dit kan absoluut niet'