Brands stelt PSV-fans gerust: 'Heel spektakel van gemaakt, maar er speelt niets'

Brands stelt PSV-fans gerust: 'Heel spektakel van gemaakt, maar er speelt niets'

zondag 19 november 2017 om 23:40

Marcel Brands heeft goed nieuws voor de supporters van PSV. De technisch directeur van de Eindhovenaren is zondagavond te gast bij Rondo en laat weten dat vedette Hirving Lozano voorlopig geen transfer gaat maken.

Onlangs doken er berichten op dat Arsenal zijn oog had laten vallen op de Mexicaan, maar volgens Brands is er nog geen enkele club die zich in Eindhoven gemeld heeft. "Nee, de media maken er een spektakel van, maar er speelt helemaal niets", reageert hij op de suggestie van presentator Jack van Gelder. Brands geeft echter toe dat de prestaties van Lozano hem verrast hebben. "Ik wist dat hij veel goals en assists in zich had, maar niet dat hij het zo goed zou doen."

Brands was tijdens de interlandperiode aandachtig toeschouwer bij de oefenwedstrijd tussen België en Mexico, waar Lozano schitterde met twee doelpunten. "Ik wilde kijken hoe hij zich op dat niveau hield. Dan moet ik wel zeggen dat hij daar positief verraste."

Poll

Had jij verwacht dat Lozano het zo goed zou doen?

(603 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 19 november 2017 om 23:43
En Marcel nog een mexicaans backje gezien wat de moeite waard is?
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 08:31
brandts hahaha
Vind ik leuk
Bizzy +8631
zondag 19 november 2017 om 23:46
Lozano is een beest
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 23:50
Hopelijk houden ze hem nog even ook al worden er gekke bedragen geboden. De komende jaren kampioen worden en toch CL spelen is voor beide partijen veel waard. En het wachten is op de volgende Mexicaanse parel.
Respect voor de scouting van ons PSV'ke en voor Marcel Brands
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 23:53
Og, Lozano is een leuk spelertje voor de eredivisie! zodra hij een echte verdediger tegenover zich krijgt ligt hij binnen 5 minuutjes gans met de moel in de drek! bij een bod van 35 is hij weg, zijn ze voorlopig tenminste uit de geld zorgen
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:00
nog steeds niet klaar met janken?
Vind ik leuk
036 +2851
maandag 20 november 2017 om 03:34
Jij, zo te zien, in ieder geval niet. :-)
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 23:53
Als Lozano de vorm van vandaag aanhoudt is het een dure speler voor psv die alleen maar geld kost.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:01
pietje zeg tegen viergevertje en co maar dat ze een extra sportluier aanschaffen want de reusel loopt ze nu al door de broek.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:06
Dat denk ik ook Stratum. Het enige wat jullie kan redden in de Arena is de man in het zwarte pak !
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:07
Niet nodig , de man met de hamer velt jullie wel
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:08
Dat hebben we gezien vandaag.
Als er een trein door het Zwolle stadion reed liepen jullie eronder.
Vind ik leuk
JCJWZ +9892
maandag 20 november 2017 om 06:09
Met Lozano voorop, die heeft werkelijk geen bal goed geraakt tegen Zwolle. Wat zakte die ver weg zeg.
Vind ik leuk
masterpsv +6510
maandag 20 november 2017 om 08:55
Op basis van 1 wedstrijd oordeel jij en die 9 goal en 4 assist ben jij vergeten denk ik.
Vind ik leuk
masterpsv +6510
maandag 20 november 2017 om 00:09
oordelen op basis van 1 wedstrijd, dolberg vorige jaar die 50 miljoen had moeten kosten kost nu 8 miljoen!!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:10
Voor 8 miljoen mag je zijn schoenen kopen.
Vind ik leuk
masterpsv +6510
maandag 20 november 2017 om 00:13
Welke linker of rechter ;) dat geld heb ik helaas niet anders had ik wel die van lozano gekocht!
Vind ik leuk
JCJWZ +9892
maandag 20 november 2017 om 06:09
Kan Psv ook eindelijk die gewenste back kopen.
Vind ik leuk
Twardt +189
zondag 19 november 2017 om 23:57
Vandaag weinig goeds zien doen. Hij kwam er niet aan te pas tegen Zwolle.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:01
Wat was die Sandler vandaag goed zeg. Goede verdediger, jammer dat hij kennis maakte met het mexicaanse temperament.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:02
Als de strijd los brand worden de mannen van de watjes gescheiden.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:05
We zullen eens kijken wie het hardse schreeuwt als Lozano aangepakt gaat worden. En dat dit gaat gebeuren weet je zelf ook wel.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:08
gewoon incasseren zoals het hoort , jij moet eens wat minder korfbal volgen.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:09
Ooit van spelregels gehoord?
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:11
ja jij ook van schouderduw?
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:12
Ja hoor die voer je niet uit met je elleboog.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:13
Biologie lessen gemist vroeger?
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:10
EDIT VP: provocatie
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:12
das mooi knul , nu naar bed de juf wacht weer op je morgen.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:16
EDIT VP: ongepaste reactie
Vind ik leuk
masterpsv +6510
maandag 20 november 2017 om 00:20
Viespeuk ben jij!!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:23
ze loopt de laatste 40 jaar al slecht , logisch bij dode mensen dan wil dat lopen niet zo vlotten
Vind ik leuk
036 +2851
maandag 20 november 2017 om 03:39
Wat een zielige reactie.
Vind ik leuk
masterpsv +6510
maandag 20 november 2017 om 00:19
Bed tijd wooping
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 10:52
hoezo gaat gebeuren, gebeurt in iedere wedstrijd al!
Vind ik leuk
JCJWZ +9892
maandag 20 november 2017 om 06:10
Tot dat Luuk de Jong weer ligt te janken op de grond.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:09
EDIT VP: ongepaste reactie
Vind ik leuk
036 +2851
maandag 20 november 2017 om 03:42
Als jij dat doet scheelt het weer de nodige vuilspuiterij hier op VP..
[Reactie gewijzigd op maandag 20 november 2017 om 03:43]
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:10
Brands vertelt niet altijd de waarheid, dus wat hij zegt hoeft niet waar te zijn. Maar in dit geval denk ik wel dat het klopt, want de Engelse clubs hebben immers hun vizier gericht op Richarlisson. Hij kan de Premier League aan, scoort veel in een sterke competitie en is goedkoper.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2137
maandag 20 november 2017 om 00:19
Speedy Gonzalez heeft 2 goals gemaakt en PSV denkt daar zo 20 miljoen voor kunnen vangen. Echt grappig...
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:19
Erg overschatte speler, was vandaag weer onzichtbaar.
Vind ik leuk
masterpsv +6510
maandag 20 november 2017 om 00:25
Ik ruik jaloezie!

Hij is Nog altijd beter als Neres en younes en Kluivert samen.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:46
kluivert heeft meer potentie in zijn dikke teen zitten dan Lozano ooit in zijn hele lichaam krijgt
Vind ik leuk
masterpsv +6510
maandag 20 november 2017 om 01:04
Hahahaha daarom speelt hij iedere week dikke teen zegt hij.

Lol
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 10:57
En dat zeg jij als Belchinees. Ik zie 100 keer liever Lozano dan Kluivert. Buiten zijn kapsones heeft hij ook nog maar weinig laten zien. Daarnaast kan je spelers alleen met elkaar vergelijken als de teams waarin ze spelen gelijkwaardig en hetzelfde voetballen. PSV speelt op de counter en Ajax speelt op de aanval, dus dan wordt er iets anders gevraagd van spelers.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:56
EDIT VP: Ongepaste reactie
Vind ik leuk
masterpsv +6510
maandag 20 november 2017 om 01:05
Zwartejoekels in je mond bedoel je?
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 02:01
die belchinees is toch wel heel simpel zeg
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 05:14
Je kan ook gewoon donkergekleurde spelers zeggen ben benieuwd of je je collega's of kennissen ook zo noemt,goed en stoer van jou man,echte supporter.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 10:59
Mooie afleidingsmanoeuvre. Als je het niet kan winnen helpen schelden en verandering van onderwerp je ook niet.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 05:12
Wel gehoopt,ik dacht dat omdat Moreno en Guardado weggingen hij meer moeite met aanpassen zou hebben,echte topper.



Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 19:12
We hebben voor de Mexicanen veel Belgen gehad,altijd wel een Braziliaan of Scandinaviërs,PSV kijkt overal,Lazovic,Romario,Kezman,Ronaldo,Halvar Thoressen,Nilis,Belgische toppers(Gerrits,Mertens,Simons,de Bilde,De Grijze enz.)En al die Hollandse toppers natuurlijk.De kleinste stad ooit die een Europa cup 1 heeft gewonnen. Wereldclub ( wou ik even kwijt.)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Brands stelt PSV-fans gerust: 'Heel spektakel van gemaakt, maar er speelt niets'