Brands stelt PSV-fans gerust: 'Heel spektakel van gemaakt, maar er speelt niets'

    Brands stelt PSV-fans gerust: 'Heel spektakel van gemaakt, maar er speelt niets'

    zondag 19 november 2017 om 23:40

    Marcel Brands heeft goed nieuws voor de supporters van PSV. De technisch directeur van de Eindhovenaren is zondagavond te gast bij Rondo en laat weten dat vedette Hirving Lozano voorlopig geen transfer gaat maken.

    Onlangs doken er berichten op dat Arsenal zijn oog had laten vallen op de Mexicaan, maar volgens Brands is er nog geen enkele club die zich in Eindhoven gemeld heeft. "Nee, de media maken er een spektakel van, maar er speelt helemaal niets", reageert hij op de suggestie van presentator Jack van Gelder. Brands geeft echter toe dat de prestaties van Lozano hem verrast hebben. "Ik wist dat hij veel goals en assists in zich had, maar niet dat hij het zo goed zou doen."

    Brands was tijdens de interlandperiode aandachtig toeschouwer bij de oefenwedstrijd tussen België en Mexico, waar Lozano schitterde met twee doelpunten. "Ik wilde kijken hoe hij zich op dat niveau hield. Dan moet ik wel zeggen dat hij daar positief verraste."

    Poll

    Had jij verwacht dat Lozano het zo goed zou doen?

    (603 stemmen)

    Plaats een reactie

    stratumseind +166172
    zondag 19 november 2017 om 23:43
    En Marcel nog een mexicaans backje gezien wat de moeite waard is?
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 08:31
    brandts hahaha
    Vind ik leuk
    Bizzy +20704
    zondag 19 november 2017 om 23:46
    Lozano is een beest
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 23:50
    Hopelijk houden ze hem nog even ook al worden er gekke bedragen geboden. De komende jaren kampioen worden en toch CL spelen is voor beide partijen veel waard. En het wachten is op de volgende Mexicaanse parel.
    Respect voor de scouting van ons PSV'ke en voor Marcel Brands
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13788
    zondag 19 november 2017 om 23:53
    Als Lozano de vorm van vandaag aanhoudt is het een dure speler voor psv die alleen maar geld kost.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166172
    maandag 20 november 2017 om 00:01
    pietje zeg tegen viergevertje en co maar dat ze een extra sportluier aanschaffen want de reusel loopt ze nu al door de broek.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13788
    maandag 20 november 2017 om 00:06
    Dat denk ik ook Stratum. Het enige wat jullie kan redden in de Arena is de man in het zwarte pak !
    Vind ik leuk
    stratumseind +166172
    maandag 20 november 2017 om 00:07
    Niet nodig , de man met de hamer velt jullie wel
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13788
    maandag 20 november 2017 om 00:08
    Dat hebben we gezien vandaag.
    Als er een trein door het Zwolle stadion reed liepen jullie eronder.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13826
    maandag 20 november 2017 om 06:09
    Met Lozano voorop, die heeft werkelijk geen bal goed geraakt tegen Zwolle. Wat zakte die ver weg zeg.
    Vind ik leuk
    masterpsv +16233
    maandag 20 november 2017 om 08:55
    Op basis van 1 wedstrijd oordeel jij en die 9 goal en 4 assist ben jij vergeten denk ik.
    Vind ik leuk
    masterpsv +16233
    maandag 20 november 2017 om 00:09
    oordelen op basis van 1 wedstrijd, dolberg vorige jaar die 50 miljoen had moeten kosten kost nu 8 miljoen!!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13788
    maandag 20 november 2017 om 00:10
    Voor 8 miljoen mag je zijn schoenen kopen.
    Vind ik leuk
    masterpsv +16233
    maandag 20 november 2017 om 00:13
    Welke linker of rechter ;) dat geld heb ik helaas niet anders had ik wel die van lozano gekocht!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13826
    maandag 20 november 2017 om 06:09
    Kan Psv ook eindelijk die gewenste back kopen.
    Vind ik leuk
    Twardt +326
    zondag 19 november 2017 om 23:57
    Vandaag weinig goeds zien doen. Hij kwam er niet aan te pas tegen Zwolle.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13788
    maandag 20 november 2017 om 00:01
    Wat was die Sandler vandaag goed zeg. Goede verdediger, jammer dat hij kennis maakte met het mexicaanse temperament.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166172
    maandag 20 november 2017 om 00:02
    Als de strijd los brand worden de mannen van de watjes gescheiden.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13788
    maandag 20 november 2017 om 00:05
    We zullen eens kijken wie het hardse schreeuwt als Lozano aangepakt gaat worden. En dat dit gaat gebeuren weet je zelf ook wel.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166172
    maandag 20 november 2017 om 00:08
    gewoon incasseren zoals het hoort , jij moet eens wat minder korfbal volgen.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13788
    maandag 20 november 2017 om 00:09
    Ooit van spelregels gehoord?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166172
    maandag 20 november 2017 om 00:11
    ja jij ook van schouderduw?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13788
    maandag 20 november 2017 om 00:12
    Ja hoor die voer je niet uit met je elleboog.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166172
    maandag 20 november 2017 om 00:13
    Biologie lessen gemist vroeger?
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 10:52
    hoezo gaat gebeuren, gebeurt in iedere wedstrijd al!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13826
    maandag 20 november 2017 om 06:10
    Tot dat Luuk de Jong weer ligt te janken op de grond.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1602
    maandag 20 november 2017 om 00:10
    Brands vertelt niet altijd de waarheid, dus wat hij zegt hoeft niet waar te zijn. Maar in dit geval denk ik wel dat het klopt, want de Engelse clubs hebben immers hun vizier gericht op Richarlisson. Hij kan de Premier League aan, scoort veel in een sterke competitie en is goedkoper.
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 00:19
    Speedy Gonzalez heeft 2 goals gemaakt en PSV denkt daar zo 20 miljoen voor kunnen vangen. Echt grappig...
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 05:12
    Wel gehoopt,ik dacht dat omdat Moreno en Guardado weggingen hij meer moeite met aanpassen zou hebben,echte topper.



    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 19:12
    We hebben voor de Mexicanen veel Belgen gehad,altijd wel een Braziliaan of Scandinaviërs,PSV kijkt overal,Lazovic,Romario,Kezman,Ronaldo,Halvar Thoressen,Nilis,Belgische toppers(Gerrits,Mertens,Simons,de Bilde,De Grijze enz.)En al die Hollandse toppers natuurlijk.De kleinste stad ooit die een Europa cup 1 heeft gewonnen. Wereldclub ( wou ik even kwijt.)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Brands stelt PSV-fans gerust: 'Heel spektakel van gemaakt, maar er speelt niets'