'Mijn voeten laten spreken, ik wil niet meer denken aan dingen die zijn geweest'

'Mijn voeten laten spreken, ik wil niet meer denken aan dingen die zijn geweest'

maandag 20 november 2017 om 15:39

Mimoun Mahi liet zondag met een doelpunt en een assist tegen Vitesse zijn voeten spreken. Voor de 23-jarige aanvaller van FC Groningen was het een gedenkwaardige week.

Eerst plaatste Mahi zich met Marokko voor het WK, waarna hij bij terugkeer in Groningen alle sores van zich afspeelde tijdens de 4-2 zege op Vitesse. "Ik ben blij dat ik mijn voeten heb laten spreken", zegt hij in het Dagblad van het Noorden. "We zaten in een erg moeilijke fase. Het is niet terecht dat allemaal af te wimpelen op de trainer, al is die natuurlijk eindverantwoordelijk."

"Maar als spelersgroep moet je ook je verantwoordelijkheid nemen. Ik denk dat we hebben laten zien dat we dat kunnen met deze terechte overwinning", vervolgt Mahi, die stelt dat het incident waarvoor hij een disciplinaire straf kreeg geen issue meer is. "Ik denk dat je dat ook kon zien aan de manier waarop we de doelpunten tegen Vitesse hebben gevierd met zijn allen."

Mahi wil er verder niets meer over kwijt. "Ik wil niet meer denken aan de dingen die zijn geweest. Dat is verleden tijd. Ik wil naar de volgende wedstrijd kijken. Feyenoord. Die club zit ook in een moeilijke fase. Als we met dezelfde power als team spelen tegen Feyenoord, hebben we een kans."

Poll

Maakt Groningen een fout door Mahi weer te laten spelen?

(1100 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 20 november 2017 om 15:44
Wat een stemmingmakerij weer in de poll. Denkt dat we kunnen hebben zien aan zijn goal dat het bevrijdend voor zowel hem als het team is geweest.
Vind ik leuk
Mari +2241
maandag 20 november 2017 om 15:52
Mensen mogen geen fouten meer maken. Kop eraf.
Kim Jong OEN
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 16:07
Gewoon een prima speler
Vind ik leuk
guusje +456
maandag 20 november 2017 om 16:17
Zijn voeten laten spreken?! Dat zei Royston Drenthe ook altijd. nooit meer wat van gehoord...... (behalve dan die worstenwarmhoudbekers)
Vind ik leuk
mcmodd +12087
maandag 20 november 2017 om 16:28
Laat Mahi nu maar zijn kansen grijpen, zijn voeten moeten nog wel even doorspreken en tegen de zomer weten we meer. Dat hij dan bij FC Groningen vertrekt is wel zeker. Stap nu ook hier maar weer over die kwestie heen, ik had het liefst dat hij toen onmiddellijk was ontslagen, maar nu alles weer koek en ei is moeten we de zaak laten rusten.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 november 2017 om 16:29]
Vind ik leuk
Cookee +4768
maandag 20 november 2017 om 17:19
We moeten blij zijn, want zonder spelers met klasse is de ED bleek.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 16:39
Goede speler, alleen is het conflict tussen hem en Veltwijk wel een probleem in de selectie als ik de media mag geloven en dat kan slecht uitpakken.. maar goed ze hebben Vitesse met prima cijfers verslagen dus wie weet valt het mee
Vind ik leuk
Cookee +4768
maandag 20 november 2017 om 17:20
Als de punten komen dan vergeeft men ook makkelijker.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 17:22
Waarom zou je de media geloven?
Alleen "het management van de vriendin van Veldwijk" bevestigd dat Mahi die woorden gezegd heeft.
Mahi heeft zelf aangegeven dat hij deze woorden nooit gezegd heeft en nooit zou zeggen. Neemt niet weg dat er wel iets is voorgevallen waar hij disciplinair voor gestraft is. Maar waarvoor blijft voor ons nog steeds gissen.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 18:03
Mahi is een bovenmaatse speler voor mijn FCGroningen, opstellen dus. En club en speler willen een mooie transfer en dat kan alleen geëtaleerd worden op die groene mat mensen. Het is verspilde energie om over vorige maand te ratelen, laat dat maar over aan het journaille, zoals Tom Egbers...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Mijn voeten laten spreken, ik wil niet meer denken aan dingen die zijn geweest'