'Juventus wil profiteren van concurrentiestrijd bij Paris Saint-Germain'

'Juventus wil profiteren van concurrentiestrijd bij Paris Saint-Germain'

maandag 20 november 2017 om 17:43

Door de komst van Dani Alves is Thomas Meunier zijn basisplaats kwijt bij Paris Saint-Germain. De Belg hoeft echter niet te wanhopen, want hij staat naar verluidt nu ook in de belangstelling van Juventus.

Meunier wordt al een tijdje gelinkt aan een transfer. Onlangs viel zijn naam nog bij Real Madrid, maar Juventus lijkt nu de beste papieren te hebben voor de rechtsback. Volgens Transfermarketweb wil de Oude Dame hem in de winterstop al naar Italië halen.

Bij Juventus moet Meunier de concurrentie aangaan met Stephan Lichtsteiner. Tot vorig seizoen beschikte Juve nog over Dani Alves, maar die tekende afgelopen zomer bij PSG, waar hij de Rode Duivel dwarszit. Afgelopen weekend zat Meunier niet bij de selectie van de Parijzenaars, maar dat zou te maken hebben gehad met een blessure.

Meunier speelt sinds de zomer van 2016 voor PSG. Hij kwam over van Club Brugge.

Plaats een reactie

maandag 20 november 2017 om 17:52
En als Alves geblesseerd is dan?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12258
maandag 20 november 2017 om 17:58
Alec Georgen... Wel een broekie
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 18:34
Maar dat is toch krom? Juve wil hem halen als concurrentie voor Lichtensteiner. Maar PSG wil dat niet voor Alves? Raar. Opmerkelijk. Haha.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12258
maandag 20 november 2017 om 18:36
Misschien dat Lichtensteiner weg gaat en hij zicht heeft op een basis plaats na de winter of komende zomer..

Anders zou ik het niet weten ;-)
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 19:14
Lichtensteiner is al op leeftijd, die kan niet iedere wedstrijd meer voetballen. Ook Juve zal moeten verjongen
Vind ik leuk
oke dan +3899
maandag 20 november 2017 om 20:51
Hetzelfde geld toch voor Alves. Die is nog ouder dan liechtsteiner
Vind ik leuk
Kwal +349
maandag 20 november 2017 om 22:19
Ja en Lichtensteiner RA met zijn snelheid van 77 niet zo heel snel meer, tenzij je de IF kaart koopt
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 20:50
Meunier is een zeer beperkte back die Juventus echt niet hoeft te halen. Loopt bij tijd en wijlen per ongeluk een keer tegen een bal aan die dan ook nog eens goed valt.... that's about it.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Juventus wil profiteren van concurrentiestrijd bij Paris Saint-Germain'