Plan van Feyenoord-plaaggeest mislukt: Ze had het niet eens gezien, zei ze

Plan van Feyenoord-plaaggeest mislukt: "Ze had het niet eens gezien, zei ze"

maandag 20 november 2017 om 23:19

Het plan van Damian van Bruggen tijdens Feyenoord-VVV Venlo mislukte. De PSV-huurling van de Limburgers had zichzelf voorgenomen om voor zijn vriendin een hartje te maken met zijn handen als hij zou scoren, maar die zag het niet.

Na zijn goal in de slotfase in De Kuip voegde Van Bruggen daad bij het woord, ging hij uit zijn dak en maakte hij een hartje. "Ze had het niet eens gezien, zei ze", lacht Van Bruggen in gesprek met FC Afkicken. "Achteraf zag ze 'm wel en ze vond het heel lief. Later op internet zag ze het terug."

Van tevoren besprak Van Bruggen met een ploeggenoot wat ze zouden doen als een van hun zou scoren. "Ik had het er met Clint (Leemans, red.) over. Toen we in de auto zaten zei ik: als een van ons scoort doen we een hartje. Hij was een beetje aan het dollen en zei dat ik toch niet ging scoren. Zorg nou maar dat je die ballen voor de verdediging weghaalt."

Plaats een reactie

MojoRisin +1627
maandag 20 november 2017 om 23:22
Wat schattig zeg, ben blij dat ik dit nog even mee krijg voordat ik in bed kruip..
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 00:25
Een hartje maken met je handen; hoe kom je op? Briljant!
Vind ik leuk
JDW1988 +1329
maandag 20 november 2017 om 23:25
Dus Clint Leemans zou ook een hartje maken voor de vriendin van vBruggen?
Haha lekker man.
Vind ik leuk
R2 +3210
dinsdag 21 november 2017 om 00:52
Sharing is caring! ;)
Vind ik leuk
Old Star +4132
dinsdag 21 november 2017 om 06:23
Vraag maar aan John Terry ;-p
Vind ik leuk
R2 +3210
dinsdag 21 november 2017 om 00:53
Je hebt zeker zijn vriendin ook niet gezien haha
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 23:32
Die vriendin van Damian van Bruggen is gewoon een lekker wijf;)
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 00:05
Kunnen de spelers niet beter, gewoon met zo'n lichtbalk boven hun hoofd over het veld gan lopen juichen? Dan begrijp ik t ten minste allemaal gelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 00:06
Dat Leemans zoiets wil overBRUGGEN :p
Vind ik leuk
Teo Smith +13802
dinsdag 21 november 2017 om 06:29
En allemaal dankzij jones en de oplettende medespelers. Hoe lief!
Vind ik leuk
Nashua +5723
dinsdag 21 november 2017 om 08:33
Is dit brave item niet meer iets voor voetbalzone ?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 november 2017 om 08:34]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Plan van Feyenoord-plaaggeest mislukt: "Ze had het niet eens gezien, zei ze"