'Ze begrepen niet waarom ik niet speelde bij Ajax. Ik kon het ze niet uitleggen'

'Ze begrepen niet waarom ik niet speelde bij Ajax. Ik kon het ze niet uitleggen'

dinsdag 21 november 2017 om 08:48

Kenny Tete stond al op het verlanglijstje van Olympique Lyon vóór de wedstrijden van Ajax in de halve finales van de Europa League tegen de Fransen. De jonge rechtsback speelde zowel in Amsterdam als in Lyon een verdienstelijke wedstrijd.

"De club volgde mij al een lange tijd. Ze begrepen niet goed waarom ik niet speelde bij Ajax. Ik kon het ze ook niet goed uitleggen", zegt Tete tegen FC Afkicken. "Die wedstrijden hebben ze gezien. Ze zeiden: hoe kan dit nou weer? Ik mocht gelukkig voor goedkoop weg."

Tete heeft bij Lyon te maken met Bertrand Traoré, met wie hij vorig seizoen samenspeelde bij Ajax. Ze bestrijken samen de rechterflank. "Die klik hadden we eigenlijk altijd al, maar hij stond in de basis en ik mocht de bank warmhouden. Ik speelde vaker tegen hem, dan met hem. We wisten dat we een klik hadden. In de wedstrijden die we samenspeelden zag je ook dat het goed ging. Mede doordat hij hierheen ging, ben ik ook hierheen gegaan."

(fragment te zien vanaf 45:25)

Poll

Stelling: Ajax had Tete nooit mogen laten gaan

(1232 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 21 november 2017 om 08:51
Daar begrijpt niemand elkaar.
Beetje jammer ,wat concurrentie kunnen we wel gebruiken.
Vind ik leuk
Eendracht +8581
dinsdag 21 november 2017 om 08:52
Ben benieuwd hoe die jongen zich verder ontwikkelt.
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 08:52
Zou Tete echt geen benul hebben?
Vind ik leuk
Garinsha +2831
dinsdag 21 november 2017 om 09:15
Nee dat heeft hij niet.. zeker als je zo n slappe zak voor je hebt die "aanvallend beter is" hou iemand anders voor de gek..

Aanvallend gezien vorig jaar hoeveel assist veltman???

Dit seizoen spelen ze beide hoeveel assist veltman hoeveel assist tete.. als het toch gaat over aanvallen?

Veltman is nooit beter geweest.. een verdediger die de harde uithangt maar teveel overtredingen nodig heeft om zijn directe tegenstander tegen te houden..
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 09:18
...zucht...

...misschien doel ik wel helemaal niet op het voetballende... zie reactie van me hieronder van tien minuten terug...
Vind ik leuk
Garinsha +2831
dinsdag 21 november 2017 om 09:26
Makkelijk.. nu wil het gooien op het niet bijtekenen gebeuren.. terwijl jij ook een van de personen was die het terecht vond dat veltman speelde omdat bosz hem telkens opstelde.. maar nee daar heeft het niets mee te maken.. toch...
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 09:36
Zoek maar op waar ik het terecht vond dat Veltman speelde.

Veltman deed het niet onaardig, maar ik heb nooit begrepen waarom Tete gepasseerd werd.
Mensen halen twee dingen door elkaar, ook Ajacieden dus. Je hoeft toch geen vijand van Veltman te zijn als die de voorkeur krijgt van je favoriet Tete?

Volgens mij was het bij de eerste keer verlengen al hommeles met dat rioolfiguur en Tete. Dat werd er niet beter op toen er weer onderhandeld moest worden. Daar ligt de kern volgens mij, maar ik denk echt dat Ajax zich tekort heeft gedaan door hem niet gewoon op te stellen...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 november 2017 om 09:37]
Vind ik leuk
Garinsha +2831
dinsdag 21 november 2017 om 09:53
Wie heeft het over vijand? ik haal niets door elkaar.. jij was heel duidelijk toen we een keer een discussie hadden.. misschien ben jij dat vergeten maar ik niet.. maar als jij het zegt.. zal het wel zo zijn he..
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 10:02
Nee, dat beweer ik niet. Probeer me voor de geest te halen wanneer we die discussie hadden. Ik kan me voorstellen dat ik in maart 2017 Veltman niet meer had vervangen voor Tete... Bij aanvang van het seizoen was dat anders, als bij zovelen...
Toen leek het voor Tete toch vooral een kwestie van bijtekenen. Dat deed hij niet.....
Vind ik leuk
Garinsha +2831
dinsdag 21 november 2017 om 11:19
en toch gebeurde dat.. of was je de uitwedstrijden vergeten tegen Lyon en schalke? in nederland ging het nog wel maar in europa....

maar ik begrijp waar je heen wilt..

en ja Tete begon het seizoen zwak.. daar kan je vanalles over zeggen het was gewoon zwak. nu wil ik niet gaan zeggen dat veltman het superslecht heeft gedaan want het stond de verdediging.. maar er waren ook fases in het seizoen dat ook hij heel matig speelde maar hij blijft dan wel staan......

maar om dan weer terug te komen op in maart vervang je veltman niet meer voor tete.. schalke uit en lyon uit heb je tete toch nodig, omdat het duidelijk zichbaar was dat veltman zichzelf niet staande kon houden. just saying..
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 13:04
Zelf wil ik de discussie niet al te zwart-wit doen. Als je zwak aan een seizoen begint, dan kun je je plek verliezen. Als je vervanger dan redelijk voldoet dan verander je vastigheden niet te gauw. Misschien deed Ajax zich wel tekort, dat geef ik elders ook aan, maar in gegeven omstandigheden (Tete die niet bijtekent) en met de gegeven resultaten is Tete niet meer opgesteld en ik vind het vreemd dat hij zich in dit artikel afvraagt waarom...

Vind ik leuk
Garinsha +2831
dinsdag 21 november 2017 om 13:30
kijk dat zeg je wel.. maar er waren ook wedstrijden dat veltman minder speelde.. en ik vind gewoon dat je een jonge speler vertrouwen moet geven.. het klopt.. dat als jij zwak begint jij je plaats kan verliezen maar geef hem wel de kans om het om te buigen en dat gebeurde niet..

dit zou pas zijn 2e seizoen worden maar om hem dat bijna een heel jaar op de bank te houden slaat nergens op.

ja daar zal hij zijn redenen voor hebben net als ajax dat heeft.. of kan alleen ajax redenen hebben?

Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 13:43
Over dat laatste kan ik me niet uitspreken. Ik hou het op de feiten die ik ken. Volgens mij werd er niet echt bij getekend en Ajax voerde misschien wel een iets te hard beleid in deze t.o.v. Tete.

Hij kon toch niet aangeven waarom hij niet speelde?
Waarop ik hier in de eerste instantie gewoon reageerde door me af te vragen of hij er werkelijk geen benul van zou hebben...

[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 november 2017 om 14:10]
Vind ik leuk
Garinsha +2831
dinsdag 21 november 2017 om 13:50
ja precies en is het dan zo raar dat hij dat echt niet weet....?
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 14:09
Ja. Het is geen discussie om zijn kwaliteiten lijkt me.

Ajax voert een vrij strikt beleid t.a.v. spelers die niet willen verlengen. Ik zou het vreemd vinden dat wij hier allemaal weten dat zijn niet verlengen verband houdT met zijn reserverol en dat hij zoiets niet zelf zou kunnen bedenken.

Snap niet goed waar je heen wilt. Het lijkt me allemaal vrij duidelijk. Of je het er nu wel of niet mee eens bent...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 november 2017 om 14:11]
Vind ik leuk
Garinsha +2831
dinsdag 21 november 2017 om 15:00
ja dat voeren ze zeker.. maar jij en ik waren niet bij het gesprek.. jij kan wel zeggen strik beleid.. maar er zal vast wel een Reden zijn waarom hij niet bij tekende.. en dan heb ik nu over het jaar 2015-2016

dan weet je nu ook waar ik heen wil gaan.
Vind ik leuk
Casuals88 +1647
dinsdag 21 november 2017 om 08:53
Ja nu weten we het wel meneer Tete !
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 09:00
En toch heeft hij wel gelijk.. Tete is gewoon een tien keer betere back dan Veltman.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 09:09
Ja tuurlijk, maar dat is nu al 100x gezegd. Hij speelt nu toch? Maar telkens zit ie weer te zaniken over zijn reserverol bij Ajax...
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 09:23
Snap wel wat je bedoeld, maar hij geeft een interview wat moet hij dan zeggen als er na gevraagd word? '" ik begreep het wel Veltman is immers 10 klasse beter" .....
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 09:27
Nee klopt, maar hij kan ook iets zeggen van: dat wil ik liever achter me laten, ik wil liever alleen vooruitkijken bij Lyon.

Maar goed, ik snap wel dat hij z'n onvrede wilt uiten. Het zou mij ook frustreren Veltman voor me te moeten dulden.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 09:40
Dan snap je het "zaniken" dus.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 10:09
Je kan erin blijven hangen of je zet er een punt achter. Kom op zeg, hij speelt nu toch wekelijks. Hij heeft toch geen woorden nodig om Ajax met de neus op de feiten te drukken
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 14:14
Vast wel. En als hij vorig jaar was opgesteld, dan hadden we er vast veel plezier aan gehad, maar had hij of extreme salariseisen gesteld bij verlenging contract of was hij voor weinig de deur uitgelopen en was hij dus nu ook ook geen Ajacied meer. Waarom tekende hij niet gewoon om vervolgens lekker te knallen voor Ajax?
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 14:25
In eerste instantie bleek al dat hij onder Marcel Keizer ook tweede keus zou zijn, dan snap ik dat je na een jaar eerder onder Bosz je conclusies trekt ...

Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 08:59
Geweldige rechtsback. Heb ik altijd gevonden. Maar die gast komt wel een flink portie intelligentie te kort. Gezien ook zijn geweldige zinsopbouw 'gelukkig mocht ik voor goedkoop weg'.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12274
dinsdag 21 november 2017 om 09:00
Hehehe..
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 09:02
Ja is een goedkope uitdrukking.Maar snap hem wel.
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 09:09
Als het al zo gezegd is, dan is die journalist natuurlijk wel een beetje een lul, vind je niet?

Verder begrijp ik Ajax wel. Ook ik vond Tete een geweldige speler, echt heel bijzonder eigenlijk. Doch, met zijn zaakwaarnemer erbij had ik niet de indruk dat er nog bijgetekend ging worden en dan begrijp ik Ajax ook wel een beetje dat ze Tete niet even aan een supercontract elders gaan helpen. Want zoals gezegd: veel sterker en beter kan een debutant het niet doen. Ik vond hem sensationeel goed eigenlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 09:19
Toch had hij nog een jaartje van waarde kunnen zijn.
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 09:40
Vind ik ook, ja. Ajax heeft zich tekort gedaan.

Toch is het zo dat Veltman het helemaal niet onaardig deed. Mensen wilden Tete en waren overdreven kritisch op Veltman. Niet terecht in mijn ogen.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 09:53
Geheel eens hor. Ik weet nog dat ik Tete zag spelen in een oefenpot tegen Wolfsburg. Vond het een belabberde pot verder, maar man, die Tete. Wat kon die toen verdedigen.
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 14:16
Ja, eerlijk gezegd heeft Ajax toch wel fout gehandeld.

Als je zo'n goeie speler in huis hebt mag je gewoon blij zijn en moet je hem gewoon opstellen.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 14:25
Daarom denk ik nog steeds dat er meer speelt/speelde. Tussen Tete en de Club of, nog logischer denk, tussen de zaakwaarnemer en de club. Iedereen zag dat Tete echt een fantastische back was en iets heeft wat weinig Nederlanders hebben: het echte killerinstinct gecombineerd met een geweldige fysiek.

Ik hou dan ook mn hart vast wat betreft Justin...
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 14:40
Ben ik helemaal met je eens.

Ik probeer exact dit Garincha hier elders duidelijk te maken.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 09:42
En dat met die universitaire studie die al die voetballers hebben, onbegrijpelijk.
Vind ik leuk
Itsese +1927
dinsdag 21 november 2017 om 09:46
Speelt nu met Memphis...
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 09:02
Ajax wilde niet? Jij wilde niet verlengen, lullo
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 09:11
Wie wil dr nu verlengen als je keer op keer wisselspeler bent en er een debiel voor jou in de basis staat en ze hem ook nog een aanvoerder maken? Leg me dat eens uit dan?
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 09:24
Volgens mij waren er ook al contractperikelen in het seizoen ervoor.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 11:29
Debiel? Ik begin de indruk te krijgen dat Veltman jou ooit iets heeft aangedaan ofzo. Wat ben jij een figuur zeg, kinderachtig.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 12:15
Ahhahhahah ja hij doet me wekelijks wat aan als Ajaxfan. Of wil je nu beweren dat je Veltman beter vind dan Tete?
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 13:00
Over het algemeen ben ik meer tevreden met een speler die liever voorkomt dan geneest (lees voetbal intelligentie) dan een speler die prachtige slidings maakt (omdat hij slecht gepositioneerd staat). Mensen die roepen dat Veltman er niks van bakt hebben het laatste jaar weinig wedstrijden van Ajax gekeken.
Desondanks mooi dat tete zich bij Lyon kan ontwikkelen.
Los daarvan, wie zou jij aanvoerder maken dan? En een speler een debiel noemen vind ik persoonlijk niet echt getuigen van achter je club staan, kritisch zijn kan maar dat vind ik een beetje sneu.
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 14:46
Dat verhaaltje over positioneren en intelligentie en zo komt rechtstreeks van Bosz dacht ik.'

Hiermee deed hij Tete wel enorm tekort vond ik, want het was duidelijk dat hij naar Tete sneerde toen...
Als hij nog moeite had met zich positioneren, dan herstelde hij zijn foutjes wel echt fantastisch hoor... jongen, wat deed hij dat scherp. Al met al liep Ajax verdedigend zelden schade op door Tete en naar dat eindresultaat kijk ik het liefst. Verdedigend was hij gewoon beter dan Veltman. Opbouwend/aanvallend misschien iets minder, alhoewel ik dat betwijfel.

Er speelde gewoon wat anders met dat rioolfiguur rondom Tete en verlenging contract. Typisch Bosz om niet gewoon te zeggen waar het op stond. Nu deed hij Tete onnodig tekort. Tete was werkelijk fan-tas-tisch.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 november 2017 om 14:50]
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 15:30
Ja zeker tete vind/vond ik ook fantastisch! Alleen ik vind veltman (en dan miss ook als ajacied etc) een betere optie. Heb niet zo veel met jongens van een mentaliteit van lik mn vestje. En ajacieden die dan veltman voor van alles en nog wat uitmaken terwijl die het nu gewoon goed doet vind ik onvoorstelbaar.
Kan zijn dat het van Bosz komt maar feit is dat veltman verdedigend beter gepositioneerd staat.
Ben iig blij dat tete nu ook een basisplaats heeft, als hij zo door gaat dan kont het 100% goed met hem.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 15:01
Was gewoon een korte reactie maar als je graag een onderbouwing wil dan kan je die ook krijgen van mij. Ten eerste is Veltman altijd een centrale verdediger geweest maar omdat hij gewoon te kort kwam aan duelkracht en hij een wendbaarheid heeft van een bus werd het lastig. Is toen door de boer uit nood op rechts geplaatst en deed dat wel aardig maar niet speciaal. Ajax had op dat moment niks beters want van rhijn was totaal uit vorm. Maar toen Tete dr eenmaal was zag je direct het verschil. Zijn snelheid en agressiviteit en verdedigend vermogen waren vele malen beter dan dat van veltman. Toen kwam de smoes van dat Veltman aanvallend beter was. Vertel me een moment dat Veltman aanvallrnd het verschil heeft gemaakt voor Ajax? Serieus? Dat is toch lachwekkend. Is sta zwz achter Ajax in goede of slechte tijden. Maar als heeeeel nederland ziet dat tete beter is en toch kies je veltman boven hem beide jeugdspelers die je zelf hebt opgeleid. Waarom verkoop je veltman niet? Die ten eerste meer zou opleveren afgelopen zomer en je had een geweldige speler om zijn plek in te nemen. Die je gelijk het vertrouwen kon geven. En aanvoerder van Ajax had ik Ziyech of Schone. Maar Veltman? 0.0 uitstraling en prestatie. Maarja das mij mening maar he.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 15:35
Nee nee je mening mag zeker hoor! Misschien dat ik iets te geïrriteerd reageer mbt dit onderwerp.
Je hebt een punt hoor maar er is zeker wel een verschil in de veltman van nu en de veltman van 2-3 Maar geleden. Ik vergelijk m altijd met dailey blind, eerst verguisd iedereen hem maar nu speelt ie beter en beter. En dat hij beter aanvallend is vind ik idd ook een apart argument. Vond ze allebei niet sterk voor dat dit seizoen was begonnen. Nu zie ik ze goeie voorzetten geven.

Schone stond een tijdje geen basis en ziyech moet met zichzelf bezig zijn anders gaat hij minder spelen denk.

Btw ik impliceerde net dat je niet achter de club staat, dat is natuurlijk onzin, dat neem ik terug haha.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 17:13
Het gewoon gek dat Ajax Tete zo makkelijk heeft laten gaan voor Veltman. Ik vind dat zonde als Ajaxfan. Die jongen heeft zoveel potentie. En ja kwa aanvoerder is Veltman in mijn ogen al helemaal niet geschikt. Ik wil bij Ajax een leider zien als aanvoerder, iemand die het verschil maakt en dragend is en belangrijkste van alles uitstraling heeft. Veltman heeft geen van die eigenschappen. Nja het is wat het is. Verder heb ik er wel vertrouwen in dat we dit jaar kampioen worden. Al ben ik ook niet kapot van Keizer als trainer. Beetje het zelfde verhaal als Veltman als aanvoerder mist de uitstraling.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Eens maar wie anders aanvoerder? Nogmaals schone idd maar die kan er ook opeens weer naast staan.
En wat betreft tete eens, een dubbele bezetting is nooit verkeerd. Wie weet waar tete nu dan had gestaan.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 21:43
Ja er loopt geen duidelijke leider in de basis. Denk dat de leiders in de selectie Siem de Jong, Huntelaar, Schone zijn. Maar alle 3 kunnen ze zomaar op de bank zitten. Ziyech is in mijn ogen de beste en meest bepalende speler bij Ajax. Maar een natuurlijke leider. Dan blijft er idd weinig over. Maar Veltman als aanvoerder is weel heel armzamlig van Ajax. Kijk naar dr afgelopen aanvoerders. Klaassen, De Jong, Vertonghen, Huntelaar, Suarez, Stekelburg. Jongens met uitstraling die het verschil maakte.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 21:45
We moeten het er mee doen..
Achja, wie ook de aanvoerder is, kampioen worden we hehe
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 11:04
Daar ga ik wel vanuit ja. Al moet het dan wel iets beter gaan. Hoop dat dolberg snel zijn vorm weer terug krijgt.
Vind ik leuk
reggie +939
dinsdag 21 november 2017 om 09:03
Had hem graag bij PSV zien spelen, had niveau PSV denk ik ook wel aan gekund.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 09:21
Dat is afwachten, want PSV is wel van de een stap verder natuurlijk als Ajax en Lyon hahaha
Vind ik leuk
reggie +939
dinsdag 21 november 2017 om 11:18
Jij snapt het;)
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 09:25
Tja reggie.

Wel erg jong om al een stappie terug te doen, vind je niet?

;-)
Vind ik leuk
reggie +939
dinsdag 21 november 2017 om 11:17
Zijn er nog teams boven PSV in Nederland dan;)
Vind ik leuk
Nova +1039
dinsdag 21 november 2017 om 11:31
Landskampioenschap Ajax 33x
Landskampioenschap PSV 23x

Zeg jij het maar?
Vind ik leuk
reggie +939
dinsdag 21 november 2017 om 11:37
Heeft Tete die allemaal gespeeld dan?
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 14:48
Na elf wedstrijden niet nee.

Na meer dan honderd jaar voetbal wel uiteraard...;-)
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 09:05
Bij Ajax maakte hij altijd een sterke indruk. Veel snelheid en agressief in de duels. Opbouwend en aanvallend wat minder. In de laatste wedstrijden die hij bij Oranje speelde, viel hij zwaar tegen. Wil de echte Tete opstaan!
Vind ik leuk
Jozef +22985
dinsdag 21 november 2017 om 09:23
Over zijn opbouwende en aanvallende kwaliteiten wordt nogal eens gemopperd. Ik vond dat reuze meevallen. Vergeet niet dat hij helemaal niet veel gespeeld heeft in Ajax1 en dat heel veel automatismen erin geslepen moeten worden. Na enkele jaren vinden spelers elkaar blindelings en dan is het veel eenvoudiger om opbouwend en aanvallend je meerwaarde te geven....

Wat ik van Tete zag qua aanvallende loopacties kwam helemaal niet verkeerd bij me over en wie weet kon er nog gewerkt worden aan zijn passing, dat klopt. Maar heel veel tijd om dat door te ontwikkelen is hem eerlijk gezegd niet gegeven.
Vind ik leuk
wijze man +1467
dinsdag 21 november 2017 om 09:25
Ik kon het ze niet uitleggen'

Wordt tijd dat je dan even dan langs de nonnetjes in Vught gaat voor een lesje Franse taal
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 09:29
Natuurlijk is Tete veel beter dan Veltman maar hij zit nu bij een betere club. Dus stoppen hierover en genieten daar.
Vind ik leuk
Wurmpie +191
dinsdag 21 november 2017 om 09:56
Begrijp zoveel niet bij ajax ze staan bekend om hun talenten keizer gaat naar ajax 1 en mede door dat ie het zo goed deed met de jonkies en hij gaat nu voor de oudere jongens er is toch wel iemand die kan ingrijpen van geef de jeugd meer de kans zoals Kluivert en die Duitser eruit
Vind ik leuk
Janjan +337
dinsdag 21 november 2017 om 10:12
Echt een goede verdediger en gaat nog meer naar de top straks.
Echt zonde maar vond ik altijd al ......
Vind ik leuk
maxx4 +348
dinsdag 21 november 2017 om 10:23
Top verdediger, grote fout van Ajax om hem te laten gaan
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 10:53
Liever Tete dan Veltman. Punt.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 11:16
Meestal hou ik hier niet zo van, maar dit geval is wel overduidelijk, zelfs Brenet zou beledigd moeten zijn als hij Veltman voor zich heeft..
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 11:30
Dat komt omdat Tete een zwarte Piet is en Veldsla niet.
Met andere worden! Het slaat echt nergens waarom Ajax dit soort eredivisie waardige spelers zomaar weer eens laat gaan.
Goed gehandeld Ajax :(
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 november 2017 om 11:33]
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 12:20
Nooit uitleg gehad van Bosz ? Heeft alles met statistieken te maken. M.a.w. in welke situaties vielen de tegendoelpunten. Die van Veltman waren in eerste instantie gewoon veel beter.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 14:46
‘ Ik mocht gelukkig voor goedkoop weg’

Serieus, vp???
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 19:48
Niemand begrijpt waarom Tete weg mocht zoveel beter dan Veltman, denk dat ze bij Ajax nog weleens achter de oren zullen krabben over hoe en wat en waarom.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ze begrepen niet waarom ik niet speelde bij Ajax. Ik kon het ze niet uitleggen'