Massale vechtpartij na bizar incident: speler gooit ballenjongen hard omver

Massale vechtpartij na bizar incident: speler gooit ballenjongen hard omver

woensdag 22 november 2017 om 14:05

Een bizar incident tijdens de Australische bekerfinale tussen Adelaide en Sydney FC. Michael Marrone (Adelaide) gooit een ballenjongen omver langs de lijn en dat leidt tot een enorme vechtpartij langs de zijlijn. 

App-gebruikers: check de beelden hier!

Lees meer over:A-League (Australië)

Plaats een reactie

woensdag 22 november 2017 om 14:11
Dat jong moet gewoon doen waarvoor hij daar staat. Gewoon die bal geven.

En 'enorme vechtpartij'?
Beetje duwen, meer niet.
Overdrijven is ook een vak.
Vind ik leuk
PredatorA +5636
woensdag 22 november 2017 om 14:29
Dat snotblaag moet gewoon die bal geven!
Vind ik leuk
Mad Max +6951
donderdag 23 november 2017 om 17:12
* Die
Vind ik leuk
Thobar +2750
woensdag 22 november 2017 om 14:31
Wedstrijd werd in het Allianz Stadium in Sydney gespeeld wanneer de ballenjongens lokaal zijn gerecruteerd kan je zijn gedrag verklaren. Zou eigenlijk niet moeten kunnen. Het is een professioneel georganiseerd gebeuren en dan zouden de ballenjongens ook geselecteerd moeten worden op hun onpartijdigheid. Het zou me echter allerminst verbazen dat enkele van deze jongetjes incl de hoofdrolspeler in een Sydney shirtje rondrennen wanneer ze trainen bij hun eigen cluppie.
Vind ik leuk
bits +4095
woensdag 22 november 2017 om 15:17
Steeds meer ballenjongens die hun 'clubliefde' op deze manier tonen. De sanctie zou bij Sydney moeten komen te liggen, niet bij de speler, het is gewoon een wat ongelukkige botsing. Ballenjongens horen een neutrale factor te zijn en deze snotaap trekt de bal zelfs nog weg.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:16
Niks aan de hand joh, doorspelen. Irritant wel, die ballenjongens die niet gewoon doen waar ze voor staan.
Vind ik leuk
HanV +2228
woensdag 22 november 2017 om 16:25
De speler kreeg er rood voor.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:21
Logische reactie van de speler. Vind nog dat hij mild geweest. Zeker als je om een (hoofd)prijs speelt.

Ik had m een rotschop verkocht. Had ie echt een reden om zich klein te maken.

De thuisclub dacht alleen: "Alles voor de winst".
Vind ik leuk
jaja_PSV +19885
woensdag 22 november 2017 om 15:20
En Ajax is je clubje...het verbaast me ook niet meer.
Vind ik leuk
Degraaf +10298
woensdag 22 november 2017 om 16:06
Gebeurd eerder bij PSV:

https://www.ad.nl/champions-league-en-europa-league/vierde-man-stuurt-ballenjongen-weg-tijdens-psv-atletico~a63fcc74/
Vind ik leuk
jaja_PSV +19885
woensdag 22 november 2017 om 16:46
Ik refereer naar de ballenjongen een rotschop verkopen, wat hoofdscout00 schrijft.
Beetje trieste reactie.
[Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 19:05]
Vind ik leuk
Degraaf +10298
woensdag 22 november 2017 om 17:57
Ik zie nergens dat hij hem een rotschop verkoopt, je ziet weer dingen die er niet zijn azijnzeiker.
Vind ik leuk
jaja_PSV +19885
woensdag 22 november 2017 om 19:04
Lezen is een kunst...schele.

Hoofdscout00 +766woensdag 22 november 2017 om 14:21Logische reactie van de speler. Vind nog dat hij mild geweest. Zeker als je om een (hoofd)prijs speelt.

Ik had m een rotschop verkocht. Had ie echt een reden om zich klein te maken
[Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 19:05]
Vind ik leuk
Degraaf +10298
donderdag 23 november 2017 om 09:03
Heerlijk zo'n gefrustreerde reactie, je hebt mijn dag weer goed gemaakt pikkie ;-)
Vind ik leuk
jaja_PSV +19885
donderdag 23 november 2017 om 10:07
Denk je dat? :)
Heb je het mis.
Jij noemt mij azijnzeiker, daarom noem ik je schele.
Thats it.
[Reactie gewijzigd op donderdag 23 november 2017 om 10:34]
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 14:21
Er is geen een klap gevallen, hoe is dit een vechtpartij?
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:26
Die ballenjongen gaat al net zo theatraal naar de grond als menig speler tegenwoordig :')
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:28
Vind het allemaal wel meevallen, en die ballen jongens zijn tegenwoordig ook etterblagen die meehelpen met tijdrekken
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:35
Wat een ophef om niks.
Die jongen moet gewoon de bal geven. Jochie heeft 1 taak en zelfs dat lukt hem niet. De speler probeerde gewoon de bal te pakken, en dat snap ik ook als je haast hebt.

Sensatie om helemaal niks dit.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:41
Het is nog veel triester, de jongen zou kramp hebben en daarom de bal niet kunnen geven.
En dan blijft hij ook nog liggen, iets wat hij van de profs op de velden wekelijks ziet.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:37
Knap hoor. Younes op de grond duwen.
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 14:41
Arme Younes zelfs in Australië is hij niet balvast :(
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:37
Aah de charme van het voetbal :p
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:38
En waarom schrijft niemand hierboven iets over dat lekkere wijf?
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:58
De eerste 17 sec van het filmpje zijn Idd de enige reden om het nog eens te bekijken.
Vind ik leuk
Farmer +6121
woensdag 22 november 2017 om 15:53
Scherp opgemerkt!

Ze krijgt van bij een 8.5+, maar als ze een nachtje wil komen logeren wil ik er wel een 10 van maken :P
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:40
Ja echt, wat een veldslag zeg.
Game of Thrones is er niks bij.
Vind ik leuk
Farmer +6121
woensdag 22 november 2017 om 15:54
'Battle of the Bastards'? whahahaha
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:53
Van kinderen blijf je altijd af.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:56
Misschien was dit duwtje wel goed voor deze jongen.
Deze jongen had waarschijnlijk zijn kramp verhaal al verzonnen voordat hij de bal niet wilde afgeven( de jongen zei dat hij de bal niet kon geven vanwege krampverschijnselen). Een jonge oplichter is het gewoon en misschien dat dit wel zijn instelling verandert.
Ik kan me wel voorstellen dat je op dat moment even je zelf vergeet en de jongen aanraakt of duwt.
Ik zelf zou willen dat ik het niet gedaan had in die situatie.
Ze moeten eindelijk eens iets doen aan dit soort ballenjongens, je ziet het wel vaker dat ze tijd rekken met het afgeven van een bal. Ik vind het al irritant als een voetballer tijd rekt, laat staan een ballenjongen.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:59
Wat dat menneke doet kan natuurlijk ook niet, maar hij is wel 10 en geen volwassen man. Tuurlijk was het maar een klein duwtje en had het weinig om het lijf, maar je komt gewoon niet aan (andermans) kinderen.
Vind ik leuk
dhrwobo +9744
woensdag 22 november 2017 om 15:16
Gewoon kutjochies die ballenjongens die het spel willen beïnvloeden. Je zou ook die ballenjongens moeten straffen, zijn toch allemaal geregistreerde jeugdvoetballers.
Vind ik leuk
Smash +573
woensdag 22 november 2017 om 15:56
Het was niet eens een ippon!!! Wat een slappeling. En dat bij zo'n klein ventje.
Vind ik leuk
Butsbal +4968
woensdag 22 november 2017 om 18:06
Ballenjongen met de allures van de spelers zelf. Op de grond blijven liggen of hij zn nek gebroken heeft, vuil aanstellerke. Ik had m nog een keer in zn zakske getrapt ook nog
Vind ik leuk