'Everton gaat na Koeman-vertrek voor Oranje-international: twee rivalen'

'Everton gaat na Koeman-vertrek voor Oranje-international: twee rivalen'

woensdag 22 november 2017 om 14:10

Everton heeft zich gevoegd bij het rijtje geïnteresseerden in Stefan de Vrij. De verdediger van Lazio is in het bezit van een aflopend contract.

De Vrij is al maandenlang in onderhandeling over een nieuwe verbintenis met de Italiaanse club, maar een overeenkomst is er nog niet. Daardoor liggen de clubs op de loer voor de Oranje-international. De interesse van Juventus en Internazionale was al bekend, maar nu heeft De Vrij volgens Corriere dello Sport er in Everton ook een Engelse optie.

De Premier League-club is niet tevreden over miljoenenaankoop Michael Keane en wil de defensie versterken. Ook als De Vrij wel zijn contract verlengt, is een transfer naar Engeland nog steeds mogelijk. De eis die de verdediger op tafel heeft gelegd in de contractonderhandelingen met Lazio is een afkoopclausule van twintig tot dertig miljoen euro.

Plaats een reactie

woensdag 22 november 2017 om 14:26
Juventus zou mooi zijn voor hem én het Nederlands voetbal
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 14:39
Lijkt me niet dat hij naar Everton zou willen momenteel, zou lekker voor Juve gaan of een club als Arsenal of Liverpool!
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:46
Dat lijken mij ook prima optie's! Hij kan wel naar een grotere club dan Everton
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 14:49
Precies! Veel goedkoper dan van Dijk ook nog is, en ik vind de Vrij zelfs beter dan van Dijk dus ja.. Als ik Liverpool was geweest had ik het wel geweten!
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:54
Een centrum met Van Dijk én De vrij kan Liverpool op het moment ook wel gebruiken ;-)
[Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 14:54]
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 14:56
Absoluut neem Griezmann er nog bij van de zomer en ze doen volgend jaar mee om de titel!
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 16:37
Mooi ingespeeld duo voor Oranje wordt dat dan gelijk,
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:58
Mischien vindt de Vrij de Championship wel leuk met Everton
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 16:15
Is ook een hele mooie competitie hoor! Maar acht de Vrij wel wat beter dan dat niveau haha!
Vind ik leuk
Manolo +1707
woensdag 22 november 2017 om 14:31
Juve is een prachtige club. Vol voor gaan.
Vind ik leuk
pinkelman +2910
woensdag 22 november 2017 om 14:36
Als je het over een goede oranje verdediger hebt dan is hij het wel.
Staat bij mij altijd stip boven aan wat betreft Oranje
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:38
Everton moet hij niet doen
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12220
woensdag 22 november 2017 om 14:43
Hoppa...

Er komt een artikeltje op VP over spelers die straks transfervrij zijn en daar zit Stefan de Vrij ook tussen en Everton heeft ook ineen interesse ;-)...

Netjes hoor!
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:11
Volgens mij levert 't Feyenoord centen op als hij van land wisselt, en niet wanneer hij binnen Italië verkast. Dus, Everton graag, of een nog mooiere club natuurlijk!
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 22 november 2017 om 15:43
Hebben ze zo'n speler als de Vrij niet in Engeland?
Das toch treurig? Iemand die een man uitschakelt en de bal bij de goede kleur brengt? Vooral meer buitenlanders halen daar.
Vind ik leuk
ttfr +1086
woensdag 22 november 2017 om 17:42
Hebben ze wel.. maar nee het zijn er geen 40..
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 22 november 2017 om 18:21
Na ja, als je zoveel miljoen hebt, waarom zal je dan zelf iets opleiden.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 17:04
Everton heeft afgedaan bij de Nederlanders, de Vrij heeft clubs voor het uitkiezen en zal denken bij Everton als ik 40 ben zal ik er nog eens over nadenken.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 18:39
Ook clubs overschatten zich schromelijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Everton gaat na Koeman-vertrek voor Oranje-international: twee rivalen'