'Everton gaat na Koeman-vertrek voor Oranje-international: twee rivalen'

    'Everton gaat na Koeman-vertrek voor Oranje-international: twee rivalen'

    woensdag 22 november 2017 om 14:10

    Everton heeft zich gevoegd bij het rijtje geïnteresseerden in Stefan de Vrij. De verdediger van Lazio is in het bezit van een aflopend contract.

    De Vrij is al maandenlang in onderhandeling over een nieuwe verbintenis met de Italiaanse club, maar een overeenkomst is er nog niet. Daardoor liggen de clubs op de loer voor de Oranje-international. De interesse van Juventus en Internazionale was al bekend, maar nu heeft De Vrij volgens Corriere dello Sport er in Everton ook een Engelse optie.

    De Premier League-club is niet tevreden over miljoenenaankoop Michael Keane en wil de defensie versterken. Ook als De Vrij wel zijn contract verlengt, is een transfer naar Engeland nog steeds mogelijk. De eis die de verdediger op tafel heeft gelegd in de contractonderhandelingen met Lazio is een afkoopclausule van twintig tot dertig miljoen euro.

    Plaats een reactie

    Manolo +2301
    woensdag 22 november 2017 om 14:31
    Juve is een prachtige club. Vol voor gaan.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4160
    woensdag 22 november 2017 om 14:36
    Als je het over een goede oranje verdediger hebt dan is hij het wel.
    Staat bij mij altijd stip boven aan wat betreft Oranje
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19563
    woensdag 22 november 2017 om 14:43
    Hoppa...

    Er komt een artikeltje op VP over spelers die straks transfervrij zijn en daar zit Stefan de Vrij ook tussen en Everton heeft ook ineen interesse ;-)...

    Netjes hoor!
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 15:11
    Volgens mij levert 't Feyenoord centen op als hij van land wisselt, en niet wanneer hij binnen Italië verkast. Dus, Everton graag, of een nog mooiere club natuurlijk!
    Vind ik leuk
    Cookee +10857
    woensdag 22 november 2017 om 15:43
    Hebben ze zo'n speler als de Vrij niet in Engeland?
    Das toch treurig? Iemand die een man uitschakelt en de bal bij de goede kleur brengt? Vooral meer buitenlanders halen daar.
    Vind ik leuk
    ttfr +1159
    woensdag 22 november 2017 om 17:42
    Hebben ze wel.. maar nee het zijn er geen 40..
    Vind ik leuk
    Cookee +10857
    woensdag 22 november 2017 om 18:21
    Na ja, als je zoveel miljoen hebt, waarom zal je dan zelf iets opleiden.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 17:04
    Everton heeft afgedaan bij de Nederlanders, de Vrij heeft clubs voor het uitkiezen en zal denken bij Everton als ik 40 ben zal ik er nog eens over nadenken.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 18:39
    Ook clubs overschatten zich schromelijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws