Geïrriteerde reactie uit Bosz-ploeg: 'Makkelijk praten vanuit een studio'

    Geïrriteerde reactie uit Bosz-ploeg: 'Makkelijk praten vanuit een studio'

    woensdag 22 november 2017 om 14:51

    Borussia Dortmund-aanvoerder Marcel Schmelzer heeft geïrriteerd gereageerd op een uitspraak van Lothar Matthäus. De back haalde uit naar de 150-voudig international van Duitsland voor zijn uitspraken als analist bij Sky.

    Matthäus had een verklaring voor de crisis bij Dortmund. "Dortmund heeft helemaal geen leiders", stelde de Duitser. "Er is niemand die er in de grote wedstrijden staat. Sahin is te vaak geblesseerd, Weigl te jong. Aubameyang is een uitstekende speler, maar geen leider. Götze is geen leider. Afgezien van Sokratis zie ik niemand in aanmerking komen voor deze rol."

    Schmelzer reageerde na de 1-2 nederlaag tegen Tottenham Hotspur in de Champions League geïrriteerd. "Ik denk dat het voor Lothar Matthäus makkelijk. Af en toe in een studio naar wedstrijdjes kijken. Maar hij heeft geen idee hoe het binnen het team. Dan is het heel makkelijk om dat van buitenaf te beweren", aldus de Dortmund-captain.

    Plaats een reactie

    Smash +2554
    woensdag 22 november 2017 om 15:05
    VP; Als je een stukje schrijft, maak dan je zinnen af!
    Vind ik leuk
    goekie4 +1584
    woensdag 22 november 2017 om 15:06
    Dagelijkse kost helaas....
    Vind ik leuk
    FCHeineken +773
    woensdag 22 november 2017 om 15:30
    Nou, idd... daar wordt je echt gek ... :P
    Vind ik leuk
    Limbo1908 +601
    woensdag 22 november 2017 om 15:10
    Je bent me voor!

    Inderdaad in veel artikels zinnen die niet af zijn. Buiten dat wordt elke titel wel een keer veranderd. Ik vraag me af of de artikelen niet eerst worden gecontroleerd voordat ze worden geplaatst... Volgens mij is het hier andersom. Eerst plaatsen, dan controleren!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 15:11]
    Vind ik leuk
    John M. +4183
    woensdag 22 november 2017 om 16:09
    Raar deze reactie: Je schrijft dit 15:10 en wijzigt het 15:11. Heb je het niet gecontroleerd voor je het plaatst?
    Vind ik leuk
    Limbo1908 +601
    donderdag 23 november 2017 om 07:58
    Jawel, had eerst alleen "Je bent me voor!" geplaatst (overigens zonder spel- en grammaticafouten) maar heb het overige stukje erna toegevoegd ;)
    Vind ik leuk
    John M. +4183
    donderdag 23 november 2017 om 11:59
    Ik dacht eerst: De pot verwijt de ketel enz.
    Vind ik leuk
    Limbo1908 +601
    vrijdag 24 november 2017 om 15:49
    Nee joh, zoiets gebeurt mij noooooit :P
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +1954
    woensdag 22 november 2017 om 15:29
    Misschien ligt dat aan Schmelzer? Ik weet niet of die altijd zo kortaf is in zn interviews ;)
    Vind ik leuk
    dyanneruda +732
    woensdag 22 november 2017 om 15:33
    Hehe, dat dacht ik ook al maar dan zou het toch moeten zijn dan VP het corrigeert of aangeeft dat het een fout van de spreker zelf is.......sic
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +1954
    woensdag 22 november 2017 om 15:43
    Haha ik vermoed eerlijk gezegd dat VP iets teveel vertrouwen in Google Translate heeft ^_^
    Vind ik leuk
    goekie4 +1584
    woensdag 22 november 2017 om 15:06
    Waarom laten ze vaak het woord 'is' uit de zinnen? Vanwege IS?
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 15:06
    Nooit gedacht dat ik Mattheus zou verdedigen, maar soms kan je juist van buitenaf iets beter analyseren dan van binnenuit en daarmee objectief constateren dat er iets aan de hand is. En los daarvan: Mattheus heeft nog gelijk ook, Dortmund heeft op dit moment inderdaad geen leider.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 15:19
    Lothar mattheus, ook als analist niet te beroerd om anderen te naaien. Zucht.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35443
    woensdag 22 november 2017 om 15:25
    Tottenham heeft gewoon een fors betere selectie.
    Vind ik leuk
    Knowitall +166
    woensdag 22 november 2017 om 15:40
    Zo'n matthaus weet natuurlijk wel een beetje waar hij over praat en wat er op bepaalde momenten nodig is binnen een team.
    Vind ik leuk
    Cookee +8854
    woensdag 22 november 2017 om 15:41
    Ach als je goed kunt voetballen dan begrijpt men vanelkaar wat er gebeuren moet, maar als het tegenzit dan roept men om een leider.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7868
    woensdag 22 november 2017 om 15:42
    Nou...Schmelzer.der Luther heeft toch wel
    wat dingetjes gewonnen in zijn loopbaan en was wel een leider op het veld.mss een keer luisteren naar wat hij te vertellen heeft
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 16:11
    Lothar Matthäus is wel de meest irritante klootzak die er rondloopt in Duitsland, alleen die rotkop al laat je over je nek gaan.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1046
    woensdag 22 november 2017 om 16:51
    Peter haald de kerst niet
    Vind ik leuk
    Snipes08 +1135
    woensdag 22 november 2017 om 21:16
    "Ik denk dat het voor Lothar Matthäus makkelijk. Af en toe in een studio naar wedstrijdjes kijken. Maar hij heeft geen idee hoe het binnen het team" komop redactie doe ff je bril op ofzo.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws