Van der Gijp lacht: Wat is dit nou toch, waar ben ik in beland?

    Van der Gijp lacht: "Wat is dit nou toch, waar ben ik in beland?"

    woensdag 22 november 2017 om 18:30

    René van der Gijp sluit niet uit dat hij een derde boek gaat maken met schrijver Michel van Egmond. Nog niet de helft van wat hij allemaal meemaakt bij Voetbal Inside is volgens hem bekend.

    "Nou, als ik een deel drie zou maken, doe ik dat als ons programma klaar is", vertelt Gijp aan Voetbal Inside. "Het is nog véél gekker dan in Topshow beschreven is. Ik heb zó vaak dat ik 's avonds thuiskom en denk: wat is dit nou toch, waar ben ik in beland?"

    Van der Gijp komt met een anekdote over Johan Derksen en Jan Boskamp. "Laatst zei Johan tegen Jan, serieus hè: Jan, zullen we vanavond doen wie het snelste thuis is? Nou, kinderen van negen zeggen tegen elkaar wie het snelste thuis is op de fiets... Vind ik leuk."

    "Het is soms ook zó banaal. Dat geldt natuurlijk ook voor de omgang met de directie, zo banaal, zo banaal. Ik moet daar enorm om lachen altijd, omdat ik denk ik wel degene ben die het niet normaal gaat vinden. De anderen misschien wel, een beetje."

    Lees meer over:Eredivisie

    Plaats een reactie

    woensdag 22 november 2017 om 18:33
    Zin titel klopt als geen bus
    Vind ik leuk
    Bizzy +20704
    woensdag 22 november 2017 om 18:34
    Lekker belangrijk wat hij heeft meegemaakt. De man heeft een nieuwe goudmijn gevond. Ipv een kulverhaal op te hangen kan hij beter zeggen dat het uitgeven van boeken hem centen opleverd. Dus maak mij de pis niet lauw Rene
    Vind ik leuk
    TomN10 +603
    woensdag 22 november 2017 om 18:37
    Hypocriet.
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1986
    woensdag 22 november 2017 om 18:38
    Man man man, controleren jullie bij VP elkaars werk weleens?
    Vp heeft de fouten waar ik op doelde al gecontroleerd
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 19:06]
    Vind ik leuk
    Woudo +8014
    woensdag 22 november 2017 om 18:43
    Haha nee doen ze niet daar hebben ze de mensen in de comments voor ;)
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1986
    woensdag 22 november 2017 om 19:03
    Scheelt weer wat aan salaris natuurlijk ;)
    Vind ik leuk
    Woudo +8014
    woensdag 22 november 2017 om 19:07
    Nou aan de stukken die ik hier lees mag ik toch hopen dat mensen dit als vrijwilliger doen en niet als baan, anders zou het best schandalig zijn met de fouten die ik dagelijks voorbij zie komen.
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1986
    woensdag 22 november 2017 om 19:14
    Ik ben nog aan de jonge kant maar als je geïnteresseerd bent; https://www.voetbalprimeur.nl/pagina/vacatures
    Vind ik leuk
    Woudo +8014
    woensdag 22 november 2017 om 19:23
    Haha is ook niets voor mij hoor! Oké zijn idd gewoon betaalde banen.. Dan leveren die reclames toch nog wat op ;)
    Vind ik leuk
    Woudo +8014
    woensdag 22 november 2017 om 19:25
    TIP: Ken je iemand die perfect bij deze functie zou passen? Stuur ons zijn contactgegevens op (info@voetbalprimeur.nl) en we nemen contact met hem op. Wanneer hij vervolgens aangenomen wordt ontvang jij 500 euro.

    WIE HIER IS TOPPROGAMEUR EN MAG IK ZIJN OF HAAR CONTACTGEGEVENS VAN NAAR VP STUREN?


    Edit: VP dit is eigenlijk best seksistisch want jullie stellen als "hij" word aangenomen dus maakt een vrouw dan al bij voorbaat geen kans? #metoo
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 19:26]
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1986
    woensdag 22 november 2017 om 19:29
    Mocht je iemand vinden heb ik toch wel recht op 25% ;)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 19:30]
    Vind ik leuk
    Woudo +8014
    woensdag 22 november 2017 om 19:30
    Hahaha tuurlijk ;)
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8627
    woensdag 22 november 2017 om 18:52
    checken na? Controleer jij je eigen werk dan wel?
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1986
    woensdag 22 november 2017 om 19:01
    Ik word er dan ook niet voor betaald
    http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/nachecken ?
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 18:49
    Aoo Van der Gijp
    Vind ik leuk
    Tossa +2122
    woensdag 22 november 2017 om 19:07
    Ik reserveer vast een exemplaar! Gouden anekdote!

    De ene zegt tegen de andere: zullen we doen wie het eerst thuis is.

    Dijenkletser, hilarisch, gekkenhuus,veeg me op!
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 19:42
    Stopt vi na dit jaar? :(
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van der Gijp lacht: "Wat is dit nou toch, waar ben ik in beland?"