Van der Gijp lacht: Wat is dit nou toch, waar ben ik in beland?

    Van der Gijp lacht: "Wat is dit nou toch, waar ben ik in beland?"

    woensdag 22 november 2017 om 18:30

    René van der Gijp sluit niet uit dat hij een derde boek gaat maken met schrijver Michel van Egmond. Nog niet de helft van wat hij allemaal meemaakt bij Voetbal Inside is volgens hem bekend.

    "Nou, als ik een deel drie zou maken, doe ik dat als ons programma klaar is", vertelt Gijp aan Voetbal Inside. "Het is nog véél gekker dan in Topshow beschreven is. Ik heb zó vaak dat ik 's avonds thuiskom en denk: wat is dit nou toch, waar ben ik in beland?"

    Van der Gijp komt met een anekdote over Johan Derksen en Jan Boskamp. "Laatst zei Johan tegen Jan, serieus hè: Jan, zullen we vanavond doen wie het snelste thuis is? Nou, kinderen van negen zeggen tegen elkaar wie het snelste thuis is op de fiets... Vind ik leuk."

    "Het is soms ook zó banaal. Dat geldt natuurlijk ook voor de omgang met de directie, zo banaal, zo banaal. Ik moet daar enorm om lachen altijd, omdat ik denk ik wel degene ben die het niet normaal gaat vinden. De anderen misschien wel, een beetje."

    Lees meer over:Eredivisie

    Plaats een reactie

    woensdag 22 november 2017 om 18:33
    Zin titel klopt als geen bus
    Vind ik leuk
    Mad Max +9104
    woensdag 22 november 2017 om 18:35
    Jouw comment ook niet.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16955
    woensdag 22 november 2017 om 18:34
    Lekker belangrijk wat hij heeft meegemaakt. De man heeft een nieuwe goudmijn gevond. Ipv een kulverhaal op te hangen kan hij beter zeggen dat het uitgeven van boeken hem centen opleverd. Dus maak mij de pis niet lauw Rene
    Vind ik leuk
    Mad Max +9104
    woensdag 22 november 2017 om 18:36
    * oplevert.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16955
    woensdag 22 november 2017 om 18:37
    What ever taal agent
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7791
    woensdag 22 november 2017 om 18:51
    taalagent.
    Vind ik leuk
    Utca030 +8054
    woensdag 22 november 2017 om 19:21
    Wat een vervelende mannetjes zijn dat toch. Die je constant corrigeren die hebben bij hun wijf geen ene kut te vertellen misbaksels
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 19:22]
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 19:23
    ick vint hed oock maa gezijk.
    Vind ik leuk
    Utca030 +8054
    woensdag 22 november 2017 om 19:26
    Hahahaha ikki uk
    Vind ik leuk
    Mad Max +9104
    woensdag 22 november 2017 om 20:05
    Of je doet er een beetje kennis bij op zodat je minder dom overkomt.....


    Vind ik leuk
    Nova +1359
    woensdag 22 november 2017 om 20:14
    Hahahha
    Vind ik leuk
    cheeks +3095
    woensdag 22 november 2017 om 20:33
    Na corrigeren hoort een komma....
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7791
    donderdag 23 november 2017 om 18:41
    Zijn er dan mannen die thuis wel wat te vertellen hebben?

    Ik geloof er niets van. Maar geef ons in ieder geval het recht naar buiten toe anders te propageren :)
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    woensdag 22 november 2017 om 18:42
    Maxie kom op nou, we weten dat je een taalwonder bent en veel beter kan spellen dan wij hier allemaal doen maar je hoeft er niet zo mee te lopen pronken heel de tijd.
    Vind ik leuk
    Mad Max +9104
    woensdag 22 november 2017 om 20:06
    Ik probeer jullie te helpen. Meer niet. Vind je dat vervelend? Waarom dan?
    Vind ik leuk
    Utca030 +8054
    woensdag 22 november 2017 om 20:52
    Vreemd figuur ben jij
    Vind ik leuk
    Mr. O +653
    woensdag 22 november 2017 om 21:46
    Leg dan de hele grammatica uit voor iedereen.
    Knoest.
    Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
    Vind ik leuk
    Mad Max +9104
    woensdag 22 november 2017 om 22:27
    Zegt het jongetje die direct gaat schelden. Spiegel nodig??
    Vind ik leuk
    TomN10 +604
    woensdag 22 november 2017 om 18:37
    Hypocriet.
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    woensdag 22 november 2017 om 18:38
    Man man man, controleren jullie bij VP elkaars werk weleens?
    Vp heeft de fouten waar ik op doelde al gecontroleerd
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 19:06]
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    woensdag 22 november 2017 om 18:43
    Haha nee doen ze niet daar hebben ze de mensen in de comments voor ;)
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    woensdag 22 november 2017 om 19:03
    Scheelt weer wat aan salaris natuurlijk ;)
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    woensdag 22 november 2017 om 19:07
    Nou aan de stukken die ik hier lees mag ik toch hopen dat mensen dit als vrijwilliger doen en niet als baan, anders zou het best schandalig zijn met de fouten die ik dagelijks voorbij zie komen.
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    woensdag 22 november 2017 om 19:14
    Ik ben nog aan de jonge kant maar als je geïnteresseerd bent; https://www.voetbalprimeur.nl/pagina/vacatures
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    woensdag 22 november 2017 om 19:23
    Haha is ook niets voor mij hoor! Oké zijn idd gewoon betaalde banen.. Dan leveren die reclames toch nog wat op ;)
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    woensdag 22 november 2017 om 19:25
    TIP: Ken je iemand die perfect bij deze functie zou passen? Stuur ons zijn contactgegevens op (info@voetbalprimeur.nl) en we nemen contact met hem op. Wanneer hij vervolgens aangenomen wordt ontvang jij 500 euro.

    WIE HIER IS TOPPROGAMEUR EN MAG IK ZIJN OF HAAR CONTACTGEGEVENS VAN NAAR VP STUREN?


    Edit: VP dit is eigenlijk best seksistisch want jullie stellen als "hij" word aangenomen dus maakt een vrouw dan al bij voorbaat geen kans? #metoo
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 19:26]
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    woensdag 22 november 2017 om 19:29
    Mocht je iemand vinden heb ik toch wel recht op 25% ;)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 19:30]
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    woensdag 22 november 2017 om 19:30
    Hahaha tuurlijk ;)
    Vind ik leuk
    Mad Max +9104
    woensdag 22 november 2017 om 20:07
    Wel zeuren over fouten van VP maar gaan zeiken als ik jouw spelfoutje aanwijs. Beetje hypocriet, vind je niet?
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    woensdag 22 november 2017 om 21:56
    De mensen bij VP doen het op "professionele" basis en ik niet, en van de "professionals" mag je toch verwachten dat er geen gigantische fouten in de tekst zitten.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7791
    woensdag 22 november 2017 om 18:52
    checken na? Controleer jij je eigen werk dan wel?
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    woensdag 22 november 2017 om 19:01
    Ik word er dan ook niet voor betaald
    http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/nachecken ?
    Vind ik leuk
    Zippy +3752
    woensdag 22 november 2017 om 18:41
    Nu is het echt duidelijk: gek zijn doet geen pijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 18:49
    Aoo Van der Gijp
    Vind ik leuk
    Tossa +1628
    woensdag 22 november 2017 om 19:07
    Ik reserveer vast een exemplaar! Gouden anekdote!

    De ene zegt tegen de andere: zullen we doen wie het eerst thuis is.

    Dijenkletser, hilarisch, gekkenhuus,veeg me op!
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 19:42
    Stopt vi na dit jaar? :(
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van der Gijp lacht: "Wat is dit nou toch, waar ben ik in beland?"