Van der Gijp lacht: Wat is dit nou toch, waar ben ik in beland?

Van der Gijp lacht: "Wat is dit nou toch, waar ben ik in beland?"

woensdag 22 november 2017 om 18:30

René van der Gijp sluit niet uit dat hij een derde boek gaat maken met schrijver Michel van Egmond. Nog niet de helft van wat hij allemaal meemaakt bij Voetbal Inside is volgens hem bekend.

"Nou, als ik een deel drie zou maken, doe ik dat als ons programma klaar is", vertelt Gijp aan Voetbal Inside. "Het is nog véél gekker dan in Topshow beschreven is. Ik heb zó vaak dat ik 's avonds thuiskom en denk: wat is dit nou toch, waar ben ik in beland?"

Van der Gijp komt met een anekdote over Johan Derksen en Jan Boskamp. "Laatst zei Johan tegen Jan, serieus hè: Jan, zullen we vanavond doen wie het snelste thuis is? Nou, kinderen van negen zeggen tegen elkaar wie het snelste thuis is op de fiets... Vind ik leuk."

"Het is soms ook zó banaal. Dat geldt natuurlijk ook voor de omgang met de directie, zo banaal, zo banaal. Ik moet daar enorm om lachen altijd, omdat ik denk ik wel degene ben die het niet normaal gaat vinden. De anderen misschien wel, een beetje."

Lees meer over:Eredivisie

Plaats een reactie

woensdag 22 november 2017 om 18:33
Zin titel klopt als geen bus
Vind ik leuk
Mad Max +6961
woensdag 22 november 2017 om 18:35
Jouw comment ook niet.
Vind ik leuk
Bizzy +8631
woensdag 22 november 2017 om 18:34
Lekker belangrijk wat hij heeft meegemaakt. De man heeft een nieuwe goudmijn gevond. Ipv een kulverhaal op te hangen kan hij beter zeggen dat het uitgeven van boeken hem centen opleverd. Dus maak mij de pis niet lauw Rene
Vind ik leuk
Mad Max +6961
woensdag 22 november 2017 om 18:36
* oplevert.
Vind ik leuk
Bizzy +8631
woensdag 22 november 2017 om 18:37
What ever taal agent
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 18:51
taalagent.
Vind ik leuk
Utca030 +2467
woensdag 22 november 2017 om 19:21
Wat een vervelende mannetjes zijn dat toch. Die je constant corrigeren die hebben bij hun wijf geen ene kut te vertellen misbaksels
[Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 19:22]
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 19:23
ick vint hed oock maa gezijk.
Vind ik leuk
Utca030 +2467
woensdag 22 november 2017 om 19:26
Hahahaha ikki uk
Vind ik leuk
Mad Max +6961
woensdag 22 november 2017 om 20:05
Of je doet er een beetje kennis bij op zodat je minder dom overkomt.....


Vind ik leuk
Nova +1039
woensdag 22 november 2017 om 20:14
Hahahha
Vind ik leuk
cheeks +2023
woensdag 22 november 2017 om 20:33
Na corrigeren hoort een komma....
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 18:41
Zijn er dan mannen die thuis wel wat te vertellen hebben?

Ik geloof er niets van. Maar geef ons in ieder geval het recht naar buiten toe anders te propageren :)
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 18:42
Maxie kom op nou, we weten dat je een taalwonder bent en veel beter kan spellen dan wij hier allemaal doen maar je hoeft er niet zo mee te lopen pronken heel de tijd.
Vind ik leuk
Mad Max +6961
woensdag 22 november 2017 om 20:06
Ik probeer jullie te helpen. Meer niet. Vind je dat vervelend? Waarom dan?
Vind ik leuk
Utca030 +2467
woensdag 22 november 2017 om 20:52
Vreemd figuur ben jij
Vind ik leuk
Mr. O +294
woensdag 22 november 2017 om 21:46
Leg dan de hele grammatica uit voor iedereen.
Knoest.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Vind ik leuk
Mad Max +6961
woensdag 22 november 2017 om 22:27
Zegt het jongetje die direct gaat schelden. Spiegel nodig??
Vind ik leuk
TomN10 +505
woensdag 22 november 2017 om 18:37
Hypocriet.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2041
woensdag 22 november 2017 om 18:38
Man man man, controleren jullie bij VP elkaars werk weleens?
Vp heeft de fouten waar ik op doelde al gecontroleerd
[Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 19:06]
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 18:43
Haha nee doen ze niet daar hebben ze de mensen in de comments voor ;)
Vind ik leuk
Ajacied02 +2041
woensdag 22 november 2017 om 19:03
Scheelt weer wat aan salaris natuurlijk ;)
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 19:07
Nou aan de stukken die ik hier lees mag ik toch hopen dat mensen dit als vrijwilliger doen en niet als baan, anders zou het best schandalig zijn met de fouten die ik dagelijks voorbij zie komen.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2041
woensdag 22 november 2017 om 19:14
Ik ben nog aan de jonge kant maar als je geïnteresseerd bent; https://www.voetbalprimeur.nl/pagina/vacatures
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 19:23
Haha is ook niets voor mij hoor! Oké zijn idd gewoon betaalde banen.. Dan leveren die reclames toch nog wat op ;)
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 19:25
TIP: Ken je iemand die perfect bij deze functie zou passen? Stuur ons zijn contactgegevens op (info@voetbalprimeur.nl) en we nemen contact met hem op. Wanneer hij vervolgens aangenomen wordt ontvang jij 500 euro.

WIE HIER IS TOPPROGAMEUR EN MAG IK ZIJN OF HAAR CONTACTGEGEVENS VAN NAAR VP STUREN?


Edit: VP dit is eigenlijk best seksistisch want jullie stellen als "hij" word aangenomen dus maakt een vrouw dan al bij voorbaat geen kans? #metoo
[Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 19:26]
Vind ik leuk
Ajacied02 +2041
woensdag 22 november 2017 om 19:29
Mocht je iemand vinden heb ik toch wel recht op 25% ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 19:30]
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 19:30
Hahaha tuurlijk ;)
Vind ik leuk
Mad Max +6961
woensdag 22 november 2017 om 20:07
Wel zeuren over fouten van VP maar gaan zeiken als ik jouw spelfoutje aanwijs. Beetje hypocriet, vind je niet?
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 21:56
De mensen bij VP doen het op "professionele" basis en ik niet, en van de "professionals" mag je toch verwachten dat er geen gigantische fouten in de tekst zitten.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 18:52
checken na? Controleer jij je eigen werk dan wel?
Vind ik leuk
Ajacied02 +2041
woensdag 22 november 2017 om 19:01
Ik word er dan ook niet voor betaald
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/nachecken ?
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 22 november 2017 om 18:55
Nachecken is een contaminatie :-p
Vind ik leuk
Ajacied02 +2041
woensdag 22 november 2017 om 19:02
Haha sorryy
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/nachecken ?
Vind ik leuk
Zippy +2848
woensdag 22 november 2017 om 18:41
Nu is het echt duidelijk: gek zijn doet geen pijn.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 18:49
Aoo Van der Gijp
Vind ik leuk
Tossa +885
woensdag 22 november 2017 om 19:07
Ik reserveer vast een exemplaar! Gouden anekdote!

De ene zegt tegen de andere: zullen we doen wie het eerst thuis is.

Dijenkletser, hilarisch, gekkenhuus,veeg me op!
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 19:09
Beste programma op de Nederlandse tv
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 19:42
Stopt vi na dit jaar? :(
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 20:03
Geweldige vent! Kijk VI vooral voor hem, altijd lachen ;-)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van der Gijp lacht: "Wat is dit nou toch, waar ben ik in beland?"