Boze Ronaldo haalt uit naar Spaanse pers: 'Waarom zouden jullie willen praten?'

    Boze Ronaldo haalt uit naar Spaanse pers: 'Waarom zouden jullie willen praten?'

    woensdag 22 november 2017 om 22:06

    Real Madrid en Cristiano Ronaldo beleefden dinsdag een prima Champions League-avondje: De Koninklijke won met liefst 0-6 op bezoek bij het Cypriotische APOEL Nicosia en de Portugese superster wist twee keer het net te vinden. Desondanks was Ronaldo na afloop woedend op de Spaanse media.

    Na afloop van de wedstrijd weigerde Ronaldo om de Spaanse pers te woord te staan. "Waarom zouden jullie met mij willen praten? Als ik iets zeg, schrijven jullie toch iets anders op", beet hij de journalisten toe vanuit de mixed zone. Ronaldo is naar verluidt niet bepaald gelukkig met een uitspraak van hem die na afloop van de Champions League-nederlaag tegen Tottenham Hotspur in de media is gekomen. De vedette zou zich toen hebben beklaagd over het vertrek van zijn maatjes Alvaro Morata, Pepe en James Rodriguez, waardoor Real Madrid ervaring mist.

    Ronaldo was onlangs het mikpunt van een artikel in de Spaanse krant Marca. Hierin viel te lezen dat Ronaldo na het vertrek van het bovengenoemde drietal zijn invloed in de kleedkamer deels is kwijtgeraakt. Sergio Ramos zou de nieuwe baas zijn geworden bij De Koninklijke en Ronaldo zou daar moeilijk mee kunnen leven.

    Plaats een reactie

    Noudyo. +14486
    woensdag 22 november 2017 om 22:12
    Wat een moeilijk leven heeft ie toch
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    woensdag 22 november 2017 om 22:15
    Weeeer boos weg uit Spanje.....!
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 22:45
    Blijft een fenomeen. Wel een hele rare. Maar voetballen kan hij.
    Vind ik leuk
    power +5810
    woensdag 22 november 2017 om 23:05
    Ik heb dit jaar zo vaak Ronaldo gehoord met ruzie, hij heeft niet alleen vorm crisis ook hersenen crisis
    Vind ik leuk
    Gammerth +271
    donderdag 23 november 2017 om 13:15
    En toch is ie dit seizoen met al 8 goals topscorer van de CL.
    Vind ik leuk
    power +5810
    donderdag 23 november 2017 om 14:20
    Mag jij trots op zijn, mij interesseert de huilebalk
    Vind ik leuk
    Gammerth +271
    donderdag 23 november 2017 om 19:59
    Als er een iemand is die geen 'hersen crisis' heeft is het Cristiano Ronaldo, wat hij allemaal laat voor het optimaal fit zijn en het zorgen voor zijn familie, daar mag je u tegen zeggeg.
    Maar ja het is je menig, daar kan ik weinig aan veranderen.
    Vind ik leuk
    power +5810
    donderdag 23 november 2017 om 20:24
    Gammerth,(optimaal fit zijn en het zorgen voor zijn familie)Dat weet ik niet of dat zo is, maar je mag van mij trots op zijn, Ik ben helemaal niet tegen,
    Vind ik leuk
    Gammerth +271
    vrijdag 24 november 2017 om 11:24
    Neem dat dan maar van mij aan.
    Vind ik leuk
    Piet44 +337
    donderdag 23 november 2017 om 02:44
    Het is en blijft toch een grote huilebalk , die kneus !
    Vind ik leuk
    power +5810
    donderdag 23 november 2017 om 14:23
    Piet44,je hebt gelijk, als hij paar maanden niet scoort dan ligt aan anderen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 23 november 2017 om 14:25]
    Vind ik leuk
    El torro +303
    donderdag 23 november 2017 om 06:27
    maak 2 goals tegen een amateur ploegje en krijgt alweer praatjes.mmmmmm
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1039
    donderdag 23 november 2017 om 07:59
    Scoort nooit tegen topploegen idd , meest domme opmerking ooit el torro -.-
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 10:44
    :-) Toen ik m las ging ik helemaal stuk... :-) :-)
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1039
    donderdag 23 november 2017 om 11:15
    Jaa kom op zeg ..
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12854