Robben onduidelijk over toekomst: 'Misschien komt er iets nieuws'

Robben onduidelijk over toekomst: 'Misschien komt er iets nieuws'

donderdag 23 november 2017 om 08:43

Arjen Robben beëindigde onlangs zijn interlandcarrière, maar mogelijk zit ook zijn spelersloopbaan er bijna op. Het contract van de 33-jarige Nederlander bij Bayern München loopt in de zomer af, wat er daarna gebeurt ligt nog volledig open.

"Het kan na dit seizoen afgelopen zijn", erkent Robben in gesprek met Kicker. "Maar er kan zich ook nog iets nieuws aandienen of ik speel nog drie jaar bij Bayern. Alles is mogelijk. Ik richt mij alleen op de volgende wedstrijd en kijk niet verder. Ik wil zo lang mogelijk genieten van het spelletje en op hoog niveau spelen", aldus de 96-voudig international. "Hoe lang dat is, weet ik niet."

Robben viel woensdag in het Champions League-duel met Anderlecht kort na rust uit met een bovenbeenblessure. "Zelf heeft hij niet het idee dat het ernstig is", stelt trainer Jupp Heynckes de fans van Bayern gerust. "Hij heeft alleen wat lichte spierpijn. We moeten nog even afwachten wat de schade precies is."

Waar Robben vlak na de pauze naar de kant ging, werd Thiago Alcantara al in de eerste helft noodgedwongen vervangen. Technisch directeur Hasan Salihamidzic vreest het ergste voor de Spanjaard, die met een spierblessure kampt. "We gaan ervan uit dat hij er op z'n minst een paar weken niet bij is."

Plaats een reactie

donderdag 23 november 2017 om 08:49
Robben kan makkelijk nog 5 jaar mee, wat een topper!
Vind ik leuk
Mad Max +6924
donderdag 23 november 2017 om 09:04
Ik denk dat zijn lichaam bijna op is hoor. De man van glas kan echt niet door tot hij 38 is. Niet op dit niveau in ieder geval.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 13:43
Met aftrek van 4 jaar blessure blijf er 1jaar over
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 08:54
Jaartje PSV, jaartje Groningen en dan stoppen..geweldige carrière heeft de man!
Vind ik leuk
Mad Max +6924
donderdag 23 november 2017 om 09:05
Robben doet het niet voor minder dan de max. Dus ik denk niet dat Nederland een optie is. Ik denk dat hij stopt met een grote prijs: Duitse schaal icm een beker (Europees of nationaal).
Vind ik leuk
NederBelg +1178
donderdag 23 november 2017 om 09:09
Uh...maar ons PSV is toch de max?
Vind ik leuk
Mad Max +6924
donderdag 23 november 2017 om 09:13
Jullie PSV is de max. Helemaal gelijk in....... "Onee, toch niet."
Vind ik leuk
Pino61 +9236
donderdag 23 november 2017 om 09:15
Lol
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 08:55
"Waar Robben vlak na de pauze naar de kant ging, werd Thiago Alcantara al in de eerste helft noodgedwongen het veld."

Ja hoor, we hebben weer zo'n prachtig lopende zin te pakken! :)
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 17:18
Haha.
Vind ik leuk
baku +404
donderdag 23 november 2017 om 08:59
Mag toch hopen dat we nog enige tijd mogen genieten van deze geweldige speler
Vind ik leuk
Bayern FC +1316
donderdag 23 november 2017 om 09:02
Denk dat Robben nog 1 jaar bij Bayern blijft.
Vind ik leuk
MojoRisin +1627
donderdag 23 november 2017 om 09:11
Hij zal nog wel even blijven voetballen en uiteindelijk bij Groningen belanden in het management, is niet voor niets een huis aan het bouwen hier..
Vind ik leuk
Sanders +1766
donderdag 23 november 2017 om 09:19
Aan alles komt een eind helaas, maar tot die tijd nog even volop genieten van deze held!
Vind ik leuk
Hammers96 +1225
donderdag 23 november 2017 om 09:26
Zou robben graag nog is bij een andere grote club zien .
Athletico Madrid , Arsenal of Barcelona zou tof zijn
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 09:40
Mwa, ik weet niet of Robben daar nog wat mee te winnen heeft. Hij heeft de 3 grote competities toch al gehad (en gewonnen, hoewel hij bij Chelsea en Madrid wel veel wedstrijden gemist heeft door blessures). Waarom zou je nog zo'n avontuur aangaan als je het prima naar je zin hebt bij Bayern?
[Reactie gewijzigd op donderdag 23 november 2017 om 09:40]
Vind ik leuk
Hammers96 +1225
donderdag 23 november 2017 om 10:39
Omdat ik robben niet onvervangbaar vindt bij bayern München.
Bij arsenal , athletico zou hij de absolute nr 1 rechtsbuiten zijn (dembele had ik even over het hoofd gezien bij barcelona dus die valt dan af) , heb bij bayern altijd het gevoel dat ze prima zonder robben kunnen door van formatie te wijzigen met james of met muller
Vind ik leuk
ay42 +463
donderdag 23 november 2017 om 11:08
Kom maar naar PSV!
Vind ik leuk
Hulsink +117
donderdag 23 november 2017 om 13:49
Zou het niet beter zijn dat Robben eens zijn mond houdt over dit onderwerp.
Dan weer geheel stoppen, dan stoppen bij Nederlands elftal, dan misschien weer niet, dan weer FC Groningen en nu weer Bayern. Natuurlijk beslist hij dat zelf maar zeur er niet steeds over.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 16:52
Denk eerder dat ze steeds tegen hem zeuren
Vind ik leuk
Hulsink +117
donderdag 23 november 2017 om 17:23
Kom op zeg, Robben zelf is de grote aanjager van die "zeurtjes" !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Robben onduidelijk over toekomst: 'Misschien komt er iets nieuws'