Oranje-wond zit nog steeds diep: Ik weet niet of ik het WK ga volgen

    Oranje-wond zit nog steeds diep: "Ik weet niet of ik het WK ga volgen"

    donderdag 23 november 2017 om 11:52

    Jeffrey Bruma baalt als een stekker dat het Nederlands elftal na het EK ook het WK is misgelopen. Zelf kon de verdediger van VfL Wolfsburg niet van waarde zijn.

    Een knieblessure hield Bruma acht maanden aan de kant. Nu is hij weer fit. "Er is al heel veel gezegd en geschreven over Oranje en dat we het WK missen. Het is natuurlijk heel pijnlijk. We hebben zelf niet goed genoeg gepresteerd, maar we hadden ook niet altijd het geluk aan onze zijde", zegt Bruma tegen ELF Voetbal.

    "Nee, de andere jongens bij Wolfsburg hebben geen grappen gemaakt over dat wij het WK gaan missen. Ook al zijn we met Paul Verhaegh en Riechedly Bazoer met drie Nederlanders. Misschien komt dat nog als het WK dichterbij komt. Als de zomer nadert zal de kater ook nog groter worden bij ons."

    Bruma baalt. "Ik weet niet of ik het WK ga volgen. Ik heb het EK ook niet gevolgd. We moeten nu vier jaar wachten tot we een nieuwe kans krijgen op een WK. De focus moet op de EK-kwalificatie, hoe moeilijk dat ook is, omdat het nog zo ver weg is. We moeten met een schone lei beginnen in het nieuwe jaar, met ook een nieuwe bondscoach."

    Plaats een reactie

    Woudo +8014
    donderdag 23 november 2017 om 11:54
    Ja want met Bruma hadden we het wel gehaald!
    Vind ik leuk
    The Genius +3251
    donderdag 23 november 2017 om 11:54
    nou nou dat is nogal een statement;)
    Vind ik leuk
    Woudo +8014
    donderdag 23 november 2017 om 11:56
    Haha ik hoop dat je begrijpt dat ik sarcastisch was ;)
    Vind ik leuk
    The Genius +3251
    donderdag 23 november 2017 om 13:10
    haha ja dat leek me nogal wiedes
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45201
    donderdag 23 november 2017 om 14:00
    Je hebt geen zwak voor deze jeugspeler van Feyenoord?
    Vind ik leuk
    Woudo +8014
    donderdag 23 november 2017 om 14:07
    Nee, totaal niet. Als hij was gebleven om uiteindelijk bij Feyenoord door te breken wellicht wel, maar nee geen zwak voor iemand die op 16 jarige leeftijd de opleiding verlaat.
    Vind ik leuk
    HansVites +4808
    donderdag 23 november 2017 om 12:16
    Die Bruma kan er helemaal niets van die gast praat net of die een vaste waarde in het Nederlands elftal zou zijn net als dat vriendje Rekik hopelijk zien we die 2 niet meer in het Nederlands elftal.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    donderdag 23 november 2017 om 13:50
    Precies buttner is beter
    Vind ik leuk
    SimonSays +5973
    donderdag 23 november 2017 om 12:16
    Alle oranje internationals moeten verplicht naar de WK wedstrijden van de grote landen kijken. Hopelijk steken ze er nog wat van op.
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 12:30
    Het is tijd dat Denswil eens opgeroepen wordt. Speelt fantastisch in België en is kwalitatief beter en completer dan een Bruma of Rekik.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 23 november 2017 om 13:20]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12716
    donderdag 23 november 2017 om 12:49
    Vreemd dat je als profvoetballer zulke toernooien niet volgt, ook al ben je er zelf niet bij.. Je zou toch denken dat ze ook liefhebber zijn van het spelletje ?
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3925
    donderdag 23 november 2017 om 13:21
    Tsja Bruna...zwakke generatie dus!
    Vind ik leuk
    JustG +311
    donderdag 23 november 2017 om 13:51
    Nooit meer oproepen. Na zo'n blessure komt hij toch niet meer op zijn topniveau. En aangezien dat al te weinig was voor oranje....
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 19:59
    Dan volg je het toch niet.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9769
    vrijdag 24 november 2017 om 09:51
    Kan hij eens zien hoe het eigelijk moet, gaat ie niet kijken.....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws