Zeegelaar-debuut veelbesproken in Engeland: Welkom in de Premier League

Zeegelaar-debuut veelbesproken in Engeland: "Welkom in de Premier League"

donderdag 23 november 2017 om 15:24

Marvin Zeegelaar kent geen makkelijke start in de Premier League. Zondag mocht hij eindelijk zijn debuut maken voor Watford, maar incasseerde hij binnen twintig seconden een elleboogstoot van Andy Carroll. Hij kan erom lachen.

Ondanks een lange blessurebehandeling en pijnlijke neus, hield Zeegelaar het tot de 89ste minuut vol tegen West Ham United. "Het voelt niet echt lekker", vertelt de linksback op de website van Watford. "In de eerste twintig seconden was het al raak. In de kleedkamer zeiden de jongens tegen mij: Welkom in de Premier League. Ja, dat was een goede introductie."

Zeegelaar tekende afgelopen zomer een vierjarig contract bij Watford, dat hem overnam van Sporting Portugal. Hij moest uiteindelijk bijna twee maanden wachten op zijn debuut. "Het was leuk om te voetballen. Het was lang geleden, dus het is goed dat ik weer op het veld sta. Hopelijk kan ik de komende tijd meer wedstrijden spelen. Op de training probeer ik me te laten zien, maar ik weet dat de concurrentie zwaar is."

Lees ook: Zeegelaar krijgt na elleboogstoot bij Premier League-debuut: "Heel raar"

Plaats een reactie

jtodam +478
donderdag 23 november 2017 om 15:28
Welkom in de premier league, waar elkaar verrot schoppen en slaan belangrijker is dan verzorgd voetbal.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 15:32
Wel vermakelijk voor de kijker. Jij gaat me niet vertellen dat City niet verzorgd speelt.
Vind ik leuk
Noudyo. +10443
donderdag 23 november 2017 om 15:35
Ja, en met City, Chelsea, Spurs en misschien Arsenal heb je het dan ook gehad.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 16:01
In de Eredivisie heb je geen van beiden.
Vind ik leuk
Mo +8852
donderdag 23 november 2017 om 16:13
Roda speelt behoorlijk voetbal hoor ;)
Vind ik leuk
3Bier +2261
donderdag 23 november 2017 om 15:36
Is misschien een beetje overdreven maar alles onder de top 7 is niet om aan te gluren. Probeer er wel eens naar te kijken op zaterdagmiddag maar ik hou dat niet vol. Zondagavond een Spaans wedstrijdje is al veel beter. Goede aannames, prima passing, heerlijke techniek en slimme loopacties.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 15:54
Speelde uiteindelijk wel een ontzettend goede wedstrijd. Kreeg ook veel lof bij match of The day
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 16:05
Is wel een aardig backje, hopelijk gaat hij nu wat meer spelen
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 17:12
Denk dat dat er wel inzit. Na 3 nederlagen op rij werd Holebas afgelopen weekend gepasseerd en Zeegelaar deed het ook gewoon prima in de met 2-0 gewonnen wedstrijd. Sowieso denk ik dat Zeegelaar meer kan brengen dan de toch wat wilde en blinde José Holebas in mijn ogen. Denk dat Zeegelaar wel speelt overmorgen tegen Newcastle.
[Reactie gewijzigd op donderdag 23 november 2017 om 17:14]
Vind ik leuk