Goede sfeer bij Feyenoord: Als we wat gaan drinken, is bijna iedereen erbij

    Goede sfeer bij Feyenoord: "Als we wat gaan drinken, is bijna iedereen erbij"

    donderdag 23 november 2017 om 15:53

    Ridgeciano Haps prijst zich gelukkig dat hij mag spelen onder Giovanni van Bronckhorst. De Feyenoord-trainer was tot enkele jaren geleden een linksback van wereldklasse.

    "Ik vond hem als voetballer tactisch heel slim. In dat opzicht kan ik veel van hem leren", vertelt Haps, die afgelopen zomer overkwam van AZ, aan Feyenoord Magazine. "Ik heb vooral in de eerste trainingsweek van dit seizoen veel met hem gesproken. Mede dankzij hem heb ik hier bij Feyenoord weer nieuwe stappen gezet."

    "Bij AZ stond ik in het veld wat hoger, hier ben ik meer een echte verdediger", vervolgt hij. "Mijn eerste taak is verdedigen, daarna kan ik aanvallen. Ik heb me daarin snel kunnen aanpassen. Ik kan mezelf ook nog op elk vlak verbeteren. Verdedigend, aanvallend, fysiek: er is nog genoeg werk aan de winkel. Dat geldt natuurlijk ook voor onze prestaties bij Feyenoord. De eerste maanden hebben we alleen qua resultaten niet in een goede flow gezeten."

    Haps gelooft dat Feyenoord zich snel herpakt. "Dat komt ook door de groep die we hebben: die voelt als één familie. Iedereen kan met elkaar opschieten. Als we wat met elkaar gaan drinken, is bijna iedereen erbij. Daarom weet ik ook zeker dat we er bovenop gaan komen, het kan alleen maar beter gaan dan de afgelopen maanden."

    Poll

    Welke beoordeling geef jij Haps voor zijn eerste maanden bij Feyenoord?

    (525 stemmen)

    Plaats een reactie

    Blijdorp010 +7603
    donderdag 23 november 2017 om 15:56
    Hapsie doet het uitstekend. Zit er lekker kort op bij de tegenstander!
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 15:58
    Inderdaad, één van de weinige Feyenoorders die naar behoren presteert.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2202
    donderdag 23 november 2017 om 16:03
    Als ze verliezen dan is ook iedereen erbij ;-p
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 16:03
    Wel echt vaker open staan als die wordt aangespeeld. Dat is mijn enige aanmerking op hem. Ik zie hem nog te vaak de bal aannemen richting het centrum ipv naar voren, als ie de ruimte heeft. Verder is hij wel erg zeker aan de bal, daar ben ik wel echt blij mee.
    Vind ik leuk
    HJR +6394
    donderdag 23 november 2017 om 16:05
    ´Als we wat met elkaar gaan drinken, is bijna iedereen erbij´.

    Dat is te zien ja bij sommige wedstrijden :)
    Vind ik leuk
    Vato75 +1836
    donderdag 23 november 2017 om 16:07
    Als iedereen op het veld er nu ook is bij zou zijn
    Vind ik leuk
    Martinnat +482
    donderdag 23 november 2017 om 16:14
    Als we drinken is iedereen erbij , maar van Nac en VVV wordt niet gewonnen , dan mag er ook niet gedronken worden , ???
    Vind ik leuk
    mcmodd +19831
    donderdag 23 november 2017 om 16:23
    Ik zou eens wat minder gaan drinken Haps. Op het voetbalveld ligt de eerste prioriteit bij het komen tot een goed teamverband. Laat het drinken nu maar aan de fans over, zelfs die moeten nog leren netjes en vooral zonder negatieve gevolgen het bier achterover te kwakken.
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 16:47
    Goede aankoop net als Larsson en Juste. Nu nog beter als team gaan voetballen en het komt goed met Feyenoord.
    Vind ik leuk
    rinirat +1484
    donderdag 23 november 2017 om 17:07
    Zijn alle 3 prima aankopen,alleen de trainer is technisch zwak.
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 18:14
    Keizer is geen trainer van Feyenoord????? :)
    Vind ik leuk
    rinirat +1484
    donderdag 23 november 2017 om 21:21
    Die is ook zwak..... maar zet nooit een kramer of boétius in de spits.
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 22:51
    Nee want die spelen bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 07:56
    Jij zegt het.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23873
    donderdag 23 november 2017 om 16:54
    Dus daarom worden we welke wedstrijd dronken gespeeld.....
    Vind ik leuk
    rinirat +1484
    donderdag 23 november 2017 om 17:06
    Haps doet het in aanvallend opzicht goed,in de een tegen een situaties verdedigend is hij erg zwak ,vooral binnendoor.
    Inderdaad legde ook Neres meerdere keren zijn zwakte bloot.
    Daar leert hij van,maar deze jongen heeft nog genoeg groei potentie.
    Vind ik leuk
    Cappie +6711
    donderdag 23 november 2017 om 17:16
    Gezellig, gezellige sfeer!
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11697
    donderdag 23 november 2017 om 17:31
    Ik dacht eerst dat dirk aan het woord was.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 00:39
    Ik word een beetje moe van dat gelul over goeie sfeer, denk dat we eerder een paar flinke klootzakken nodig hebben die strontchagrijnig worden van deze resultaten en de boel op scherp zetten door iemand eens flink verrot te schelden of bij de strot pakken als ze niet alles geven. De sfeer moet kut zijn als je 8e staat!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7244
    vrijdag 24 november 2017 om 01:58
    "Geen prestaties maar wel drinken"........ 't ging toch beter toen het nog: "Geen woorden maar daden" betrof.
    Vind ik leuk
    fer65 +213
    vrijdag 24 november 2017 om 08:24
    Joh ik heb daar helemaal geen mening over laat het eerst maar is zien op het veld gezelligheid komt later wel pfffff .Verliezen en gelijk spelen gaat ook vervelen en nog veel meer andere dingen .Dus zak ff door de stront metje gezelligheid er bij,mischien mogen wij ook genieten van de dure kaartjes in de kuip en een uur of twee reizen om jouw te zien verliezen dat is gezellig joh grappenmaker
    Vind ik leuk
    fer65 +213
    vrijdag 24 november 2017 om 08:26
    Gio zijn naam scanderen hoe gezellig het is in de kuip,gezellig joh .
    Vind ik leuk
    fer65 +213
    vrijdag 24 november 2017 om 08:29
    Ja op zijn glaasje ook hij zit er lekker dichtbij kut elftal gezellig hoor iedere wedstrijd lazeres op het veld
    Vind ik leuk
    fer65 +213
    vrijdag 24 november 2017 om 08:31
    Het is op de tribune ook gezellig joh alsje weer met je zatte kop opje klote gehad heb gezellig joh fijn hoor ben echt blij dat ik er niet meer bij hoeft te zijn tyfus ellende.
    Vind ik leuk
    hdh1952 +6
    vrijdag 24 november 2017 om 09:01
    gaan we nog een hoop plezier aan beleven, contract verlengen om komende kapers een hak te zetten en dan alleen voor de hoofd ipv troostprijs onze Kuip mag verlaten!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Goede sfeer bij Feyenoord: "Als we wat gaan drinken, is bijna iedereen erbij"