'Italiaanse grootmacht laat oog vallen op Bundesliga-sensatie Haller: 12 miljoen'

'Italiaanse grootmacht laat oog vallen op Bundesliga-sensatie Haller: 12 miljoen'

donderdag 23 november 2017 om 21:10

Enkele maanden na zijn overstap van FC Utrecht naar Eintracht Frankfurt mag Sébastian Haller al dromen van de Europese top. Het Italiaanse medium Tuttosport meldt donderdag dat Haller zich in de kijker heeft gespeeld bij Internazionale. 

Inter, momenteel de nummer twee in de Serie A, zou overwegen om in januari een miljoenenbod uit te brengen op de Franse spits. Tuttosport rept over een aanbieding van zo'n twaalf miljoen euro. 

Het lijkt overigens onwaarschijnlijk dat Frankfurt meewerkt aan een vertrek in de winterstop. Haller (23) ondertekende afgelopen zomer een vierjarig contract bij de werkgever van Jetro Willems en Jonathan de Guzman. Met vijf goals en vier assists in twaald Bundesliga-duels doet de aanvaller het uitstekend. In juli was er ook al interesse vanuit de Serie A voor Haller. 

Lees ook: Duitse sensatie na Eredivisie-exit: 'Pleit voor hem dat hij niet voor geld gaat'

Poll

Gaat Haller de Europese top halen?

(295 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 23 november 2017 om 21:18
Zonde dat de Nederlandse top het niet geprobeerd heeft met hem...
[Reactie gewijzigd op donderdag 23 november 2017 om 21:18]
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 21:21
de enige club waar hij naar toe zou kunnen was psv, ajax had huntelaar en dolberg en feyenoord jorgensen en kramer(ik weet het maar alsnog).
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 21:21
PEC zoekt nog wel een goed scorende spits ;)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 08:38
Vind hem beter dan Luuk De Jong Locadia Kramer Jorgensen Huntelaar en Dolberg in deze vorm
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 09:24
huntelaar is voor zijn ervaring gehaald en dat heeft hij niet en ook dolberg is een ander type voetballen dan hij is. je ziet dolberg bijna nooit een kop-goal maken terwijl haller het daar juist van moet hebben.

oke, je ziet dolberg op dit moment uberhaupt geen goal maken maar je begrijpt wat ik bedoel.
Vind ik leuk
Tilly +112
donderdag 23 november 2017 om 21:18
12 miljoen is een schijntje in deze voetbaleconomie
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 22:25
Zolang de PL clubs maar niet mee gaan bieden ... valt t allemaal nog best wel te overzien. Arsenal zou bijv 50 miljoen bieden. Gewoon omdat t kan.
Vind ik leuk
Rodajc +2165
donderdag 23 november 2017 om 22:28
Arsenal net níet
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 21:56
Die gaat niet. Past nog niet in zijn planning.
Vind ik leuk
FCU10 +465
donderdag 23 november 2017 om 22:09
Over paar jaartjes lekker naar een club als Monaco
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 22:47
Die gaat eerder over een paar jaar naar een mooie club voor het veelvoudige.
Vind ik leuk
scRzorz +602
vrijdag 24 november 2017 om 02:07
12m ? sensaties gaan niet voor minder dan 50m tegenwoordig toch?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Italiaanse grootmacht laat oog vallen op Bundesliga-sensatie Haller: 12 miljoen'