Wraak na slachtpartij tegen Ajax: Geen makkelijke avond om te verwerken

Wraak na slachtpartij tegen Ajax: "Geen makkelijke avond om te verwerken"

donderdag 23 november 2017 om 21:20

Fabian Sporkslede weet precies wat de fans van NAC Breda willen zien na de ontluisterende 0-8 nederlaag tegen Ajax van vorig weekend. De oud-Ajacied richt het vizier op de wedstrijd tegen Heracles Almelo van zaterdag.

"Het is natuurlijk niet zo dat je zomaar die wedstrijd kan vergeten, maar op een bepaald moment moet je er een streep onder zetten en je gaan focussen op de volgende wedstrijd", zegt Sporkslede tegen Omroep Brabant. "De kans om je te revancheren is heel erg belangrijk. Ook omdat je dat gevoel van je af wil spelen."

Sporkslede kon zijn ogen niet geloven toen Ajax met 0-8 van het veld stapte. "Het is geen makkelijke avond om te verwerken om eerlijk te zijn. Aan de andere kant, we zijn professionals en krijgen er voor betaald om aankomende zaterdag weer wat te laten zien. Op die manier heb ik geprobeerd snel de knop om te zetten. Dat was echt moeilijk. Maar zoals gezegd: we krijgen er voor betaald om ons elke week voor te bereiden en te zorgen dat we klaar zijn voor de volgende wedstrijd."

Plaats een reactie

donderdag 23 november 2017 om 21:24
Je speelt bij NAC en dan krijg je nou eenmaal een paar keer per seizoen een flink pak slaag van een superieur elftal. Een 0-1 thuisnederlaag tegen Ado lijkt me veel moeilijker te verteren.
[Reactie gewijzigd op donderdag 23 november 2017 om 21:25]
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 21:30
Er gaan er nog wel meer een flink pak slaag van Ajax krijgen dit seizoen! Ver uit de beste ploeg van Nederland!! De beste.. niet de gelukkigste ;-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 23 november 2017 om 21:31]
Vind ik leuk
2cents +36184
donderdag 23 november 2017 om 21:44
Zou ook niet eerlijk zijn als de beste ook nog de gelukkigste zou zijn. ;)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 08:36
Dat zou inderdaad iets te veel van het goede zijn ;-)
Vind ik leuk
Sytz +1144
donderdag 23 november 2017 om 21:45
Dat zie ik als Feyenoorder ook wel in. Veruit de breedste ploeg van NL. Dat is het belangrijkste. Voetballend gezien de meest begaafde spelers maar daar win je soms niks mee. Als ze een kuitenbijtertje á la Vilhena of El Ahmadi hadden gehad stonden ze denk ik bovenaan. Dat meen ik serieus. Die Schöne kan redelijk voetballen maar met druk kan die niet goed genoeg omgaan. Die VdBeek en de Jong kunnen dat al ietsje beter (voor hun leeftijd) maar moeten een stuk feller en fysiek sterker worden als ze willen slagen naar mijn mening.

Ik denk dat PSV nog wel een dip gaat krijgen. Ik denk direct na de winterstop. Ajax gaat ze vervolgens aan het einde inhalen. Jammer als Feyenoorder maar wel de realiteit dat we drie topclubs hebben en er maar 1 de gelukkigste kan zijn.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 21:54
Nou bedankt , ik hoef geen voetbal meer te kijken na jou comment , scheelt een hoop tijd
Vind ik leuk
Sytz +1144
donderdag 23 november 2017 om 21:56
Geen probleem. Kun je nog wat leuks doen met je weekend! :)
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 22:13
Precies , bedankt maatje !
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 21:52
Als je t zelf maar gelooft , 4 jaar niks hihihi
Vind ik leuk
Senn +3526
donderdag 23 november 2017 om 21:53
Gelukkig krijgt PSV geen pak slaag van Ajax. Daar zijn we te gelukkig voor!!
Vind ik leuk
Eendracht +8575
donderdag 23 november 2017 om 22:11
Ajax komt met 2-0 voor.
Psv speel 60 minuten met 10 man.
In 88e minuut scoort Locadia in buitenspelpositie, in de 89e minuut mist Ajax een penalty waarna Lozano in de counter met een handsbal scoort.
Uiteindelijk in de 95e minuut wordt Berwijn buiten het strafschopgebied neergelegd, waarna Luuk de bal via de paal en de rug van Onana erin schiet...
Balbezit ajax 80%, psv 20%.
Schoten op doel ajax 34, PSV 3...
Wat een heerlijke wedstrijd zou dat zijn..
Vind ik leuk
HansVites +2210
donderdag 23 november 2017 om 22:32
Vitesse had anders weinig moeite in de Arena met de beste ploeg van Nederland.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 08:34
Ze waren beide slecht die dag... maar ik ouwehoer natuurlijk
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 23:20
Goh wat verwacht je bij NAC!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 01:10
nou wat dacht je ervan om gratis bier op te halen in Breda. Ze hebben fear dat het door het bier kwam van die 8-0. Ze kunnen geen bier meer zien.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Wraak na slachtpartij tegen Ajax: "Geen makkelijke avond om te verwerken"