'Kansen voor Koeman stijgen: Bilic bedankt voor razendsnelle rentree'

    'Kansen voor Koeman stijgen: Bilic bedankt voor razendsnelle rentree'

    vrijdag 24 november 2017 om 08:42

    Slaven Bilic heeft bedankt voor een razendsnelle rentree in de Premier League. De Kroaat werd eerder deze maand ontslagen door West Ham United en heeft volgens The Telegraph vriendelijk bedankt voor toenaderingspogingen van West Bromwich Albion.

    The Baggies staan momenteel zeventiende in de Premier League en ontsloegen recentelijk manager Tony Pulis naar aanleiding van de magere resultaten. De club ging direct op zoek naar een nieuwe manager met Premier League-ervaring en kwam uit bij Bilic. De 49-jarige Kroaat heeft echter laten weten dat hij het nog te vroeg vindt voor een terugkeer in de Premier League. Bilic gaat de komende tijd meer aandacht besteden aan zijn gezin en beslist in het nieuwe jaar over zijn toekomst.

    De afwijzing van Bilic zou goed nieuws kunnen betekenen voor Ronald Koeman. Eerder deze week doken er berichten op dat Koeman en Bilic allebei op het lijstje van West Bromwich staan. Ook Alan Pardew en Sam Allardyce worden genoemd als mogelijke nieuwe West Brom-managers.

    Poll

    Zou West Brom een goede club zijn voor Koeman?

    (476 stemmen)

    Plaats een reactie

    Snouvuhhh +27
    vrijdag 24 november 2017 om 08:50
    Koeman moet bondscoach worden, de perfecte vacature voor hem!
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2115
    vrijdag 24 november 2017 om 08:51
    Super slav bij west bromwich albion zou pijn aan het hart doen...
    Ongelofelijk dat hij weg is en moyes nu het gezicht van west ham is .
    Vanavond maar weer hopen op een stuntje
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 08:57
    VP EDIT: Kunnen inderdaad beter als manager uit de voeten ;) Is aangepast!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 10:31]
    Vind ik leuk
    Johan_D +3293
    vrijdag 24 november 2017 om 09:56
    Lucky WBA ...
    Vind ik leuk
    DubRtd +15264
    vrijdag 24 november 2017 om 08:59
    Koeman zal niet zo achterlijk zijn om nu bij WBA in te stappen, neem ik maar even aan.
    Ook daar wordt het niks en het krediet wat hij bij Feyenoord en Southampton heeft opgebouwd is dan weer in 1 klap pleite.

    Pardew en Allardyce worden altijd genoemd bij clubs die zoekende zijn.
    Die 2 hebben ook geen management nodig die een nieuwe club voor ze zoekt, want de Britse pers doet prima werk voor die 2.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 09:01]
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 09:02
    En dan gaat Koeman weer een stel Nederlanders halen bij een club die altijd 'lange ballen' voetbal speelt en wordt die binnen 2 jaar weer ontslagen...

    Kortom, niet doen Koeman!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7272
    vrijdag 24 november 2017 om 09:28
    Nooit doen, allemaal rommel clubs die hun zaakjes niet voor elkaar hebben en dan bijvoorkeur de trainer en of een manager de laan uit sturen.
    Laat ze eerst eens orde op zaken stellen zelf, de ene Trainer na de andere Manager is de klos.
    Het wordt tijd dat de leiding bij deze clubs hun verantwoordelijkheid nemen, ze weten van gekkigheid niet wat ze moeten doen met al dat media geld dat ze in hun schoot geworpen krijgen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 09:28]
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2569
    vrijdag 24 november 2017 om 11:02
    Dat gaat Koeman echt niet doen, daar zet ik mijn vrouw op in.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Kansen voor Koeman stijgen: Bilic bedankt voor razendsnelle rentree'