Van Bronckhorst: 'Mooi dat Wenger mij een topkandidaat vindt voor Arsenal'

    Van Bronckhorst: 'Mooi dat Wenger mij een topkandidaat vindt voor Arsenal'

    vrijdag 24 november 2017 om 14:02

    Giovanni van Bronckhorst kan weinig met de berichten in de Engelse media, die hem linken aan Arsenal. Wel voelt de Feyenoord-trainer zich gevleid.

    Arsenal-manager Arsène Wenger zou Van Bronckhorst zien als zijn opvolger. De coach van Feyenoord heeft het bericht ook gelezen. "Of het mooi is dat Wenger mij een topkandidaat vindt voor Arsenal? Uiteraard", aldus Van Bronckhorst op de persconferentie, geciteerd door het Algemeen Dagblad. "Maar ik zit bij Feyenoord, daar moet ik mee bezig zijn."

    Van Bronckhorst heeft het ondanks de tegenvallende seizoenstart van Feyenoord nog uitstekend naar zijn zin bij de landskampioen. "De wisselwerking is nog uitstekend. Ik zie de bereidheid bij mijn spelers. Dat we weinig winnen, maakt me niet onzeker. Het verschil tussen een puntje en een overwinning was vaak heel klein. Ik wil de rust bewaren, niet rigoureus ingrijpen."

    Lees ook: Reactie op Gio-gerucht: 'Verwachtte eerder dat Bergkamp trainer zou worden'

    Poll

    Zie jij Van Bronckhorst ooit werkzaam zijn bij Arsenal?

    (2539 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 24 november 2017 om 14:07
    Nou dit is anders niet zo mooi! volgens onderzoek....Feyenoord bouwt het traagst op van alle 32 CL-teams
    Vind ik leuk
    goekie4 +1638
    vrijdag 24 november 2017 om 14:16
    Had je anders verwacht van die spelers?
    Vind ik leuk
    Bongo +1444
    vrijdag 24 november 2017 om 14:08
    Net als bij Feyenoord kom je aan het eind van de rit punten te kort.
    Waarom zou je naar dat walgelijke clubje in London gaan.
    Met dat clubje zou je daar toch niks winnen.
    Laat die seniele opa daar maar nog een hele tijd zitten zodat dat clubje nog verder afzakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 14:11
    ja een van de grootste en meest succesvolle clubs uit london. wie wil daar nou voetballen. bah
    Vind ik leuk
    Bongo +1444
    vrijdag 24 november 2017 om 14:17
    Erg succesvol in niks winnen.
    Europees niks gewonnen.
    Landstitel ook al 14 jaar geleden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 14:23
    zelfde als feyenoord dus. en arsenal is qua statuur groter plus hij zal meer verdienen.
    Vind ik leuk
    poklane +4429
    vrijdag 24 november 2017 om 14:11
    En Gio heeft ook gezegd dat Jones gewoon tot de winterstop blijft staan.... of te wel, tot de winterstop gaan we geen wedstrijd meer winnen.
    Vind ik leuk
    rinirat +1591
    vrijdag 24 november 2017 om 14:16
    hahahahaha... Vermeer moet er echt in ,want Jones wint geen punt voor je.
    Vind ik leuk
    mcmodd +20229
    vrijdag 24 november 2017 om 14:48
    Als dat zou kunnen (10-12) ;—/))
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2579
    vrijdag 24 november 2017 om 14:13
    Hoop dat Arsenal voor een trainer gaat die op dat hoge niveau prijzen kan pakken.
    Vind ik leuk
    Kuip +5745
    vrijdag 24 november 2017 om 14:47
    Dat lijkt me niet verstandig. Lees het artikel in het AD van Maarten Wijffels over de trage opbouw van Feyenoord in vergelijking met alle andere CL deelnemers. Dit is exemplarisch voor het totale Nederlandse voetbal. Daarom gaan Nederlandse trainers overal onderuit.
    Vind ik leuk
    mcmodd +20229
    vrijdag 24 november 2017 om 14:51
    Als Gio zich iets harder opstelt bij een club als Arsenal, zich verdiept in de aanpak van Wenger tot nu toe, dan is hij van alle trainers in Nederland een van de weinigen die het zou kunnen. Dat Feyenoord het nu niet zo goed doet is maar zeer tijdelijk vermoed ik. De verdediging rammelt zolang Botteghin en Van der Heide niet terug zijn en op niveau. Ook Gio moet roeien met de riemen die hij in zijn kast heeft hangen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22423
    vrijdag 24 november 2017 om 15:02
    Hij maakt ook weleens tactisch hele gekke keuzes. En ik vind als topclub in de eredivisie met twee controleurs spelen ook onnodig.
    Dat de halve selectie niet kan lopen helpt niet, maar verder is het ook geen hoogvlieger volgens mij. Ik vind Ten Hag veel slimmer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 15:31
    Het middenveld bestaat meestal uit een controleur. Een loper en een diepere middenvelder.
    Zo spelen wel meer clubs. Ajax vorig jaar ook.
    Vorig jaar zetten ze meer druk. Maar dat durft El Ahmadi nu niet zo. Haha.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 15:31]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22423
    vrijdag 24 november 2017 om 16:18
    Ik vind dat Vilhena veel controleert voor een loper.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 16:22
    Hij houdt veel tegen ja. Niks mis mee. Aanvallend zou wel wat beter mogen. Maar daarentegen doet hij wel altijd mee aan de wedstrijd. Hij verzaakt niet.
    Wat is wijsheid?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22423
    vrijdag 24 november 2017 om 16:31
    Nee op zich is het niet erg dat iemand meeverdedigt. Maar Vilhena kan volgens mij gewoon beter controleren dan aanvallen. Dan is het niet raar dat je middenveld aanvallend tekortkomt. Want dat is volgens mij wel een probleempje bij jullie
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 15:27
    Laat ze allemaal maar praten. De meesten praten toch alleen maar om wat te zeggen. Anders is t zo stil. Sommigen beginnen dan over t weer. Anderen over Gio. Maar onzin blijft t toch. Tijdvulling.
    Kansen genoeg in ieder geval. Nu de goals nog. Alles komt weer goed ... zeggen ze dan ook wel eens. Om de tijd te vullen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Bronckhorst: 'Mooi dat Wenger mij een topkandidaat vindt voor Arsenal'