Van Bronckhorst: 'Mooi dat Wenger mij een topkandidaat vindt voor Arsenal'

Van Bronckhorst: 'Mooi dat Wenger mij een topkandidaat vindt voor Arsenal'

vrijdag 24 november 2017 om 14:02

Giovanni van Bronckhorst kan weinig met de berichten in de Engelse media, die hem linken aan Arsenal. Wel voelt de Feyenoord-trainer zich gevleid.

Arsenal-manager Arsène Wenger zou Van Bronckhorst zien als zijn opvolger. De coach van Feyenoord heeft het bericht ook gelezen. "Of het mooi is dat Wenger mij een topkandidaat vindt voor Arsenal? Uiteraard", aldus Van Bronckhorst op de persconferentie, geciteerd door het Algemeen Dagblad. "Maar ik zit bij Feyenoord, daar moet ik mee bezig zijn."

Van Bronckhorst heeft het ondanks de tegenvallende seizoenstart van Feyenoord nog uitstekend naar zijn zin bij de landskampioen. "De wisselwerking is nog uitstekend. Ik zie de bereidheid bij mijn spelers. Dat we weinig winnen, maakt me niet onzeker. Het verschil tussen een puntje en een overwinning was vaak heel klein. Ik wil de rust bewaren, niet rigoureus ingrijpen."

Lees ook: Reactie op Gio-gerucht: 'Verwachtte eerder dat Bergkamp trainer zou worden'

Poll

Zie jij Van Bronckhorst ooit werkzaam zijn bij Arsenal?

(2539 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 24 november 2017 om 14:07
Nou dit is anders niet zo mooi! volgens onderzoek....Feyenoord bouwt het traagst op van alle 32 CL-teams
Vind ik leuk
goekie4 +1305
vrijdag 24 november 2017 om 14:16
Had je anders verwacht van die spelers?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:08
Helaas kunnen veel Feyenoord fans ook weinig met die berichten.
Vind ik leuk
Bongo +783
vrijdag 24 november 2017 om 14:08
Net als bij Feyenoord kom je aan het eind van de rit punten te kort.
Waarom zou je naar dat walgelijke clubje in London gaan.
Met dat clubje zou je daar toch niks winnen.
Laat die seniele opa daar maar nog een hele tijd zitten zodat dat clubje nog verder afzakt.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:11
ja een van de grootste en meest succesvolle clubs uit london. wie wil daar nou voetballen. bah
Vind ik leuk
Bongo +783
vrijdag 24 november 2017 om 14:17
Erg succesvol in niks winnen.
Europees niks gewonnen.
Landstitel ook al 14 jaar geleden.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:23
zelfde als feyenoord dus. en arsenal is qua statuur groter plus hij zal meer verdienen.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
vrijdag 24 november 2017 om 14:09
Ik ben fan van Van Bronckhorst. Altijd mooi om te zien dat zo'n grote speler zich zo verbonden voelt met Feyenoord. Als ik iemand het kampioenschap gunde was het Gio dan ook.
Echter, het is ook een feit dat we dit seizoen volledig zijn ingestort en daar heeft Gio tot op heden nog geen verandering in weten te brengen. Wellicht dat het dan voor alle partijen goed zou zijn als Arsenal daadwerkelijk voor Van Bronckhorst gaat. Op die manier komt er een frisse wind bij Feyenoord en hoef je als clubbestuur geen vervelende maatregelen te nemen. Want Gio ontslaan is eigenlijk wel het laatste waar ik voor pleit.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:12
Gaan we toch lekker jouw ontslaan;)
Vind ik leuk
feyeniels +17878
vrijdag 24 november 2017 om 14:15
XD
Vind ik leuk
rinirat +967
vrijdag 24 november 2017 om 14:15
Gio is een echte Feyenoorder en een mooie voetballer geweest.
Als trainer komt hij echt heel veel te kort,en dan heb je nog assistenten als Wouters ook.
Tactisch heeft hij inmiddels veel steken laten vallen.
Dat hij wordt genoemd bij Arsenal is op zijn minst ongeloofwaardig al gun ik het hem wel.
Maar redden zal hij het niet.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
vrijdag 24 november 2017 om 14:17
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het daar mee eens ben!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:35
Ik denk niet dat Arsenal gebaat is bij Gio
Vind ik leuk
feyeniels +17878
vrijdag 24 november 2017 om 14:45
Dat lijkt me ook niet echt. Al pakken ze nu ook geen prijzen
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:53
Haha ja, maar als dat de norm is kun je iedereen wel vragen. Laat ze dan Keizer nemen. Of Art Langeler. Kan ie daarna mooi een biografie laten schrijven door Michel van Egmond. The Art of the Game.
Vind ik leuk
poklane +3146
vrijdag 24 november 2017 om 14:11
En Gio heeft ook gezegd dat Jones gewoon tot de winterstop blijft staan.... of te wel, tot de winterstop gaan we geen wedstrijd meer winnen.
Vind ik leuk
rinirat +967
vrijdag 24 november 2017 om 14:16
hahahahaha... Vermeer moet er echt in ,want Jones wint geen punt voor je.
Vind ik leuk
mcmodd +12087
vrijdag 24 november 2017 om 14:48
Als dat zou kunnen (10-12) ;—/))
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:13
Hoop dat Arsenal voor een trainer gaat die op dat hoge niveau prijzen kan pakken.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:43
Totaal ongeschikt, dat laat ie andermaal zien met de kwestie Jones-Vermeer.
Vind ik leuk
Kuip +3389
vrijdag 24 november 2017 om 14:47
Dat lijkt me niet verstandig. Lees het artikel in het AD van Maarten Wijffels over de trage opbouw van Feyenoord in vergelijking met alle andere CL deelnemers. Dit is exemplarisch voor het totale Nederlandse voetbal. Daarom gaan Nederlandse trainers overal onderuit.
Vind ik leuk
mcmodd +12087
vrijdag 24 november 2017 om 14:51
Als Gio zich iets harder opstelt bij een club als Arsenal, zich verdiept in de aanpak van Wenger tot nu toe, dan is hij van alle trainers in Nederland een van de weinigen die het zou kunnen. Dat Feyenoord het nu niet zo goed doet is maar zeer tijdelijk vermoed ik. De verdediging rammelt zolang Botteghin en Van der Heide niet terug zijn en op niveau. Ook Gio moet roeien met de riemen die hij in zijn kast heeft hangen.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:02
Hij maakt ook weleens tactisch hele gekke keuzes. En ik vind als topclub in de eredivisie met twee controleurs spelen ook onnodig.
Dat de halve selectie niet kan lopen helpt niet, maar verder is het ook geen hoogvlieger volgens mij. Ik vind Ten Hag veel slimmer.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:31
Het middenveld bestaat meestal uit een controleur. Een loper en een diepere middenvelder.
Zo spelen wel meer clubs. Ajax vorig jaar ook.
Vorig jaar zetten ze meer druk. Maar dat durft El Ahmadi nu niet zo. Haha.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 15:31]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:18
Ik vind dat Vilhena veel controleert voor een loper.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:22
Hij houdt veel tegen ja. Niks mis mee. Aanvallend zou wel wat beter mogen. Maar daarentegen doet hij wel altijd mee aan de wedstrijd. Hij verzaakt niet.
Wat is wijsheid?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:31
Nee op zich is het niet erg dat iemand meeverdedigt. Maar Vilhena kan volgens mij gewoon beter controleren dan aanvallen. Dan is het niet raar dat je middenveld aanvallend tekortkomt. Want dat is volgens mij wel een probleempje bij jullie
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:27
Laat ze allemaal maar praten. De meesten praten toch alleen maar om wat te zeggen. Anders is t zo stil. Sommigen beginnen dan over t weer. Anderen over Gio. Maar onzin blijft t toch. Tijdvulling.
Kansen genoeg in ieder geval. Nu de goals nog. Alles komt weer goed ... zeggen ze dan ook wel eens. Om de tijd te vullen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Bronckhorst: 'Mooi dat Wenger mij een topkandidaat vindt voor Arsenal'