Keizer over uitspraken in de media: Ze hebben niet hele rare dingen gezegd

Keizer over uitspraken in de media: "Ze hebben niet hele rare dingen gezegd"

vrijdag 24 november 2017 om 14:13

Ajax-trainer Marcel Keizer heeft geen problemen met de opmerkingen van Donny van de Beek, Frenkie de Jong en Siem de Jong dat ze vaker willen spelen.

"Dat hoort bij Ajax. Ik kan alleen tegen deze jongens zeggen: alle drie hebben ze specifieke kwaliteiten. Ze weten dat ze hun best moeten doen", aldus Keizer, die zich niet stoort aan het feit dat de spelers dit via de media spelen, op de persconferentie. "Ze hebben niet hele rare dingen gezegd, ze hebben gewoon gezegd dat ze graag in het elftal willen. Zij mogen heus tegen jullie wel wat zeggen, ik ga ze toch niet verbieden om iets te zeggen? Ze weten prima waar ze aan toe zijn."

Keizer liet ook weten blij te zijn met de ontwikkeling van Dennis Johnsen. "Dennis is een flegmatieke buitenspeler die heel makkelijk een goal maakt, al miste hij dinsdag (tegen Borussia Mönchengladbach, red.) wel een grote kans. Maar hij moet ook even wennen aan deze groep. Hij kwam van Heerenveen, ging naar Jong Ajax en nu zit hij bij de eerste selectie, waar het weer twee tempootjes hoger gaat. Hij moet wennen en daar krijgt hij de tijd voor. Of hij er zondag weer bij zit? Dat zou kunnen, hij speelt vanavond in ieder geval niet met Jong Ajax."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

vrijdag 24 november 2017 om 14:20
Pfff hadden ze maar Europees moeten halen hoor dan had je wedstrijden zat gespeeld. En vd Beek is dit seizoen 1x niet in de basis gestart dus die moet helemaal niks zeggen
Vind ik leuk
2cents +36184
vrijdag 24 november 2017 om 15:35
Juist als je alles speelt baal je als je ernaast gezet wordt. Is ook normaal voor een topsporter. Hij wil gewoon alles spelen net als zn collega’s dat als het goed is willen.

En als je er dan naar gevraagd wordt mag je dat ook delen met de buitenwereld. Zolang het maar normaal gebeurt.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:06
Klopt, ik richtte mij ook op de tekst waarin staat dat ie meer wil spelen
Vind ik leuk
Jens1999 +4561
vrijdag 24 november 2017 om 14:22
Het weekend begint al niet goed... Sinkgraven, Viergever, Huntelaar in de lappenmand... en dan ook nog eens weer interviews van Keizer.... nou dat gaat me weer een feest worden dit weekend....
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:24
het scheelt dat we thuis moeten spelen en ook niet tegen de beste tegenstander.
Vind ik leuk
Senn +3526
vrijdag 24 november 2017 om 14:25
Afgelopen keer 2-2?
Vind ik leuk
Jens1999 +4561
vrijdag 24 november 2017 om 14:25
Misschien dan maar 3-4-3 spelen....
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:26
Huldiging dan misschien Jens?
Vind ik leuk
Jens1999 +4561
vrijdag 24 november 2017 om 14:28
Zondag gaan we in Amsterdam inderdaad een huldiging houden... hoe weet jij dat trouwens dat wij Feyenoord gaan huldigen omdat ze als landskampioen zondag de nieuwe lijstaanvoerder zijn van het rechter rijtje...? :p.. dat had een verrassing moeten zijn....
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:31
Heb effe naar de stand gekeken maar theoretisch is dat best mogelijk.......trouwens praktisch ook;)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:19
vergeet niet dat ze een record hebben gehaald in CL;-)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:07
Dat maakt het Keizertje een stuk makkelijker.

Hoop gewoon dat hij 343 gaat spelen

Veltman de ligt Wober
Schone frenkie zyech vd beek
Neres Dolberg Kluivert

Probleem opgelost
Vind ik leuk
FSCeara +2804
vrijdag 24 november 2017 om 14:35
De Keizer van amsterdam heeft gesproken.Mr no personality !
Vind ik leuk
Sanuk +447
vrijdag 24 november 2017 om 14:37
Alweer een geweldig interview met keizer.
Het hoort bij ajax dat wisselspelers in de basis willen staan. Ze weten dat ze hun best moeten doen. Aparte club ajax. Bij andere clubs willen wisselspelers niet in de basis en hoeven ze ook niet hun best te doen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 14:37]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:42
Ik schaam me zo met zo’n trainer..
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:44
Op zich snap ik wel wat Keizer zegt, er is niks mis mee als spelers aangeven dat ze meer willen spelen, maar als meerdere spelers het roepen begint het wel een beetje een thema te worden.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:15
Zo moe wordt men van keizer. Pfff. Wat een pannenkoek is het ook zeg.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:49
Donny en Frenkie moeten gewoon basis staan
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Keizer over uitspraken in de media: "Ze hebben niet hele rare dingen gezegd"