Messi schept duidelijkheid na reserverol: 'Elke keer ontstaat er commotie'

Messi schept duidelijkheid na reserverol: 'Elke keer ontstaat er commotie'

vrijdag 24 november 2017 om 18:10

Lionel Messi heeft verklaard dat er niets achter zijn reserverol in het Champions League-duel met Juventus moet worden gezocht. De sterspeler van FC Barcelona heeft er begrip voor dat hij in Turijn op de bank moest beginnen.

Het was de eerste keer dit seizoen dat Messi niet in de basis stond bij de Catalanen dit seizoen. Hij miste tot woensdag zelfs geen minuut. Tegen Juventus viel de Argentijn ruim een half uur voor tijd in, maar hij kon het verschil ook niet maken (0-0). "Elke keer als ik op de bank zit, ontstaat er commotie, omdat ik bijna altijd speel", reageert Messi tegen Diario Sport.

"Ik houd er ook niet van om reserve te zijn. Ik wil meedoen en het team binnen de lijnen helpen. Maar ik begrijp dat het seizoen nog lang is. Ik moet beter op mezelf gaan passen, ook omdat de competities steeds zwaarder worden", aldus Messi, die zondag weer gewoon aan de aftrap verschijnt in de Primera Division-topper tegen Valencia, de nummer twee.

Plaats een reactie

Huomel +516
vrijdag 24 november 2017 om 18:20
Gelukkig maar ik maakte me al zorgen over een eventuele breuk ... kijk nu met een gerust hart naar het weekend voetbal, bedankt VP !
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:22
Kom gewoon bij psv voetballen Lionel , mag je alle 34 potjes mee doen
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:26
En jullie topper Locadia dan?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:31
wij mogen iedere week met 11 man spelen
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:47
Wie gaat er uit voor Messi dan? Lozano?

Volgens 80% van de PSV'ers is die nog beter dan Messi.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 18:48]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:49
zoet , tegengoals worden sowieso overgewaardeerd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 19:37]
Vind ik leuk
power +754
vrijdag 24 november 2017 om 19:12
PSV doet niet mee met CL, stuk minder zwaar voor Messi
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:18
een win win situatie dus
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:27
Apart dat hij op de bank moest beginnen... ik dacht even aan een blessure maar schijnbaar was er niets mis met hem
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:28
Als Barca een zondag wint van Valencia dan is de 1e kampioen van Europa al bekend.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:37
Dat kan niet want psv speelt eerder om half 3 al tegen excelsior....
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:38
Hoort Psv tegenwoordig ook al bij Europa dan? Gefeliciteerd dan alvast met dit....
Vind ik leuk
luccerd +2454
vrijdag 24 november 2017 om 21:15
Nee, PSV hoort bij Azië....
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:29
De competities worden niet alleen zwaarder, je wordt zelf ook een daggie ouder ;-p
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:37
Tjongejongejonge MaximaalAFCA, ook jij hebt bijna altijd wat te zeiken he?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:17
Het liefst wel ja haha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 19:20]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:19
Effe serieus. Ben jij misschien United of United FC?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:22
Haha nee, waarom denk je dat dan?
Maar over United gesproken, waar is ie eigenlijk? Heb hem volgens mij al een poos niet meer gezien hier.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:26
A. Omdat je net zo dom lult als United;)
B. Later heeft United het account United FC gehad maar
die zie ik ook niet meer.
C. Weet ik dat waar hij is, anders had ik het toch niet
gevraagd aan je?....Sarcasme hoor;)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:33
Omdat ik net zo dom lul?
Haha oke......
Je vroeg alleen of ik United was, dus dat heeft weinig te maken met zijn afwezigheid.

Volgens mij weet je niet precies hoe sarcasme in mekaar steekt, maar neem t je niet kwalijk. Heb je namelijk een bepaalde soort humor en intelligentie voor nodig, geintje pik ;-p
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:55
Daar doelt die volgens mij ook op, dat het zwaarder wordt voor hem gezien hij al in de 30 zit
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:20
Nou.... dat weet ik niet hoor.
Lijkt mij dat je dan zegt dat de wedstrijden steeds zwaarder worden of het drukke programma ofzo, niet de competities.
Vind ik leuk
power +754
vrijdag 24 november 2017 om 19:13
goed van Messi
Vind ik leuk
rpaulp50 +3819