Ajacied ziet PSV-ontsnappingen: 'Waarom hebben wij die mazzel nou niet?'

Ajacied ziet PSV-ontsnappingen: 'Waarom hebben wij die mazzel nou niet?'

vrijdag 24 november 2017 om 18:44

Justin Kluivert zag de laatste weken vol ongeloof hoe rivaal PSV in blessuretijd alsnog met drie punten aan de haal ging tegen FC Twente en PEC Zwolle. De aanvaller van Ajax benadrukt echter dat de titelrace nog niet gelopen is.

Kluivert baalde van de miraculeuze ontsnappingen van PSV. "Dan denk je van: waarom hebben wij die mazzel nou niet?", zegt hij tegen Ajax TV. "Maar je moet weten dat we nog heel veel wedstrijden te gaan hebben. En zij ook, dus er kan nog van alles gebeuren. Het is nog zeker niet gespeeld. We gaan nog steeds vol voor het kampioenschap."

Tegen NAC Breda (0-8) stond Kluivert in de basis door een blessure van Amin Younes. Hij hoopt te mogen blijven staan. "Younes traint al wel weer mee, maar kansen zijn er om te grijpen." De vleugelspeler zette zijn kandidatuur kracht bij met een assist in Breda. "Een doelpunt is natuurlijk lekkerder, maar een assist is ook heerlijk. Je moet elke wedstrijd belangrijk zijn voor het team. "

"Als je niet speelt is het helemaal klote. Daar ben ik niet voor gemaakt, maar het overkomt iedereen", vervolgt Kluivert, die desondanks hoopt op een plekje. "Dan is het helemaal mooi. En de winst natuurlijk. En een doelpunt en een assist. En misschien wel twee", grapt hij.

Poll

Voor wie moet Keizer kiezen op linksbuiten?

(1034 stemmen)

Plaats een reactie

MojoRisin +1628
vrijdag 24 november 2017 om 18:57
Ach ja, die hebben wij in het verleden ook al vaak genoeg gehad..
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:01
Geluk dwing je af..lucky dit lucky dat vind ik onzin, het hoort ook bij de kampioen. Paar jaar geleden was het Lucky Ajax.. nu Lucky PSV. Naar mijn inzien komt het ook ( deels ) door jezelf.
Vind ik leuk
RebelVox +3559
vrijdag 24 november 2017 om 19:12
zal nooit lucky vitesse worden....:-)
Naar mijn inzien komt het ook ( deels ) door jezelf.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:15
Misschien over 125 jaar.. haha
Vind ik leuk
rpaulp50 +3820
vrijdag 24 november 2017 om 19:42
Met al dat buitenlandse geld mogen jullie toch niet mopperen,
niet zo ondankbaar he ?!
Vind ik leuk
jaja_PSV +19885
zaterdag 25 november 2017 om 10:53
Ajax fans zeggen ook zelf dat een 100% inzet ontbreekt bij hun eigen spelers. Als dat er niet is, dan dwing je ook geen "geluk" af.

Justin komt wat jankend over...hard werken eerst!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 10:54]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:59
Geen mazzel? Ajax heeft al vanaf de jaren 70 constant mazzel.
Vind ik leuk
Utca030 +2467
vrijdag 24 november 2017 om 19:02
Zeg dat wel. Nou weer zeuren
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:26
Hahah “constant mazzel”?
Feyenoord heeft sinds ‘69 op een paar jaar na constant pech gehad zeker? Vandaar dat wij zo’n beetje alles dubbel hebben vergeleken met Feyenoord, gewoon een kwestie van constant mazzel en constant pech ;-p
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:28
‘69? Toen was jij nog niet geboren dus je hebt alles maar van horen zeggen.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:39
Pfff gelukkig niet nee.
Nee niet van horen zeggen, gewoon wat cijfertjes.
Ajax won in de jaren ‘70 de CL (EC1) 3x achter elkaar in ‘71,’72 en ‘73, maar dat was dus gewoon mazzel? En Feyenoord had die jaren gewoon pech?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:43
Je schrijft weer onzin.
Wat veel belangrijker was voor het succes van Ajax dat is het volgende.
Wie won als 1e de Europa Cup?
Wie won als 1e de Wereldbeker?
Wie won als 1e UEFA Cup?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:53
Real Madrid ?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:56
Nee, want Real Madrid heeft nooit de UEFA Cup gewonnen.
Vind ik leuk
Richard020 +10257
vrijdag 24 november 2017 om 19:59
Real Madrid & Tottenham hotspur :-)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:12
Waarom was dat zo belangrijk voor Ajax dan?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:15
Jeetje man moet ik je nu alles voorkauwen? Omdat Feyenoord aan Ajax heeft laten zien hoe het moet om een Europese beker te winnen, en dat Ajax daarna 3x op rij die Cup heeft gewonnen was puur en alleen de verdienste van Feyenoord. En nu hou ik erover op!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:16
Man man man... wat kan jij goed happen zeg.. Snel op de kast gejaagd
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:17
Hey Jasper, heb je gemist de hele dag;)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:20
Af en toe een VP vrije dag doet wonderen ;)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:22
Ajax stond in ‘69 al in de Finale, Feyenoord heeft het aan Ajax te danken dat ze het jaar daarop überhaupt de finale hebben gehaald zeker?!?, wat een onzin joh haha ;-p. Ajax heeft trouwens als enige de Europa cup 2 gewonnen en ook als enige de UEFA Supercup gewonnen (3x zelfs), maar het komt zeker ook door Ajax dat Feyenoord die niet heeft gewonnen?
Je bent iets te hard op je kokosnoot gevallen zeker? Hahah
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 20:23]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:24
Dit is een geautomatiseerd bericht:

Feyenoord Seizoen 2017 - 2018 zal niet reageren omdat Hij zo naar VI gaat kijken.
Vind ik leuk
Jozef +22984
vrijdag 24 november 2017 om 20:56
Ja, erg Lucky voor Ajax dat Feyenoord telkens de goede weg wees.

Baal je achteraf niet verschrikkelijk?

;-)
Vind ik leuk
Markus80 +1293
vrijdag 24 november 2017 om 21:03
Ik zou de statistieken erop nakijken. Dan zie je het verschil. En nu hou ik erover op.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 21:31
.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 22:58]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:20
Ja...daarna was het niet veel meer hoewel dat jaar met Cruijffie wel aardig was
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 22:21
Wij !!!!!!!!




























Feyenoord Seizoen 2017-2916
Vind ik leuk
rpaulp50 +3820
vrijdag 24 november 2017 om 19:44
Wie het verleden niet kent, zal geen greep krijgen op de toekomst.
Vind ik leuk
Jozef +22984
vrijdag 24 november 2017 om 20:58
Maarruuuuuh, jij dus wel?
Vind ik leuk
rpaulp50 +3820
vrijdag 24 november 2017 om 21:09
M.a.w. : Je kan veel leren van het verleden, leren van anderen, wat anderen al goed of fout gedaan hebben.
Je kan dus "een hoop narigheid voorkomen" op die manier, althans dat is inderdaad mijn ervaring, met vallen en opstaan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 21:10]
Vind ik leuk
Jozef +22984
zaterdag 25 november 2017 om 09:51
Je hebt wel gelijk hoor, maar wat ik dan toch heel prettig vind aan jong volwassenen is de onbevangenheid waarmee ze het leven aanvatten en misschien wel nauwelijks geremd door ervaringen uit het verleden.

Vind ik leuk
rpaulp50 +3820
zaterdag 25 november 2017 om 10:03
Ieder mag kiezen.....

Je kan leren van het verleden en vervolgens die lering toetsen aan de praktijk.

Of, je duikt er volop in zonder gebruik te maken van die kennis en ervaart alles "aan den lijve"......

Ik heb die tweede optie gekozen en veel geleerd, maar had toch - achteraf - liever dat eerste gedaan ha ha

Ik heb het "the hard way" gedaan.....pfhhhhh

"Als je niet luisteren wil moet je maar voelen is een
prachtig gezegde, maar wel een pijnlijke...."

Vind ik leuk
Jozef +22984
zaterdag 25 november 2017 om 10:10
Mijn persoonlijke ervaring is dat je wel veel sneller leert van fouten.

Denk maar aan de uitvinding van de TomTom.
Sinds dat kreng me begeleidt kom ik overal op tijd, maar als ze niet bereikbaar is kan ik bij God mijn weg niet meer vinden...

Zomaar een uitstapje hoor. In de kern heb je wel gelijk vind ik.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 10:11]
Vind ik leuk
rpaulp50 +3820
zaterdag 25 november 2017 om 10:30
Dat is 100% waar, ik ben er van overtuigd dat je pas echt leert van: "het voelen aan den lijve" .
Je valt op je knie, dat doet pijn en dat stimuleert je om snel te leren lopen, want anders.....
Ervaren is leren d.m.v een soort zinvol lijden.

Op "fouten maken heerst zo'n taboe" terwijl het feitelijk een begin is van een leerproces.
Wetenschappelijk onderzoek is per definitie fouten maken totdat je uiteindelijk de oplossing vindt ha ha

Je kan de ervaring wel verlichten echter, door kennis op te doen over historisch gedrag bijv., Kijk we kunnen leren van de eerste en tweede wereldoorlog, dat je dus beter met elkaar kan praten dan vechten....Ik zou geen 3e wereldoorlog willen meemaken omdat allemaal nog eens ( overbodig ) te moeten leren, begrijp je Jozef ?

Maar we mogen kiezen gelukkig, en iedereen moet z'n eigen paadje maar volgen en is daar dan ook verantwoordelijk voor.
Je beslissingen bepalen de mens die je bent of wordt.....

[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 10:31]
Vind ik leuk
Cookee +4768
zaterdag 25 november 2017 om 13:45
"Je beslissingen bepalen de mens die je bent of wordt..."

En de obstakels die je op je pad tegenkwam bepalen je beslissingen, mag ik dat toevoegen?
Vind ik leuk
rpaulp50 +3820
zaterdag 25 november 2017 om 20:40
Nou...
De obstakels die je tegenkomt komt dienen een doel, en dat doel is "om er van te leren".

Jij bepaalt de beslissing echter.

Die beslissingen die jij neemt vormen je uiteindelijk tot de mens die je bent en wordt.

Obstakels kunnen je dienen als je er van leert
en grote schade aanbrengen als je dat niet doet.

Vind ik leuk
Cookee +4768
maandag 27 november 2017 om 14:21
De obstakels zijn ook vaak een gevolg van je beslissingen.
Moeten we dan denken aan een spirituele regisseur die obstakels levert? Of zoals Quantum-mechanica ... een gekoppeld oorzaak/gevolg?

Ik vind dat idee van "leren" zo zinloos als wij bij de dood en mogelijk wedergeboorte alle bewustzijn weer kwijt zijn?
Waarom is leren dan zo cruciaal?
Vind ik leuk
rpaulp50 +3820
maandag 27 november 2017 om 19:58
Oorzaak en gevolg......dat is het.

Als.....Als je gelooft in wedergeboorte, dus feitelijk in een eeuwig leven, waarbij je lichaam weliswaar verdwijnt maar je ziel ( het spirituele ) blijft bestaan dan is dit ( fysieke ) leven een zinnige leerschool.
Je lichaam is dan in die hypothese de "hardware" en je ziel "de software".
Bij elke wedergeboorte zet je dus weer een stapje, het leven heeft
zin dus zou je kunnen zeggen.
Als je klaar bent met leren, volmaakt bent, is het paradijs de bestemming.
Leren is een natuurlijk gegeven, je doet dat instinctmatig, zoals leren lopen bijvoorbeeld. De 1 is echter begaafder dan de ander, die ziel heeft meer levens geleidt en "loopt dus voor", je zet elk leven een stapje door te ervaren en daarvan te leren. Je mag net zoveel "fouten" maken als je wil, het duurt echter dan gewoon wat langer........
Bovendien; doe je niks met "fouten" je kan ook zeggen "minder leuke ervaringen" dan vergroten die fouten " de gevolgen worden steeds erger" de ervaring dringt zich steeds meer op, probeer maar.....ha ha
Het is allemaal bedoelt om je "verder" te helpen, toen jij een klein jongetje was wilde je leren lopen, dat vallen op je knietjes doet pijn, die pijn stimuleert je te leren lopen / niet te vallen....zo werkt "ervaren".
"Wie niet luisteren wil moet maar voelen" , prachtige uitleg, die Bosz niet wil begrijpen....ha ha ha zo zie je maar weer.
Vind ik leuk
zwollie +3944
vrijdag 24 november 2017 om 21:48
Vorig jaar had Feyenoord dat geluk ook van de kampioen.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:59
Omdat wij het van onze kwaliteit moeten hebben en PSV van mazzel. Onze tijd komt nog.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:03
Als jullie het van je kwaliteit moeten hebben dan hoop ik voor je dat je heel veel geduld hebt
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:08
Ik kan nog wel twee weken wachten, don’t worry.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:13
Ja het is jammer dat we geen 3 wedstrijden in de week spelen, anders hadden we vlgnd week al 1 gestaan.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:17
en dan praten sommige over het feit dat ik veel drink.......
Vind ik leuk
Degraaf +10298
vrijdag 24 november 2017 om 19:24
Doen wij niet, daar heb je het zelf steeds over ;-)
Vind ik leuk
Jozef +22984
vrijdag 24 november 2017 om 21:00
Dat is toch zo?

Bedoel je dat hij ook vreemd gaat praten?

...
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 21:13
ik bedoel nooit iets , dat weet je toch
Vind ik leuk
MeAgain +3863
vrijdag 24 november 2017 om 21:54
Hahahaha, dan stonden jullie nu zeker al 18 punten achter op koploper Psv.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:16
ach dan is het misschien 5 punten voorsprong en volgens mij is dat ook nog zat om een feestje te bouwen eind april.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:14
Eind Maart bedoel je?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:16
kan ok
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:45
Maakt niet uit, komt vast door de drank ;-p
Vind ik leuk
MeAgain +3863
vrijdag 24 november 2017 om 21:52
Hij word niet oud genoeg.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:07
Dat zal het zijn ja. En natuurlijk niet te vergeten de scheidsrechters, het slechte voetbalveld in de Arena, de erbarmelijke weersomstandigheden wanneer Ajax moet spelen, etc
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:02
Als je maar lang genoeg wacht. Heet jij toevallig jan zwart of lasse schone ? Wat een jaloezie zeg ! Heerlijk ! Wij staan bovenaan en wij staan bovenaan !
Vind ik leuk
elijah +348
vrijdag 24 november 2017 om 19:00
Inderdaad heel veel geluk! Had Ajax maar dat soort geluk in het verleden tijdens champions league wedstrijden destijds onder Frank de Boer
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:00
Geluk dwing je af kluivertje vraag het maar aan je vader
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:12
Als je geluk wilt hebben dan stel je geen kluivertjes of Younesjes op. Dan heb je kwaliteit nodig en daar komen ze allebei echt tekort in. Laat Ajax eens investeren in goede spelers in plaats van alleen die prutsers op te stellen. Ajax heeft geld zat alleen Overmars blijft falen met zijn aankopen.
Vind ik leuk
Markus80 +1293
vrijdag 24 november 2017 om 21:08
Overmars is juist de enige die presteert, maar hij wordt tegengehouden door vd Sar en Bergkamp. Een aankoop als Sanchez lijkt mij niet verkeerd geweest, en ook zijn mening om Laudrup of een topcoach te halen ipv. Keizer, die Bergkamp graag wilde, blijkt achteraf toch niet zo`n slecht idee. Overmars moet zich verantwoorden aan de raad van commissarissen waaronder die twee en hij heeft duidelijk de beste ideeën.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:13
De laatste minuut van de verlenging behoort tot de wedstrijd. Geluk dwing je af. De bal is rond. Wie niet schiet, die niet scoort. Blablabla.........
Vind ik leuk
Markus80 +1293
vrijdag 24 november 2017 om 21:10
4 minuten blessuretijd? Geen kaart voor Hendrix? Dat is onze topscheidsrechter Kuipers die enkel grote wedstrijden mag leiden omdat Nederlandse clubs niet meedoen. Heel slecht wederom.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:14
Omdat jullie geen kwaliteit hebben justy ?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:20
Volgens mij is het veel slimmer om helemaal niet te praten over de concurrent, dan bestaat alleen maar de kans dat je ze extra motiveert.

Heeft ook helemaal geen zin om te roepen dat ze geluk hebben gehad, je moet je eigen wedstrijden allemaal winnen en dan wordt je altijd kampioen, naar anderen kijken is een zwaktebod in mijn ogen.

Daarbij zal iedereen geluk en pech ervaren, het is alleen zo dat je het ene seizoen net meer geluk hebt en het andere seizoen juist meer pech.

PSV heeft enerzijds gewoon heel goed afstand genomen van de rest en dat het dan af en toe wat mee zit kan gebeuren, maar ook zonder dat geluk hadden ze nu nog meerdere punten los gestaan van Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:26
Wie zit er de hele dag met justin kluivert te buurten? Zie die gast zelden voor de camera maar elke week wel een paar quotes hier op vp.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:54
Hij babbelt inderdaad meer dan hij voetbalt.
Vind ik leuk
buddha +5206
vrijdag 24 november 2017 om 19:28
pffffffffff
Vind ik leuk
Dezeun +634
vrijdag 24 november 2017 om 19:35
Met een dikke bankrekening heb je geen geluk nodig toch
Vind ik leuk
Cookee +4768
vrijdag 24 november 2017 om 19:36
Eeeh, ik heb gestemd... maar had graag willen stemmen op Johnson, dus "iemand anders" kan dat nog veranderd worden?
Vind ik leuk
glenn +858
vrijdag 24 november 2017 om 19:45
je kan toch alleen maar ...Lucky ...zijn als je zelf de deur ook 90 min gesloten gehouden hebt hoor....dus wat is Lucky ??
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:48
Ajacieden blijven gelukszoekers. Altijd al zo geweest.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:54
Zoek en gij zult vinden!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:04
Klasse Wim ! Maar ze hebben iig al een excuus dit jaar !
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:04
Waar zou de naam lucky ajax vandaan komen?
Vind ik leuk
Markus80 +1293
vrijdag 24 november 2017 om 21:11
Ja dat begrijp ik ook niet, dat zou toch Lucky psv moeten zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 22:26
Ach ja, echt?
Vind ik leuk
Bizzy +8628
vrijdag 24 november 2017 om 20:11
Arme Justin Huilert
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:12
Omdat jullie vorige eeuw genoeg mazzel hebben gehad
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:22
Kluivert heeft meer talent als voetballer dan Messi op die leeftijd. Een neusje voor de goal!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:30
Weet je wat kloten is Justin? Vijftig uur per week werken voor 1400 euro netto. Klaagt Justin dat ie af en toe op een bankje moet zitten.
Arm ventje....
Vind ik leuk
Mo +8851
vrijdag 24 november 2017 om 20:33
Stel zondag nou gewoon Kluivert op Marcel, veel meer diepgang en dreiging dan Younes. Ziyech speelt ook veel liever met hem dan met Younes, die wilt alles in de voeten
Vind ik leuk
Markus80 +1293
vrijdag 24 november 2017 om 21:01
Ieder jaar is er gewoon een team dat alles mee heeft, maar zo veel mazzel kun je niet het hele jaar hebben. Ik ga er hier wel vanuit dat de scheidsrechters leren van hun fouten. Anders kunnen we er beter mee stoppen in Nederland.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 21:04
Het is niet voor niets Lucky Psv ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 21:23
Omdat jullie een waardeloze coach hebben.. Als jullie dezelfde realistische speelwijze zouden hanteren valt het geluk ook vaker jullie kant op.. Maar neee een of andere mafkees heeft ooit bedacht dat Ajax "mooi" moet voetballen.. Ik zie liever renpaarden dan paradepaardjes..
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 22:47
Weet je wie ook veel geluk hebben? Cambuur en Oakland United uit de Steets!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 22:50
Valt mij heel erg op maar ja, daar mag je niks van zeggen tegenwoordig. Voordat je het weet heb je weer zo'n proleet van een Feijenoordsupporter in je nek hijgen
Vind ik leuk
reggie +939
zaterdag 25 november 2017 om 09:31
Heel simpel kluivertje, als hunnie niet scoren doen wij het wel;)
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 09:39
Nou kluivertje, weet je waarom bij psv het beter gaat (zij hebben meer ervaring kampioen zijn bij psv 1) en Ajax meer kampioenen bij de jeugd. DIT IS NOU HET VERSCHIL meneertje, Feyenoord heeft dat ook niet trouwens. Ben wel benieuwd naar wat daar gebeurd in Utrecht. Een heel goed team . .... man. De trainer die ze daar hebben bij Utrecht ja .... toptrainer !
Kampioen dit jaar ? Waarom niet ?
Vind ik leuk
036 +2851
zaterdag 25 november 2017 om 12:08
???? Ajax 33 keer en PSV 23 keer!! Of begrijp ik jou verkeerd?
Vind ik leuk
Founder +164
zaterdag 25 november 2017 om 21:05
Nou Justin. Het antwoordt op jou vraag is heel simpel. Ajax heeft al zover geluk afgedwongen dat zij de komende jaren moeten wachten tot het moment dat ook PSV zijn geluk op gelijk niveau heeft afgedwongen. Met andere woorden, harder werken.
Vind ik leuk
Founder +164
zaterdag 25 november 2017 om 21:09
Oh ja, nog vergeten. Vele van al die bekers die ik voorbij zie komen, waren wel degelijk geluk. Besef dat alle successen in de jaren 60 en vroege jaren 70 behaald zijn in Mickey mouse competenties. Toen had je hooguit 10 honderd procent profploegen. Daaronder Ajax en Feyenoord. Eigenlijk een situatie gelijk aan heden ten dage. Je kunt 7 van de 8 kwartfinalisten in de CL al invullen. Zou dus maar niet teveel pochen met al die bekers en successen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 21:10]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajacied ziet PSV-ontsnappingen: 'Waarom hebben wij die mazzel nou niet?'