'Er komt een trainer voor een halfjaar. Geen tijd om aan lange termijn te denken'

'Er komt een trainer voor een halfjaar. Geen tijd om aan lange termijn te denken'

maandag 4 december 2017 om 20:01

Go Ahead Eagles gaat na het ontslag van Leon Vlemmings op zoek naar een trainer voor de rest van het seizoen. De club ziet geen reden om een trainer voor de lange termijn aan te stellen, vertelt directeur Hans de Vroome tegen FOX Sports.

"Er zal een trainer komen die voor een halfjaar wordt aangesteld", zegt De Vroome. "We hebben geen tijd om aan de lange termijn te denken. Je wilt graag een trainer voor de komende jaren waar je goed over hebt na kunnen denken. Het is voor een trainer geen eenvoudig instapmoment, dus we zoeken naar een tijdelijke trainer voor dit seizoen. Een technisch manager, zoals we die nu kennen, zal niet worden gevonden. Ik ben het eerste aanspreekpunt zonder technische kennis, maar wel met gezond verstand."

De Vroome heeft al iemand op het oog die de technische zaken waar moet gaan nemen, maar wil niet verklappen wie dat is. "Daarnaast komt iemand die geen aanspreekpunt is, maar wel de technische kennis in huis heeft. Die is heel dicht bij huis te vinden. Wie dat is? Ik kan het wel vertellen, maar dat doe ik niet."

Go Ahead brak zondagavond met Vlemmings, omdat de club vindt dat de resultaten tegenvallen. De club uit Deventer staat op een teleurstellende veertiende plek in de Jupiler League.

Plaats een reactie

maandag 4 december 2017 om 20:05
Ik zou voor Frank de Boer gaan, die houd het toch nooit langer dan een half jaar vol.
Vind ik leuk
JustH +867
maandag 4 december 2017 om 20:48
En als hij het wel langer volhoud, wordt je 4 x kampioen.
Denk is na voor je wat schrijft
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 21:17
*denk eens na.
En in die vier jaar speelde ajax intens zaaddodend voetbal, dat kunnen we ook op het conto van de Boer schrijven.
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 20:08
Dick Advocaat.... kost een miljoen, maar dan komt ie wel!
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 20:09
Ideale moment om in te stappen als het slecht gaat lijkt me.
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 20:09
Vlemmings en gezond verstand? Als ik dat nu zou schrijven dan zou dat op waarheid berust zijn maar toch niet van die Leontien Flennichz.
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 23:14
Dat staat er ook niet. De Vroome en gezond verstand. Dus jouw waarheid......
[Reactie gewijzigd op maandag 4 december 2017 om 23:14]
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 20:22
Wat een vroom gelul van die voorzitter.
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 20:23
Right on Willem!
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 22:36
die man weet waar die het over heeft. top bestuurder. zou menig club jalours op zijn
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 20:36
Ze kunnen Keizer wel nemen. Die is na volgend weekend vrij en presteert goed in de Jup. L
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 21:12
''Daarnaast komt iemand die geen aanspreekpunt is, maar wel de technische kennis in huis heeft. Die is heel dicht bij huis te vinden.''

Dat zou van Marwijk wel eens kunnen zijn...
[Reactie gewijzigd op maandag 4 december 2017 om 21:13]
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 22:36
denk jan van staa
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 22:37
top gehandeld weer. blij mee
Vind ik leuk
HansVites +2210
dinsdag 5 december 2017 om 01:37
Die is heel dicht bij huis te vinden.

Zal Decheiver wel worden dan.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:16
Laat Peter hyballa maar komen. Die heeft een goede instelling en laat een ploeg voetballen. René Hake hoeven ze niet te halen da's toch niks.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Er komt een trainer voor een halfjaar. Geen tijd om aan lange termijn te denken'