Dost klimt lachend op de rug bij Cillessen na ongelooflijke redding

Dost klimt lachend op de rug bij Cillessen na ongelooflijke redding

dinsdag 5 december 2017 om 22:10

Het is de 62ste minuut bij FC Barcelona - Sporting Portugal en de hoofdrol is voor Jasper Cillessen en Bas Dost. De ingevallen Sporting-spits mist een uitgelezen kans om te scoren door geweldig keeperswerk van zijn landgenoot.

Appgebruikers: check de beelden hier!

Plaats een reactie

Bengelino +6694
dinsdag 5 december 2017 om 22:17
Wat een liefde, zit gvd te janken op de bank, prachtig. All you need is love is er niks bij
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 22:17
Mooi om te zien. Dost is ook gewoon een grote vriendelijke reus.
Vind ik leuk
masterpsv +6508
dinsdag 5 december 2017 om 22:17
Hahahah mooi!
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 22:21
Mooi!
Vind ik leuk
darmianto +7845
dinsdag 5 december 2017 om 22:21
Beste redding wel
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 22:41
Hij stond er en de bal werd tegen hem aan geschoten......
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 22:48
Uhm nee niet echt.
Je kan bij het laatste shot overduidelijk zien dat hij goed anticipeert en meeloopt en zijn been uitsteekt waarmee hij de bal tegenhoudt.
Als hij er stond zoals jij zegt dan was het gewoon een goal geweest.

Is dit omdat sommige zeggen dat Cillessen een betere keeper is dan Zoet?

Ik vind ze trouwens redelijk gelijkwaardig waar soms de een en soms de ander iets beter is. Nu is Zoet in topvorm en Cillessen is lastig te bepalen omdat hij weinig keept al was het vandaag uitstekend
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 23:08
Hoekje kiezen en 100 procent goal.
Vind ik leuk
Jozef +22981
dinsdag 5 december 2017 om 23:15
Het is geloof ik moeilijk om toe te geven dat deze redding puik was...



Infantiel gedoe hier.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 23:19
Hoekje kiezen en je hebt een goal.
Vind ik leuk
Jozef +22981
dinsdag 5 december 2017 om 23:23
Als ie hem in de touwen rost ook...

Gohgoh...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:40
Door hem te plaatsen ja, je rost hem niet door Cillesen heen Einstein xD
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 17:15
Dat zeg ik niet, slimpie.

Als ie hem in de touwen rost zei ik toch? Waar lees je dat ik iets over cillessen zeg dan?

:-)
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 20:07
Jammer toch weer xD
Vind ik leuk
Thobar +2749
woensdag 6 december 2017 om 02:05
Idd wekelijks proberen duizenden spitsen en spitsjes dit op de amateurvelden alleen lukt het hen vaker niet dan wel. Als het zo makkelijk was konden we het allemaal, wat tevens zou betekenen dat niemand zich voor voetbal zou interesseren.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 23:38
Sneu ben je.
Vind ik leuk
darmianto +7845
dinsdag 5 december 2017 om 23:38
Nee
Vind ik leuk
Thobar +2749
woensdag 6 december 2017 om 01:45
Tuurlijk wanneer er een voorzet van rechts komt staat de keeper midden in het doel, dan hoef hij natuurlijk niet de korte hoek dicht te houden. Nee de keeper hoort midden in z'n doel te staan zodat wanneer de spits de bal in de lange hoek schiet (of kopt) bepaalde onbenullen die in hun hele leven nog geen pepernoot hebben gevangen kunnen beweren dat de spits de bal tegen de keeper aan schoot.
Vind ik leuk
yuuup +5744
woensdag 6 december 2017 om 05:43
Er zit ook een filmpje van het moment bij. Hij stond er, is echt het laatste wat van toepassing is.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:45
Doet pijn he sukkel
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:54
Let op je taalgebruik man.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 08:01]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:55
Aan jouw reactie te merken heb je die dikke paal er nog inzitten?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:57
arme ziel
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 08:01]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:59
VP EDIT: ongepaste reactie
Vind ik leuk
Nuance +3169
dinsdag 5 december 2017 om 22:30
Nou Bas, die mag er in jongen..
Vind ik leuk
52N6E +245
dinsdag 5 december 2017 om 22:30
Fantastisch redding! Mooi moment tussen twee sporters die elkaar respecteren.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 22:38
Volgens mij schiet Bas gewoon tegen hem aan. Zo'n top redding was het nu ook weer niet
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 22:42
Helemaal mee eens...........hij stond er gewoon. Eigelijk knap van Dost dat hij de keeper raakt!
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 22:44
Het dolletje erna is natuurlijk leuk. Maar dat schot mocht er gewoon in Bas
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 06:36
Je heb waarschijnlijk meer kijk op bier..
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 06:59
Daar heb je misschien ook wel een punt ;)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:46
Als je net zoveel verstand hebt van bier als van voetbal denk je nog zat te worden van een 0.0
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 22:40
Goeie gast, die Dost. Hij kan deze redding waarderen. Mooi!
Vind ik leuk
rpaulp50 +3813
dinsdag 5 december 2017 om 22:44
Voor de ruziemakers, niet het vredige volkje van VP hoor, zo hoort het nou !
Vind ik leuk
Degraaf +10290
dinsdag 5 december 2017 om 22:50
Topredding Cillessen, je moet natuurlijk wel op de goede plek staan. Gewoon de bestw keeper van Nederland. Cillessen heeft helemaal geen wedstrijdritme nodig.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 22:50]
Vind ik leuk
Starkoo +343
dinsdag 5 december 2017 om 23:08
Dat is de spirit, mooi team building voor het nl elftal!
Vind ik leuk
Mo +8816
dinsdag 5 december 2017 om 23:19
Haha mooi
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 23:44
Hoppa kans missen en dan nog van achter missen
Vind ik leuk
cheeks +2017
dinsdag 5 december 2017 om 23:54
Die hou ik ook tegen als ze de bal zo recht tegen me aan schieten. Het is moeilijker om de bal door te laten.
Vind ik leuk
Thobar +2749
woensdag 6 december 2017 om 01:57
Nee vriend jij stond nog bij de eerste paal te kijken hoe die voorzet aan je voorbij ging, waarbij je nog wel net op tijd je hoofd had gedraaid om te kunnen zien hoe deze door Dost in het netje te werd gelegd.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:47
Nee hoor, hij zat graag op de paal. Geniet ie meer van dan van het voetballen
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 00:45
Klinkt ook weer alsof Ruben Schaken de titel bedacht heeft.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:36
Zoet in Oranje!
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 17:17
Zure reactie.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:18
Sterke reactie.
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 21:24
Sterke actie geeft sterke reactie moet je maar denken.

Of anders gezegd: ik probeer op jouw niveau te communiceren.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:10
Jules de Korte had hem zelfs ingeschoten, wat een overgedreven gedoe
Vind ik leuk
RJC1960 +108
donderdag 7 december 2017 om 10:10
Belachelijk gedrag. Ze behoren allebei hun werk te doen en Dost faalt dus eigenlijk. En dan verbaasd zijn dat je niet elke wedstrijd mag spelen. Na de wedstrijd mogen ze elkaar knuffelen zoveel als ze willen maar dit kan echt niet. Het is geen vriendschappelijk wedstrijd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Dost klimt lachend op de rug bij Cillessen na ongelooflijke redding