AD: Boëtius maakt verrassende rentree in vermoedelijke Feyenoord-opstelling

AD: Boëtius maakt verrassende rentree in vermoedelijke Feyenoord-opstelling

woensdag 6 december 2017 om 07:16

Feyenoord sluit woensdagavond tegen Napoli zijn Champions League-avontuur af. De stadionclub gaat voor zijn eerste Europese punten dit seizoen en brengt volgens het Algemeen Dagblad twee wijzigingen aan in de opstelling.

Achterin valt er weinig te kiezen voor de Rotterdammers, die het nog altijd moeten doen zonder de langdurig geblesseerde Eric Botteghin, Jan-Arie van der Heijden en Ridgeciano Haps. Met Brad Jones, Bart Nieuwkoop, Sven van Beek, Renato Tapia en Miquel Nelom wordt naar alle waarschijnlijkheid hetzelfde vijftal opgesteld als in de thuiswedstrijd tegen Vitesse (1-0) van zaterdagavond.

Op het middenveld ontbreekt Karim El Ahmadi, die tegen Vitesse geblesseerd uitviel. De captain wordt vervangen door Jens Toornstra. Sofyan Amrabat is nog een vraagteken: de kersvers Marokkaans international liep ook een blessure op tegen Vitesse, maar zijn herstel verloopt sneller dan verwacht. Mits het geen gevaar oplevert voor de wedstrijd tegen FC Utrecht van zondag, speelt Amrabat woensdag met pijnstillers. Voorin lijkt Jean-Paul Boëtius op een verrassende basisplaats af te stevenen. de buitenspeler was zijn plek kwijtgeraakt aan Sam Larsson, maar krijgt volgens het AD weer een kans om zich te bewijzen.

Feyenoord en Napoli trappen woensdagavond om 20.45 uur af in De Kuip.

De vermoedelijke opstelling volgens het AD: Jones; Nieuwkoop, Van Beek, Tapia, Nelom; Amrabat, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Jörgensen, Boëtius.

Lees meer over:FeyenoordSSC Napoli

Poll

Gaat Feyenoord tegen Napoli zijn eerste CL-punt(en) pakken?

(1603 stemmen)

Plaats een reactie

Gurdeep +165
woensdag 6 december 2017 om 07:31
Boetius staat wel symbool voor dit Feyenoord. Iedereen was hem al vergeten. Pure armoede.
Vind ik leuk
Korm +22960
woensdag 6 december 2017 om 07:42
Ik zou toch kiezen voor Larsson ipv Amrabat.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 6 december 2017 om 09:07
Larsson begon laat aan het seizoen, speelt de laatste weken bijna alles.
Die heeft effe een blaassie nodig. Zondag Utrecht uit is belangrijker.
Vind ik leuk
Korm +22960
woensdag 6 december 2017 om 10:26
amrabat is half geblesseerd dus die zou ik eerder rust gunnen. Amrabat kent FC utrecht dus dat kan wel eens een voordeel zijn :)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:50
Waar blijft hansson
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:52
Moet gio toch vaker de kans geven en misschien nu helemaal met de vorm van Jens...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:51
Vermeer nu zoiso laten spelen is een wedstrijd dat er eigenlijk niet meer zo om doet en kan die weer blijven spelen Jones eruit en zet sint-juste en weer in of minimaal een helft
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 08:08
JPB is ook een vriendje van van Bronckhorst, net zoals Bilal ook een vriendje was en die tot in den treurnis kansen kreeg van van Bronckhorst. Een van de redenen waarom van Bronkhorst niet geschikt is als trainer voor Feyenoord.
Vind ik leuk
soksa +964
woensdag 6 december 2017 om 08:41
Maar maakte ze wel kampioen. Dat is toch een hele knappe prestatie.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 08:51
Met behulp van Dirk Kuyt wel ja.
Vind ik leuk
soksa +964
woensdag 6 december 2017 om 09:15
Ik heb onwijs veel respect voor Kuyt. Maar hij heeft een aanzienlijk deel van de wedstrijden op de bank gezeten. Daarnaast zijn er een hoop andere spelers die je hiermee denk ik een beetje tekort doet. Feyenoord is niet kampioen geworden door Kuyt. Al heeft hij er zeker een belangrijk aandeel in gehad.
Vind ik leuk
Ryan82 +488
woensdag 6 december 2017 om 09:50
Kuyt zet iedereen op scherp, in en buiten het veld. Nu missen wij een echte leider. Karim el Amhadi is geen leider. Communiceert te weinig met andere.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 09:50]
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 6 december 2017 om 09:10
Alle 3 de Nederlandse prijzen winnen in 2 seizoenen hoofdtrainer maar jan met de korte achternaam op het internet hier vindt hem niet geschikt.

Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 13:12
ja en???momenteel stapelt hij fout op fout.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 6 december 2017 om 13:17
Ok wijs man. je hebt mijn aandacht.
Wat zijn zijn fouten. wat had hij bijvoorbeeld anders moeten doen toen Botteghin, VDheijden, Van Beek en Tapia tegelijkertijd geblesseerd waren?

En let op, dat je een voorkeur hebt voor een bepaalde speler maakt het nog niet fout dat de keuze niet op hem valt.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 09:32
Helemaal mee eens, FS20170-2018 want is het je ook opgevallen dat de eigen jeugd helemaal geen kans krijgt bij Gio en zijn 2 jaknikkers, en als ze mogen invallen dan 5 min voor tijd of tegen amateurs, echt nooit eens verrassend en altijd angstig, en altijd hetzelfde kliekje Nelom ,Bilal en Diks ,ook als ze weer als kneus spelen,gewoon weer opstellen of laten invallen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:08
Eindelijk iemand die er ook verstand van heeft en kijk heeft wat erbij Feyenoord ( Gio ) gebeurt.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:30
spot on!!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:50
Yey Right
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 08:26
Alleen Boëtius als je Larsson op 10 zet.

Anders Larsson op links en geen Boëtius.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 08:52
Doe dan maar het laatste.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 08:53
Daar ben ik ook voorstander van, maar wil ook wel eens zien hoe wel spelen met Larsson op 10.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 10:09
Het is Fey. ook gegund maar ik vrees toch dat het weer niet zal lukken. Napoli vecht voor zijn laatste kans en Fey. doet alleen mee om de eer te redden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 10:09]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:21
Waarom nou weer Boëtius? Die jongen begon goed aan het seizoen, maar liet weer precies zien waarom hij in zijn eerste periode geen basisspeler was. Er zit totaal geen stijgende lijn in, en hij blijft maar dalen in niveau.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 13:11
Ongelofelijk...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:25
waar blijft de jeugd....malacia, hansson, wehrman,toure, vente, ipv nelom, diks, bilal, kramer. gio geeft vertrouwen aan een elftal die geen vertrouwen verdiend.
Vind ik leuk
orion73 +685
woensdag 6 december 2017 om 15:24
Dat wordt weer genieten van uitglijden, duels verliezen, verkeerde passing, voorzet tegen de tegenstander aanschieten etc.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

AD: Boëtius maakt verrassende rentree in vermoedelijke Feyenoord-opstelling