AD: Boëtius maakt verrassende rentree in vermoedelijke Feyenoord-opstelling

    AD: Boëtius maakt verrassende rentree in vermoedelijke Feyenoord-opstelling

    woensdag 6 december 2017 om 07:16

    Feyenoord sluit woensdagavond tegen Napoli zijn Champions League-avontuur af. De stadionclub gaat voor zijn eerste Europese punten dit seizoen en brengt volgens het Algemeen Dagblad twee wijzigingen aan in de opstelling.

    Achterin valt er weinig te kiezen voor de Rotterdammers, die het nog altijd moeten doen zonder de langdurig geblesseerde Eric Botteghin, Jan-Arie van der Heijden en Ridgeciano Haps. Met Brad Jones, Bart Nieuwkoop, Sven van Beek, Renato Tapia en Miquel Nelom wordt naar alle waarschijnlijkheid hetzelfde vijftal opgesteld als in de thuiswedstrijd tegen Vitesse (1-0) van zaterdagavond.

    Op het middenveld ontbreekt Karim El Ahmadi, die tegen Vitesse geblesseerd uitviel. De captain wordt vervangen door Jens Toornstra. Sofyan Amrabat is nog een vraagteken: de kersvers Marokkaans international liep ook een blessure op tegen Vitesse, maar zijn herstel verloopt sneller dan verwacht. Mits het geen gevaar oplevert voor de wedstrijd tegen FC Utrecht van zondag, speelt Amrabat woensdag met pijnstillers. Voorin lijkt Jean-Paul Boëtius op een verrassende basisplaats af te stevenen. de buitenspeler was zijn plek kwijtgeraakt aan Sam Larsson, maar krijgt volgens het AD weer een kans om zich te bewijzen.

    Feyenoord en Napoli trappen woensdagavond om 20.45 uur af in De Kuip.

    De vermoedelijke opstelling volgens het AD: Jones; Nieuwkoop, Van Beek, Tapia, Nelom; Amrabat, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Jörgensen, Boëtius.

    Poll

    Gaat Feyenoord tegen Napoli zijn eerste CL-punt(en) pakken?

    (1604 stemmen)

    Plaats een reactie

    Gurdeep +153
    woensdag 6 december 2017 om 07:31
    Boetius staat wel symbool voor dit Feyenoord. Iedereen was hem al vergeten. Pure armoede.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    woensdag 6 december 2017 om 07:42
    Ik zou toch kiezen voor Larsson ipv Amrabat.
    Vind ik leuk
    DubRtd +15207
    woensdag 6 december 2017 om 09:07
    Larsson begon laat aan het seizoen, speelt de laatste weken bijna alles.
    Die heeft effe een blaassie nodig. Zondag Utrecht uit is belangrijker.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    woensdag 6 december 2017 om 10:26
    amrabat is half geblesseerd dus die zou ik eerder rust gunnen. Amrabat kent FC utrecht dus dat kan wel eens een voordeel zijn :)
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 07:50
    Waar blijft hansson
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 07:52
    Moet gio toch vaker de kans geven en misschien nu helemaal met de vorm van Jens...
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 07:51
    Vermeer nu zoiso laten spelen is een wedstrijd dat er eigenlijk niet meer zo om doet en kan die weer blijven spelen Jones eruit en zet sint-juste en weer in of minimaal een helft
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 08:26
    Alleen Boëtius als je Larsson op 10 zet.

    Anders Larsson op links en geen Boëtius.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 10:09
    Het is Fey. ook gegund maar ik vrees toch dat het weer niet zal lukken. Napoli vecht voor zijn laatste kans en Fey. doet alleen mee om de eer te redden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 10:09]
    Vind ik leuk
    Jeroenvk94 +3841
    woensdag 6 december 2017 om 11:21
    Waarom nou weer Boëtius? Die jongen begon goed aan het seizoen, maar liet weer precies zien waarom hij in zijn eerste periode geen basisspeler was. Er zit totaal geen stijgende lijn in, en hij blijft maar dalen in niveau.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 13:11
    Ongelofelijk...
    Vind ik leuk
    orion73 +1423
    woensdag 6 december 2017 om 15:24
    Dat wordt weer genieten van uitglijden, duels verliezen, verkeerde passing, voorzet tegen de tegenstander aanschieten etc.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    AD: Boëtius maakt verrassende rentree in vermoedelijke Feyenoord-opstelling