Seedorf speelde rol in miljoenentransfer Feyenoord: 'Met hem besproken'

Seedorf speelde rol in miljoenentransfer Feyenoord: 'Met hem besproken'

woensdag 6 december 2017 om 16:33

Clarence Seedorf heeft afgelopen zomer een kleine rol gespeeld in de transfer van Ridgeciano Haps naar Feyenoord. De linksback van de Rotterdammers vertelt dat in gesprek met Feyenoord Magazine. 

"Clarence is een neef van mij via mijn moeders kant, we kunnen goed met elkaar overweg", steekt Haps (24) van wal. "We spreken elkaar niet heel vaak, maar als we elkaar zien, gaat het vaak over voetbal."

"Afgelopen zomer heb ik bijvoorbeeld met hem besproken wat voor mij de beste stap zou zijn, omdat er ook interesse was uit het buitenland", vervolgt de vleugelverdediger. "Toen heb ik hem om advies gevraagd en dat heeft ook een rol gespeeld in mijn keuze voor Feyenoord."

Haps tekende in juli een vijfjarig contract in De Kuip. Feyenoord nam de linkspoot voor een slordige zes miljoen euro over. Dit seizoen kwam Haps elf keer in actie in de Eredivisie. Momenteel is hij uitgeschakeld met een schouderblessure. 

Plaats een reactie

Nuance +3169
woensdag 6 december 2017 om 16:42
Top Seedorf, wij zijn blij met Haps.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:30
lekker happie zo goed als hij het doet !!! blij mee Nuance
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 6 december 2017 om 16:47
Nooit luistere naar familie... allemaal kinnesinne.

Ik bel Berry van Aerle nooit en Sjaak en Willem ook niet.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 16:55
Dan heeft Seedorf hem goed geadviseerd :-)
Ik ben erg blij met Haps, zeker als ik zie wat er bij de concurrentie op die positie staat. Hij past met zijn felheid en inzet prima bij Feyenoord al heeft hij o.a. tegen Ajax de nodige steekjes laten vallen. Desalniettemin vind ik hem in de CL als één van de weinigen goed overeind blijven.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:19
Prima back alleen een beetje prijzig :p
Ook leuk dat er nog een familielid is van Seedorf die wel kan voetballen. In tegenstelling tot .. Jurgen, Chedric en ... er is er nog een :p
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 17:55
Ja, 6,5 miljoen voor een 24 jarige back die geen international is, is inderdaad aan de hoge kant. Ik was aan het begin sceptisch, maar ben inmiddels wel blij met hem.

Haha, die ken ik allemaal niet. De enige andere Seedorf die ik me kan herinneren in Stefano Seedorf (voormalig FC Groningen). Alleen geen idee of dat familie van is...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:22
Ja die bedoelde ik eigenlijk ipv collin. Die kwam ik toevallig tegen :p
Allemaal niet gezegend met clarence' talent :p

Het is ook een prima back. Je moet alleen niet nadenken over wat je hebt betaald. Een soort redelijk lekkere hamburger die 20 euro heeft gekost.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:20
Colin denk ik
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:19
Jurgen Seedorf en Chedric Seedorf
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:54
Als trainer weet ik het niet maar als speler is Seedorf altijd zwaar ondergewaardeerd in Nederland, als je ziet wat hij allemaal bereikt heeft en gewonnen.....het meest van allemaal!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Seedorf speelde rol in miljoenentransfer Feyenoord: 'Met hem besproken'