Van Bronckhorst ontkent Feyenoord-wissel: Eenmalig voor deze wedstrijd

Van Bronckhorst ontkent Feyenoord-wissel: "Eenmalig voor deze wedstrijd"

woensdag 6 december 2017 om 20:24

De rentree van Kenneth Vermeer onder de Feyenoord-lat is eenmalig. Dat zegt Giovanni van Bronckhorst, die in het Champions League-duel met Napoli voor de tweede doelman kiest.

"Kenneth heeft de laatste weken weinig wedstrijden gespeeld. Hij is natuurlijk teruggekomen van een blessure", aldus Van Bronckhorst tegen Ziggo Sport. "Er waren voor hem ook geen mogelijkheden om wedstrijden te spelen, dus hij moet ritme opdoen op het hoogste niveau."

De verrassende basisplaats van Vermeer moet volgens de Feyenoord-trainer niet worden gezien als een cadeautje. "Ik wilde Kenneth gewoon speelminuten geven, zodat hij ook wedstrijdfit wordt. Het is eenmalig voor deze wedstrijd. Zondag (uit bij FC Utrecht, red.) zal Brad Jones gewoon starten."

Een andere opvallende naam in de basiself van Feyenoord is Tyrell Malacia. De achttienjarige debuteert als vervanger van de geblesseerde Miquel Nelom. Van Bronckhorst: "Ik wilde achterin niet te veel wisselen en wilde Tyrell ook deze mooie wedstrijd geven. Hij is gewoon de volgende in lijn."

Poll

Moet Vermeer blijven staan als hij het vanavond goed doet?

(248 stemmen)

Plaats een reactie

pico323 +3451
woensdag 6 december 2017 om 20:28
Ja natuurlijk moet Vermeer dan blijven staan.
Vind ik leuk
Vato75 +944
woensdag 6 december 2017 om 20:33
Een wereldkeeper is minimaal rond de 1.90 kenneth is te klein met zijn 1.82
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:37
Cassillas 1m85
Vind ik leuk
Vato75 +944
woensdag 6 december 2017 om 21:04
Altijd wel een uitzondering bij buffon 1.89 neuer 1.93 de gea 1.92 courtois 2.01
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:38
Gio ontkent keeperswissel: "Dat is Vermeer niet, dat is Jones. Kijk dan even goed"
Vind ik leuk
poklane +3146
woensdag 6 december 2017 om 21:39
#FakeNews #Sad
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:56
Dit valt toch vrij duidelijk niet onder fake news? Dit is gewoon een grapje. Heeft fake news het maken van grapjes verpest? Dat zou ik wel jammer vinden
Vind ik leuk
Bennie498 +1087
woensdag 6 december 2017 om 20:46
Beetje dom zeggen dat je vanavond speelt maar zondag niet
Vind ik leuk
Teo Smith +13800
woensdag 6 december 2017 om 20:53
Dom gio dom.
Henk fraser maar binnenkort? Die is tenminste niet bang om te wisselen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:13
Henk Fraser is inderdaad een fijne optie voor Feyenoord. Hij is bij Vitesse ook niet 'happy' denk ik, en als zijn eeuwige liefde aanklopt, zegt hij gelijk JA!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:08
Als het maar waar is
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:12
Kenneth heeft laatste weken geen euh weinig wedstrijden.
Geen mogelijkheid om wedstrijden te spelen.... 2..

Onsamenhangend verhaal Giovanni, weet je het allemaal nog wel?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Bronckhorst ontkent Feyenoord-wissel: "Eenmalig voor deze wedstrijd"