Uitzinnige Feyenoord-uitblinker (16): 'Met de beste fans van Nederland. Geweldig'

Uitzinnige Feyenoord-uitblinker (16): 'Met de beste fans van Nederland. Geweldig'

woensdag 6 december 2017 om 22:04

Feyenoord O19 zette op de vroege woensdagavond een fraaie prestatie neer door de leeftijdsgenoten van Napoli met 4-3 te verslaan. De zestienjarige middenvelder Orkun Kökcü verzorgde twee van de vier doelpunten en stond na afloop glunderend Feyenoord TV te woord.

"Zeker mooi. Dit was onze doelstelling en die hebben we gehaald. Voor mij is het extra mooi met mijn twee goals. Ik ben trots op mezelf en op het hele team", aldus Kökcü. Het Feyenoord-talent genoot van de vrije trap waarmee hij de 3-1 aantekende, maar vond het juichen samen met de supporters nog net iets mooier. "Geweldig als je zo'n mooie goal met de beste supporters van Nederland kunt vieren. Iets om trots op te zijn."

"Of het feestje nog gevierd gaat worden? Ja natuurlijk", aldus Kökcü aan het eind van het interview, waarna hij zichzelf direct corrigeert. "Maar daarna gaat de focus meteen naar zaterdag tegen... PSV? Haha, dat weet ik even niet. Sparta? Ja, tegen Sparta."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

woensdag 6 december 2017 om 22:17
Eindelijk eens een 16 jarige in een O19 team.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:18
Alleen, waar zijn de Nederlandse voetballers? Of kunnen die er totaal geen bal meer van?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:19
Deze kiest toch turkije. Dus ben het met u eens.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 6 december 2017 om 23:00
Die mogen niet meer buitenspelen want die hebben allemaal asthma of een of andere afkorting.
Vind ik leuk
yuuup +5750
donderdag 7 december 2017 om 05:20
Met dank aan Xbox en Playstation.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 05:53
Het kan niet anders of de NLse jeugd wordt straks FIFA wereldkampioen. Dat kunnen ze wel.
Vind ik leuk
ajax1973 +1470
donderdag 7 december 2017 om 08:02
niet belangrijk waar ze van af komen als de clubs er maar beter van worden
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:17
Leuk voor die gastjes, hebben ze goed gedaan. Maar dat hebben we vaker gezien met jeugdploegen en uiteindelijk het bijna niemand red.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:21
Met Foppe 2x EK ... Nooit meer wat van gehoord. Dat had de lichting van het WK in 2018 moeten zijn in principe. 2007 en 2009.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 22:22]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:23
Daar doelde ik ook op, met Rigters als topscorer toen. jammer maar zo zie je maar dat het niks zegt allemaal. Maar het is een ervaring en zeker leuk voor die gastjes.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 6 december 2017 om 23:02
Die Rigters is nu net zo zwaar als het hele elftal waar hij europees kampioen mee werd bij elkaar.

Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:21
Goed voorbeeld is Jong Oranje dat kampioen werd met Maceo Rigters (Amateur), Boy Waterman (APOEL), Gianni Zuiverloon (Cultural y Deportiva Leonesa) etc. Leuk voor dat ene jaar, of die twee jaar. Maar verder......
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:22
Zelfde haha.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:23
Doelde ik op ;)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:25
Weet ik, maar ik schets het voorbeeld wat jij bedoelt voor de minder bedeelden onder ons ;-P
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:26
Ja dat is waar, voor de niets wetende :p
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:27
Daarom ;-) Al zin in zaterdag jong?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:29
Ja zeker wel zin in, heb er een goed gevoel bij ;P

Vorige wedstrijd was niet goed maar Lex en tommy zijn terug.

Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:34
Ja, dat zag ik....Met die 2 is ADO wel beter. Laat El Khayati maar thuis ;-)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:37
Haha die gaat schitteren komende zaterdag ;)
Vind ik leuk
mba4u2c +749
woensdag 6 december 2017 om 23:43
Let op: die kiest straks voor Turkije...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 05:50
Ik denk dat dat aan de ouders ligt. Of die hier geboren zijn. Ik heb zo het idee, dat de haat bij Marokanen groter is, jegens NL. Andersom ook trouwens. Zo gaat dat.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Uitzinnige Feyenoord-uitblinker (16): 'Met de beste fans van Nederland. Geweldig'