Feyenoord sluit Champions League-avontuur af met verdiende overwinning

Feyenoord sluit Champions League-avontuur af met verdiende overwinning

woensdag 6 december 2017 om 22:35

Feyenoord heeft woensdagavond het ontnuchterende Champions League-avontuur toch nog wat glans gegeven. Napoli werd in een sfeervolle Kuip met 2-1 verslagen. Jerry St. Juste maakte in de blessuretijd de winnende.

Feyenoord begon met Kenneth Vermeer in plaats van Brad Jones en de achttienjarige debutant Tyrell Malacia aan de laatste Champions League-wedstrijd van het seizoen. De voortekenen waren goed, want het Legioen zorgde voor een kolkende Kuip.

De beloning voor de fans bleef aanvankelijk uit. Sterker nog, Feyenoord kreeg niet voor het eerst dit seizoen een razendsnelle tegengoal om de oren. Piotr Zielinski reageerde het snelst in de zestien en maakte de 0-1. Op dat moment waren er pas 95 seconden gespeeld.

Feyenoord rechtte echter de rug en deelde een paar speldenprikjes uit, alvorens de gelijkmaker viel. Steven Berghuis zette de bal strak voor, waardoor Nicolai Jörgensen, die perfect timede, zijn hoofd alleen maar tegen de bal hoefde te zetten: 1-1.

In de tweede helft bloedde de wedstrijd langzaam dood. Dat had ook te maken met de tussenstand bij Shakhtar Donetsk - Manchester City. Door twee snelle goals in de eerste helft wonnen de Oekraïeners met 2-1 van de ongeslagen Premier League-koploper, waardoor Napoli zich niet meer kon plaatsen voor de achtste finales.

Na een terechte rode kaart voor Tonny Vilhena leek het klaar in De Kuip, maar in de blessuretijd werd nog één keer gescoord. En die goal kwam van het hoofd van Jerry St. Juste. Hij kopte in blessuretijd de 2-1 binnen. Feyenoord verlaat de Champions League met opgeheven hoofd. 

Plaats een reactie

Bengelino +6694
woensdag 6 december 2017 om 22:36
Drenthe MOTM
Vind ik leuk
Pino61 +9234
woensdag 6 december 2017 om 22:45
Vreselijk slechte wedstrijd, Napolitanos nog nooit zo slecht gezien. Die nieuwe speler van Feyenoord 2e helft gevolgd en ben tot de conclusie gekomen dat hij 7x een balcontact heeft gehad, 1x een prima voorzet heeft gegeven en 1x een vrije trap tegen heeft gekregen op een gevaarlijke plek.
3 punten is natuurlijk boven verwachting, gefeliciteerd Feyenoord.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:48
Maradona draait zich om in zijn gr.....Oh? Leeft hij nog.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:27
Pino, het spijt me maar van mij heb je helemaal gelijk, het was toch niet aan te zien hoe mijn Feyenoord stond te klungelen? Napoli was ook bar slecht en daarom hebben we nog net op de valreep met wat geluk een overwinning kunnen behalen. Weet je Pino, ik ben er zo klaar mee hoe die van Bronckhorst ons laat voetballen, gewoon niet om aan te zien.
Vind ik leuk
Pino61 +9234
woensdag 6 december 2017 om 23:32
Ach, Keizer bij Ajax is ook zo langzamerhand een aanfluiting en die Cocu van psv is helemaal niks. Laatstgenoemde heeft alleen wat meer geluk in de competitie, maar voetballend stelt het weinig voor.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 00:17
Goed zo menneke. Gooi je frustraties er maar lekker uit! Pffffff
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:36
Klasse gedaan, Feyenoorders gefeliciteerd!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:37
Met de 3 punten? Want verder valt er weinig te vieren....
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:39
$$$$
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:40
Iets verder naar beneden scrollen. Pfff... onwetende :-P
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:40
hahaha
Vind ik leuk
5697956 +1668
woensdag 6 december 2017 om 22:43
Napoli speelde met een B-elftal.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:43
En toch versloeg een B-elftal van Feyenoord het B-elftal van Napoli! Knap gedaan hoor!
Vind ik leuk
Pino61 +9234
woensdag 6 december 2017 om 22:50
Heel knap
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:50
Hahaha, maar natuurlijk
Vind ik leuk
Sytz +1144
woensdag 6 december 2017 om 22:56
Wie had er dan moeten starten precies?
Vind ik leuk
5697956 +1668
woensdag 6 december 2017 om 23:05
Wie precies hadden moeten starten zijn: Van Gobbel, Taument en Kiprich.
Vind ik leuk
Sytz +1144
woensdag 6 december 2017 om 23:11
Zonder twijfel waar!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:44
3 punten, extra geld, niet puntloos in de poule en weer wat punten voor de ranking.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:45
Ach in Europa 0 pinten voor Ajax en PSV
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:30
o ja ? Wat dacht je van de overwinnings- premie 650,000 eurie,s Eleveldski
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 01:35
Dat typte ik. Iets naar beneden scrollen en dan zie je dat die gasten een nieuwe Ferrari kunnen halen ;-).

En daarbij hoop ik toch op €650.000,- euro. En geen €650,000. Dat is nogal karig.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 01:36]
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
woensdag 6 december 2017 om 22:38
Toch nog een lichtpuntje voor het nederlandse voetbal......proficiat!!!
Vind ik leuk
Pino61 +9234
woensdag 6 december 2017 om 22:59
Zijn ze nu door?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:32
BIJNA .Pino
Vind ik leuk
Pino61 +9234
woensdag 6 december 2017 om 23:33
Lol
Vind ik leuk
BassieN +8141
woensdag 6 december 2017 om 22:36
Zo mooi dit, ik geniet.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:39
Ik ook!!!! Helemaal schor!!!
Vind ik leuk
BassieN +8141
woensdag 6 december 2017 om 22:41
Moest toch een traantje wegpinken bij dat doelpunt van St.Juste hoor hahah
Vind ik leuk
Hoogeveen +4054
woensdag 6 december 2017 om 22:43
Bij het YNWA ook
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:45
Ja ik ook!!
Vind ik leuk
Pino61 +9234
woensdag 6 december 2017 om 22:52
Ja, gouden moment.....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 07:37
Heerlijk en dan die goal in de extra tijd. :D
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:20
;)
Vind ik leuk
Pino61 +9234
woensdag 6 december 2017 om 23:34
Janken dit, zo'n mooi voetbal
Vind ik leuk
BassieN +8141
woensdag 6 december 2017 om 23:52
Word jij nou niet moe van jezelf?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 06:20
Pino is stiekem voor Feyenoord....
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:36
Lekker gedaan Feyenoord! Goed voor volgend jaar die 3 punten :-)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:37
Matige wedstrijd, knap gewonnen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:47
Matige opmerking maar knap, zonder typefouten.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:55
Ik hoop dat jij het verschil weet tussen typefout en taalfout.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:37
Weten ze wel dat het nergens meer om ging?
Vind ik leuk
Nuance +3169
woensdag 6 december 2017 om 22:38
Ach om een paar miljoen maar
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:38
Het gaat altijd ergens om Tjoepietjoepstra. Of de punten voor volgend seizoen, of de knaken voor de winstpremie. Kunnen ze weer een nieuwe Ferrari kopen.
Vind ik leuk
BassieN +8141
woensdag 6 december 2017 om 22:38
Ranking, zeikerd
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:41
Pfff ranking.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:35
Pepsi Cola zeker . im plaats van Tjoep Cola
Vind ik leuk
Hoogeveen +4054
woensdag 6 december 2017 om 22:39
Aan ons is de glorie
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:40
FC Hoogeveen ook actief in de Champions League?
Vind ik leuk
Hoogeveen +4054
woensdag 6 december 2017 om 22:41
Nee, HZVV wel ;)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:43
Lekker man! Ik zal juichen voor Gert van Duinen en consorten!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:45
Het ging voor Napoli om kwalificatie knockout cl.
Vind ik leuk
Nuance +3169
woensdag 6 december 2017 om 22:37
Lekker gedaan.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:37
Wow! Wat een wedstrijd! Met 10 man! You'll never walk alone! ,
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:41
En zo sloten Gerry and the Pacemakers af. Tot een andere keer in de Champions League.
Vind ik leuk
masterpsv +6510
woensdag 6 december 2017 om 22:37
Gefeliciteerd Feyenoord dat zijn heel belangrijke 3 punten voor de uefa club ranking!.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:37
Leuke overwinning goed voor de kas alleen was het een wedstrijd om niks als het voor de 2de plaats was geweest had Napoli wel iets meer laten zien
Vind ik leuk
Hoogeveen +4054
woensdag 6 december 2017 om 23:09
Voor Napoli stond die 2e plek nog op het spel...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 07:42
Tsja sommige mensen willen alles kapot relativeren.

Feit blijft dat we met 3 invallers; Boetius Toornstra en Malacia gewoon met 2-1 wonnen van de nummer 2 van Italie die nog vocht om plek 2. Wij mogen gewoon best trots zijn!!
Vind ik leuk
Hoogeveen +4054
woensdag 6 december 2017 om 22:37
HOOOOOOPPPPPPAAAAAAAAAA, heerlijk
Vind ik leuk
pos +5030
woensdag 6 december 2017 om 22:37
Hehe mooi einde zo. Gefeliciteerd met toch enkele tonnen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 07:43
En een hele leuke herrinering in de Kuip rijker :D
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:37
Een kinderhand is snel gevuld is wel te zien aan het publiek
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:39
Dat heet supporter zijn! In good and bad times!
Vind ik leuk
Hoogeveen +4054
woensdag 6 december 2017 om 22:40
Precies dat
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:41
Dat is sowieso waar alleen is het een ander soort spanning.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:38
yesssssss
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:38
Ook weleens lekkerrrrrr!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:38
Netjes en verdiend, klasse mannen!
Vind ik leuk
Het Brein +2222
woensdag 6 december 2017 om 22:38
Eind goed al goed. 3 puntjes, toch netjes :)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:38
Mooi, en dan nog commentaar in 2 minuten tijd ofzo. Ongelooflijk die anti-voetballers.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:38
gefeliciteerd, toch goed voor de kas.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:47
En de eer.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:49
Dubbel genieten zeker voor jou? En Feyenoord En Liverpool gewonnen! Gratuliere.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:51
Ja heerlijk. Beste nr 4 ;)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:53
Wie? Liverpool?...;-)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:54
Feyenoord haha
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:56
Anderlecht en Maribor dan? Ook 3 puntjes gehaald ;-)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:58
Doelsaldo toch
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:00
Doelsaldo doelschmaldo. Maar als het jou blij maakt: Gefeliciteerd deerne!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:06
Ben gewoon blij dat we n wedstrijd gewonnen hebben ;)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:39
Geweldiggg. Genoten.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:39
Hehe. Eindelijk.
Vind ik leuk
Pec010 +576
woensdag 6 december 2017 om 22:39
Geweldige pot! Met tien man winnen van napoli is heel knap!
Vind ik leuk
Nistel +1057
woensdag 6 december 2017 om 22:39
Wat een ontlading zeg, is Feyenoord toch nog door??

Morgen zeker ook nog een huldiging.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:40
Nog een azijn zeikerd, pff
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:46
wat sneu figuur ben jij zeg ik als ajacied! gefeliciteerd feyenoord! heb genoten van zowel tapia als amrabat. wat een kracht hebben die twee zowel zonder als aan de bal.
Vind ik leuk
Nistel +1057
woensdag 6 december 2017 om 22:50
Ach kom, wat koop je er nog voor. Helemaal niks. Het onderstreept alleen nog maar eens extra dat Feyenoord niks meer dan als toerist in de CL heeft gefungeerd. Morgen is op de eigen fans na iedereen dit alweer vergeten.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:53
Volgens mij krijg je er toch echt een ferme winstpremie voor. Overigens hebben alle andere ED clubs kansloos gefaald en kan je dit nog enigszins het redden van de eer noemen.
Vind ik leuk
Sytz +1144
woensdag 6 december 2017 om 22:58
Financieel gezien tikt dit prima aan hoor. Je kan er dus daadwerkelijk wat van kopen :)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:50
Zo'n soortgelijke kreeg ik ook toen FC Twente met 3-3 gelijkspeelde tegen Ajax van mijn collega's. Is dat gewoon afgunst of zo?...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 07:45
Thanks!!

Sportieve reactie!
Vind ik leuk
zwollie +3939
woensdag 6 december 2017 om 22:39
Mooi toch nog paar punten voor Nederland en een paar miljoen voor feyenoord
Vind ik leuk
Kuip +3389
woensdag 6 december 2017 om 22:40
Leuk voor Feyenoord. Maar het blijft kwalitatief natuurlijk een heel matig elftal. Met name de internationals Berghuis, Vilhena en Toornstra vallen genadeloos door de mand. Lichtpuntjes zijn de keeper, beide backs, Tapia, van Beek en Jorgensen.
Vind ik leuk
power +754
woensdag 6 december 2017 om 22:40
Feyenoord heeft zijn hater rustig gemaakt, met 3 punten
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:51
Hebben we hier haters dan?
Vind ik leuk
power +754
woensdag 6 december 2017 om 23:08
wat denk je zelf?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:14
Wat ik denk? Denk het niet. Iedereen is gewoon voor de Nederlandse clubs in de Champions League/Europa League. Als ze dat niet zijn; zijn het een stel malloten. Kost/scheelt punten in de ranking die bepaalde clubs goed kunnen gebruiken.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:40
gefeliciteerd rotterdam met de 3 punten! mooie afscheidswedstrijd. heb genoten van tapia en amrabat wat een krachtpatsers zijn dat om in je team te hebben!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:51
Goh, lees dat Tapia alweer goed bezig was. Dacht dat die gast er totaal niks van kon?
Vind ik leuk
Leeuw +3101
woensdag 6 december 2017 om 22:41
Geweldig Feyenoord!!!! Top prestatie.
Vind ik leuk
pico323 +3454
woensdag 6 december 2017 om 22:41
Opgeheven hoofd is ook wat overdreven. Mooi dat ze winnen dat wel. Kan ze een boost in de competitie geven.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:41
Lekker Feyenoord! Velen, wiens clubs überhaupt niet Europees voetballen, liepen de laatste tijd flink te roeptoeteren dat Feyenoord de slechtste Nederlandse CL-deelnemer aller tijden zou worden. Zie daar: de Nederlandse eer is gered door Feyenoord! En nu verder knallen in de ED.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:54
Ja, fantastische prestatie. Tot op het laatst spannend. Europa praat nog weken na over de maar liefst 3 punten die zijn binnengeharkt. Iedereen is blij dat ze Feyenoord nu ontlopen in het CL vervolg.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:55
Ik vraag me af of ze het überhaupt over Feyenoord gaan hebben nu PSV zo dominant is in het Europese B-toernooi genaamd de Europa League. Oh, wacht.... hahahahaha
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 22:58]
Vind ik leuk
Sytz +1144
woensdag 6 december 2017 om 22:59
Hoeveel azijn neem jij wel niet in man.
Vind ik leuk
Hoogeveen +4054
woensdag 6 december 2017 om 23:05
Psv vorig seizoen hoeveel puntjes?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 05:24
Je kan beter vooruit kijken. Al ziet de toekomst er voor de één beter uit dan de ander. Dat zal deze reactie ook verklaren waarschijnlijk.
Vind ik leuk
Teo Smith +13802
woensdag 6 december 2017 om 22:42
Trots. Helas 6 wedstrijden te laat :(.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:42
Beetje jammer dat pas in de 6e wedstrijd er wat pit in zat, maar goed voor het zelfvertrouwen van de eredivisie. Al dat "we hebben niks te zoeken in de CL-gelul" begon als excuus voor wanprestaties te worden gebruikt, nergens voor nodig.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:42
Leuke 3 puntjes tegen een ploeg die het allemaal welletjes vond.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:52
Tuurlijk meid. Napoli hoefde ook totaal niet te winnen
Vind ik leuk
Vlietje +189
woensdag 6 december 2017 om 22:43
Congratzz voor heel Nederland!!! Eindelijk wat punten voor ons....

Ben heel benieuwd welke keeper er aankomend weekend speelt..... kenneth is er in ieder geval klaar voor!!!
Vind ik leuk
Laliga +269
woensdag 6 december 2017 om 22:44
Leuke speler die linksback!! Hooop dat ie dit volhoud en door ontwikkeld , gefeliciteerd feyenoorders! Off topic wat was liverpool weer heeerlijk aan het spelen
Vind ik leuk
poklane +3146
woensdag 6 december 2017 om 22:44
WE WORDEN GEK.
Malacia en Vermeer laten staan alstublieft.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:49
Wat speelde Malacia goed
Vind ik leuk
poklane +3146
woensdag 6 december 2017 om 22:49
Ultieme beloning voor hem is dat Callejon werd gewisseld.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:50
Ja prachtig
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:02
Erg onder de indruk. Terwijl ik het idee had dat hij een van de minderen was van de huidige O19 lichting.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:08
Ik ook! Maar zo goed. Debuut. Prachtig.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:11
Eigenlijk gelijk Oranje in praten.
Vind ik leuk
Hoogeveen +4054
woensdag 6 december 2017 om 23:12
Kan niet... Verkeerde club
Vind ik leuk
BassieN +8141
woensdag 6 december 2017 om 23:17
Goed teken over O19 dan toch, het wordt nog beter :p
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:45
Hebben ze tenminste wat punten verzamelt voor het Nederlands voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:48
Yeh!!!!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:48
Napels wist al dat ze el gingen spelen dus hadden niets om voor te spelen.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 22:49
In ieder geval het CL seizoen positief afgesloten en toch geen negatief record van 0 punten behaald. Laten we hopen dat dit het zetje is wat we nodig hadden, zodat we nu ook in de Eredivisie weer eens een serie neer gaan zetten!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:51
33.3 procent meer punten dan PSV vorige jaar hahah
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:51
Toch in ieder geval niet alles veloren, zie het zo.
Vind ik leuk
mcmodd +12087
woensdag 6 december 2017 om 22:54
Mensen, allen gefeliciteerd en ook het Ned. voetbal gefeliciteerd. Nu opbouwen en vlg. jaar de vlg. Europese successen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:59
Ietsiepietsie eerherstel! Gefeliciteerd Feyenoord!
Vind ik leuk
tikkietoe +3008
woensdag 6 december 2017 om 23:04
Het was eerst zien, dan geloven.
Maar respect voor Feyenoord dat ze niet compleet puntloos eruit vliegen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:06
Toch nog punten op de lijst voor Nederland!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:06
Fascinerend om te horen hoe het onvolprezen legioen afscheid nam van de Champions League.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 23:07]
Vind ik leuk
Degraaf +10293
woensdag 6 december 2017 om 23:10
Gefeliciteerd Feyenoorders, een onverwacht doch mooi resultaat.
Vind ik leuk
flipper +902
woensdag 6 december 2017 om 23:33
proficiat Feyenoord.
Vind ik leuk
Sil95 +5314
woensdag 6 december 2017 om 23:46
Toch mooi voor die gasten dat ze het Champions League avontuur enigzins positief hebben kunnen afsluiten. Zo'n overwinning kan de ploeg weer op weg helpen. Het verslaan van zo'n sterke ploeg geeft natuurlijk voldoening en is goed voor het zelfvertrouwen. Een dergelijk resultaat als dit kon Feyenoord maar al te goed gebruiken na een periode van sportieve teleurstellingen.
Vind ik leuk
Gerro +3696
woensdag 6 december 2017 om 23:48
Ik zeg gefeliciteerd ze hebben de eer met 10 man weten te redden,deze punten zijn verder ook belangrijk voor het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:50
Mooie overwinning hoor!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 00:03
Gefeliciteerd met de overwinning. - Ajax supporter.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 00:03
Top gedaan!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 00:19
Indrukwekkende Europese campagne hoor. Chapeau. Knap gedaan. Puike prestatie. Toch drie punten maar liefst. Zie er naar uit om na de winterstop meer te zien.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 02:37
Toch mooi, het legioen heeft weer eens laten zien waarom ze de beste supporters van NL zijn.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 05:26
Vooral voor de 1-1.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:41
Grapjas, het enige wat jullie roepen is Boeren! Boeren! zelfs vorig jaar toen jullie in Europa speelden, hahahahaha
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:07
Bij Feyenoord moeten ze eens een andere cd gaan nazingen.
Vind ik leuk
mchollie +2658
donderdag 7 december 2017 om 07:27
Netjes Feyenoord., de eer gered.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:38
Van harte gefeliciteerd Alle Feyenoord supporters. De hooligans natuurlijk niet, maar de normale ( en dat zijn veruit de meeste ) van harte!

Afzender een Ajacied.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord sluit Champions League-avontuur af met verdiende overwinning