'Huntelaar speelde bij topclubs, ik in de Tweede Bundesliga. Toch hielp hij mij'

    'Huntelaar speelde bij topclubs, ik in de Tweede Bundesliga. Toch hielp hij mij'

    woensdag 6 december 2017 om 22:19

    De Oostenrijkse spits Guido Burgstaller is bij Schalke 04 de opvolger van Klaas-Jan Huntelaar, die inmiddels bij Ajax is neergestreken. Burgstaller kwam in de winterstop van vorig seizoen over van 1. FC Nürnberg en bewaart goede herinneringen aan het halve seizoen waarin hij met Huntelaar samenspeelde.

    "Ik heb op de training vaak naar hem gekeken", vertelt de 28-jarige Oostenrijker aan BILD. "Hoe hij de bal aannam, hoe hij tot een doelpoging kwam, hoe koelbloedig hij was voor de goal... Ik heb er veel van geleerd en daarvoor ben ik hem ook erg dankbaar."

    Ook buiten het veld kon Burgstaller het uitstekend met Huntelaar vinden. "Hij is voor mij een heel bijzondere speler met een geweldig karakter. Hij heeft bij clubs als Real Madrid en AC Milan gespeeld, terwijl ik uit de Tweede Bundesliga kwam. Hoewel wij concurrenten van elkaar waren, heeft hij me altijd geholpen, terwijl ik wel speelde en hij niet."

    Plaats een reactie

    woensdag 6 december 2017 om 22:27
    Klaas jan is gewoon een top gozert met top mentaliteit.
    Jammer dat hij niet door is gebroken als absolute spits.
    Hij heeft wel genoeg bewezen in mijn ogen
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 22:55
    daarom liet PSV hem gaan die zagen al dat wordt niks
    Vind ik leuk
    zwollie +6567
    woensdag 6 december 2017 om 23:08
    Jankerd de jong is een goede spits.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 23:16
    die zit toch ook op de bank momenteel invaller slapert
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 23:18]
    Vind ik leuk
    Ajax. +727
    donderdag 7 december 2017 om 01:50
    Calimero loser! Meer met Ajax bezig jij, haat mannetje, nep supporter...
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 23:16
    Ieder maakt zo zn ontwikkeling
    Vind ik leuk
    R2 +4811
    woensdag 6 december 2017 om 23:51
    Wat een onzin. Huntelaar heeft een prima carrière gehad en dat heeft PSV gewoon verkeerd ingeschat. Bovendien is hij een voorbeeldig profvoetballer. Huntelaar in zijn jonge jaren had ook bij PSV van grote waarde kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 22:28
    Jammer dat ie 34 is want hij is klasses beter dan Janssen en Locadia.
    Vind ik leuk
    Dezeun +2614
    woensdag 6 december 2017 om 22:42
    Was
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 22:44
    Bedoel ook meer de Huntelaar van een aantal jaar geleden idd. toch is ie zelfs nu niet veel minder dan die 2 denk ik.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 22:58
    waarom op de bank dan?
    Vind ik leuk
    Sil95 +9324
    woensdag 6 december 2017 om 23:15
    Wat sneu zeg dat je een account hebt aangemaakt om af te geven op Ajax. Wat een wereld.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 23:20
    dit is ook een forum hee
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 23:24
    maak je niet belachelijk kijk eens hoe over psv wordt geschreven dan moet je het niet lezen SIMPEL
    Vind ik leuk
    Sil95 +9324
    woensdag 6 december 2017 om 23:37
    Vind het gewoon treurig dat je daarvoor een profiel aanmaakt. Overigens gebeurt dat moddergooien van twee kanten hoor. Daar zul je snel achterkomen. Hoe dan ook welkom op dit forum , ik hoop dat je een aanwinst bent voor de website. Ik geef je vooralsnog het voordeel van de twijfel.
    Vind ik leuk
    JustH +10646
    donderdag 7 december 2017 om 00:15
    Er is er maar 1 die zich echt belachelijk maakt en dat 3 X
    Vind ik leuk
    zwollie +6567
    donderdag 7 december 2017 om 08:37
    Je maakt jezelf belachelijk loosertje.
    Vind ik leuk
    Balls +87
    woensdag 6 december 2017 om 23:49
    is
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 10:00
    3xniks! Probeer maar eerst 3 sterren te halen met je 3xniks clubje.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Huntelaar speelde bij topclubs, ik in de Tweede Bundesliga. Toch hielp hij mij'