Gio maakt compliment: Ik moet zeggen dat hij het fantastisch heeft gedaan

Gio maakt compliment: "Ik moet zeggen dat hij het fantastisch heeft gedaan"

woensdag 6 december 2017 om 23:04

Giovanni van Bronckhorst maakt Tyrell Malacia een groot compliment. De Feyenoord-debutant speelde als linksback een goede wedstrijd tegen Napoli.

"Zeker weten", aldus Van Bronckhorst tegen Ziggo Sport na de 2-1 overwinning op Napoli in de laatste Champions League-wedstrijd van het seizoen. "We hebben die jongen teruggehaald van O19, gisteren trainde hij met ons mee en vandaag hoorde hij dat hij zou spelen. Het is een eigen jongen. HIj voelt dat ook in De Kuip, want het hele publiek steunt hem. Ik moet zeggen dat hij het fantastisch heeft gedaan."

Van Bronckhorst spreekt van een mooie avond. "Het is natuurlijk het resultaat dat je wilt. De wedstrijd begon moeizaam met die snelle goal van Napoli, maar we winnen met 2-1. Terwijl je denkt dat het 1-2 zou worden, omdat we met tien man kwamen te staan", aldus de Feyenoord-trainer. Hoe kijkt hij terug op het Champions League-avontuur? "Heel divers. Moeizaam, moeilijk, maar wel genoten en veel geleerd."

Plaats een reactie

Koeroe +1847
woensdag 6 december 2017 om 23:07
Complimenten hoor, speelde echt heel goed. Veel naar voren spelen ook ipv die eeuwige tikkies breed. Hoop dat hij de lijn doortrekt en dat t nu definitief exit nelom is
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:42
Gewoon laten staan tegen Utrecht nu.
Vind ik leuk
Koeroe +1847
woensdag 6 december 2017 om 23:47
Ik heb er een hard hoofd in, hij zal wel weer voor Nelom gaan..
Vind ik leuk
Jens1999 +4605
woensdag 6 december 2017 om 23:07
Prima gedaan van hem.... die zal deze wedstrijd niet snel vergeten.... winnen in de eigen kuip van die Italiaanse Pizzaboys uit Napels.....het is ze gegund...xD
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:12
Gefeliciteerd dan maar.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 6 december 2017 om 23:13
Foutje maken en daarna Callejon met bal en al de 2de ring op knikkeren.
Ventje groeide 10 centimeter en Callejon is niet meer gezien.
En zo hoort het.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:20
Leuk ventje! Bye bye Nelom! Stand-in voor Haps gevonden.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:27
Haps mag vechten voor zijn plek
Vind ik leuk
JDW1988 +1329
woensdag 6 december 2017 om 23:26
Ja laat die jongen maar gewoon staan Gio ;)
Vind ik leuk
Gerro +3697
donderdag 7 december 2017 om 00:08
Opening VP morgen Malacia in de belangstelling van Madrid,Man U,Man C PSG etc etc
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 08:56
Hij speelt niet bij Ajax, AS Roma of Monaco meer wordt het niet
Vind ik leuk
Gerro +3697
donderdag 7 december 2017 om 11:17
Dat klopt helemaal
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 00:15
Heel knap gedaan van hem. Zo onbevangen spelen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 00:23
Ik ben er ook bang voor dat Gio dit weer niet aandurft, deze jongen heeft veel meer potentie dan Nelom
Vind ik leuk
Chloe +570
donderdag 7 december 2017 om 01:30
Tyrell Malacia fantastisch gespeeld met Nelomp in de basis hadden we zeker verloren
Vind ik leuk
Teo Smith +13803
donderdag 7 december 2017 om 06:27
Het zal wel gio.
In het weekend weer back to basics met nelom en jones. Rare kwast ben je de laatste tijd
Vind ik leuk
Korm +23125
donderdag 7 december 2017 om 07:56
Leuk talentje die zich staande wist te houden! nu al beter dan Nelom
Vind ik leuk
fer65 +205
donderdag 7 december 2017 om 08:50
Oh ja die buiten speler op links liep weer vrij gelukkig stichte hij niet veel gevaar als die bernhard van shaktar ik bedoel er niets mee hoor maar Napoli was niet in zijn beste form .En feijenoord is er nog lang niet technis niet en conditioneel niet maar giied we chassen weer 25 miljoen op naar de subtobbers van Geel pffffff .Ik ben blij met de overwinning maar niet euforris
Vind ik leuk
fer65 +205
donderdag 7 december 2017 om 09:02
Ja nee niet direckt forceren zegt hij dan weer, het was een hele zware wedstrijd voor hem.Hij moet nu rust henbben net zo als Dillen Vente pfffff wat is die man moeilijk te overtuigen zeg .Gio jij hebt de wedstrijd niet gewonnen ,maar de omstandigheden hebben jouw geholpen wat anderen al een paar jaar roepen om jonge spelers sneller te laten debuteren .Dillen Vente heeft zo wat een hernia vannhet bankzitten zitten zitten ik had jouw hoger ingeschat maar je valt mij echt tegen .
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:32
precies gewoon lekker laten staan zal ook wel mindere periodes krijgen
maar dat maakt niet uit (heeft laten zien dat ie het aan kan)
dan moet je zo ventje ook het vertrouwen geven en belonen anders heeft het geen zin.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Gio maakt compliment: "Ik moet zeggen dat hij het fantastisch heeft gedaan"