'Verhuurde Paris Saint-Germain-aanvaller kan komende zomer naar Bayern'

'Verhuurde Paris Saint-Germain-aanvaller kan komende zomer naar Bayern'

donderdag 7 december 2017 om 09:10

Bayern München wil aankloppen bij Paris Saint-Germain voor Gonçalo Guedes. De aan Valencia uitgeleende vleugelaanvaller maakt grote indruk in Spanje.

Bayern München is actief op zoek naar nieuwe buitenspelers nu de contracten van Arjen Robben (33) en Franck Ribéry (34) aflopen. Volgens RMC Sport is Guedes een van de omcirkelde namen voor de opvolging van de twee oudgedienden.

Guedes werd door Paris Saint-Germain gekocht van Benfica, maar kwam in Parijs niet uit de verf en speelt sinds de zomer op huurbasis in voor Valencia. Daar speelt de 21-jarige Portugees geweldig en staat hij met de club op de verrassende tweede plaats. Ook Valencia wil Guedes definitief hebben. De aanvaller heeft nog een contract tot medio 2021 in Parijs.

Plaats een reactie

LarsNL16 +1990
donderdag 7 december 2017 om 09:24
Edit VP: aangepast, dank
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 09:33]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:37
Bayern is al druk met de opvolgers van Robben en Ribery, toch Groningen voor Robben volgend jaar? Zou leuk zijn
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:45
Robben naar Groningen
Sneijder naar Utrecht
Van Persie naar Feyenoord
Huntelaar zit al bij Ajax

Best wel leuk om dan zo'n mega indrukwekkende lichting terug in Nederland te zien. Krijg je toch als competitie weer ietsje meer aandacht internationaal gezien.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:51
Grappig dat de ene voetbalgigant een speler verhuurt aan de andere. De wijze levensles is duidelijk: het maakt allemaal geen bal meer uit.

Wat we nog gaan zien is dat de vier/vijf clubs in Europa die er internationaal toe doen niet meer elk apart spelers gaan contracteren, maar gewoon met zijn allen één banenpool creëren voor de (pak 'm beet) tweehonderd beste spelers van de wereld.

Twee keer per jaar doen ze dan een soort van veiling soort van (die live op alle zenders te volgen is). Daar worden dan voor het komende halve seizoen de selecties samengesteld.

Omdat dit zo'n succes blijkt, gaan de clubs ook de UEFA bewerken om de regels aan te passen, zodanig dat je per wedstrijd je selectie kunt samenstellen. De UEFA vindt het dan een goed idee.

[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 09:52]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:49
???
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:41
Geweldige speler is dat zeg. Viel bij PSG niet op maar bij Valencia is dat echt de smaakmaker. Samen met Carlos Soler de reden om naar Valencia te kijken, ik van de leukste ploeg om dit seizoen te volgen. Zou voor Guedes alleen beter zijn om bij Valencia te blijven en wekelijks te spelen. Op de bank bij Bayern of PSG verpietert zo'n jongen, zonde.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Verhuurde Paris Saint-Germain-aanvaller kan komende zomer naar Bayern'