Ajax verrast met aantrekken Schuurs (18): aanvoerder in de zomer naar Amsterdam

Ajax verrast met aantrekken Schuurs (18): aanvoerder in de zomer naar Amsterdam

donderdag 7 december 2017 om 10:03

Perr Schuurs wordt Ajacied. De pas achttienjarige verdediger verlaat Fortuna Sittard aan het einde seizoen voor de Amsterdamse club, meldt Ajax donderdagochtend via de officiële kanalen.

Ajax en Fortuna hebben overeenstemming bereikt over een transfer van Schuurs, die in de zomer naar Ajax komt. Schuurs tekent een contract voor vierenhalf jaar bij de Amsterdamse club, dat ingaat op 1 januari 2018. De jeugdinternational maakt het seizoen echter op huurbasis af bij zijn huidige club Fortuna, waar hij aanvoerder is.

Schuurs is momenteel bezig aan een indrukwekkende opmars. De verdediger werd door zowel Ajax als PSV al langere tijd in de gaten gehouden. In Engeland had Premier League-grootmacht Liverpool interesse in de achttienjarige mandekker. Met die club trainde hij enkele dagen mee met het hoogste jeugdteam. Bovendien werd Bayern München aan Schuurs gelinkt. Het talent had nog een contract tot 2020 bij Fortuna.

Plaats een reactie

donderdag 7 december 2017 om 10:08
Daar is ie, onze 17-jarige verlosser.

Foebele, kom er maar in....
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12258
donderdag 7 december 2017 om 10:09
Die zit zich nu eerst op te vreten :-P
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:10
Ik hoop dat het hem lukt
Vind ik leuk
Sil95 +5315
donderdag 7 december 2017 om 10:14
Dat is toch die kerel die constant negatief is ingesteld?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:16
Dat is die kerel die kritisch over zijn eigen club durft te zijn.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:17
Dat is die kerel die op Feyenoord topics zijn eigen club helemaal afbrand om extra likes te krijgen, die alleen maar loopt te zeiken en janken op overmars, die altijd maar negatief doet, die alles beter weet maar nooit met een goede suggestie kan komen als het gaat om nieuwe aankopen en eigenlijk helemaal geen echte Ajax supporter is
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 10:19]
Vind ik leuk
jaja_PSV +19885
donderdag 7 december 2017 om 10:18
Ja juist.
En kritiek is terecht na 4 jaar niets in Adam.
Vind ik leuk
Sil95 +5315
donderdag 7 december 2017 om 10:20
Iedereen vergeet hier volgens mij dat Ajax voor het eerst in ruim 20 jaar weer eens een Europese finale wist te behalen. Dat vind ik een prestatie op zich. Gezien wat er dit seizoen en de voorgaande seizoenen wordt/ werd gepresteerd.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:26
Prima prestatie. Maar geen prijs dus dat zal in de vergetelheid raken.
Vind ik leuk
Sil95 +5315
donderdag 7 december 2017 om 10:56
Absoluut niet. Is gewoon een uitzonderlijk knappe prestatie gezien de huidige staat waarin het Nederlands voetbal verkeerd. Blijft natúúrlijk wel zuur dat ze uiteindelijk verloren.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:50
wees blij dat je in de kwart finale gematst bent
Vind ik leuk
Sil95 +5315
donderdag 7 december 2017 om 11:54
Zonder geluk vaart niemand wel. Dat weten jullie maar al te goed. Overigens had het in die return echt niet meer zo spannend hoeven te worden , als Ajax thuis meer doelpunten had gemaakt dan die twee.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:48
AG gister een hele tekst met geluk PSV,Twente ,Zwolle en nu val je zelf terug op geluk.Beetje zwak
Vind ik leuk
Grijs +665
donderdag 7 december 2017 om 12:27
Ja gefeliciteerd nog met de 2de plaats! 2017 zal de boeken in gaan als 'het jaar dat Ajax 2de werd' en zal door iedereen gekoesterd blijven worden! Heel Nederland verafgoodt Ajax met deze prestatie en in 2042 zullen mensen bij elkaar komen om stil te staan hoe bijzonder en goed de verloren finale van Ajax in 2017 wel niet was...

Volgens mij heb je echt nog nooit 1 stap buiten je Mokumse bubbel gezet...
Vind ik leuk
dhrwobo +9745
donderdag 7 december 2017 om 11:01
Nou, in de vergetelheid raken geloof ik niet snel. Wij denken als Nederlanders allemaal nog terug aan de verloren finale in Afrika. En dat zullen we echt niet snel vergeten. Auch!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:00
Helaas niet alleen die in Afrika...
Vind ik leuk
dhrwobo +9745
donderdag 7 december 2017 om 12:20
Welke andere finale met oranje bedoel je?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:29
Duitsland en Argentinie.
Vind ik leuk
Jozef +22984
vrijdag 8 december 2017 om 19:56
Die van 1974 was een onvergelijkbaar trauma.

Toen waren we gewoon echt de allerbeste en zijn we er uiteindelijk toch ingetuind.,,,
Vind ik leuk
Youri99 +6065
donderdag 7 december 2017 om 11:33
Levert je meer op dan kampioen worden van de Eredivisie.
Vind ik leuk
Sniper1 +953
donderdag 7 december 2017 om 20:05
Uhhh zijn we ook de wk finales vergeten dan???
Vind ik leuk
Korm +23125
donderdag 7 december 2017 om 10:31
Zoiets zegt niks als je niet door pakt...

Mare volgens mij won Feyenoord in 2002 de UEFA cup ;)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:56
Mare volgens mij hebben ze wel meer prijzen gewonnen hoor... net als Ajax en als Psv dus ja zeg het maar (-;
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:41
Hadden we toe al internet? (zo maar even een vraag) (-:
Vind ik leuk
RDB2402 +3159
donderdag 7 december 2017 om 10:38
En wat heb je in due finale gehaald, juist ja .. helemaal NIKS, een club als Ajax zijnde 4 jaar niks winnen met zoveel geld op de bank is een grote schande !!!!
Vind ik leuk
Sil95 +5315
donderdag 7 december 2017 om 10:59
Natuurlijk is het zuur dat ze uiteindelijk die finale hebben verloren. Desondanks blijft het een prestatie van formaat. Vrees echter dat weinig mensen dat erkennen zullen vanwege hun voortdurend werkende afgunst jegens de club Ajax.

Ja ik ben het met je eens dat een club als Ajax vaker kampioen zou moeten worden, gezien het budget.
Vind ik leuk
DrDeef +431
donderdag 7 december 2017 om 11:14
Het is voor andere supportersgroepen hilarisch en aandoenlijk dat de supporters van een club die normaal koketeren met hun sterretjes en wzawzdb zich maar vast blijven klampen aan een 2e plek waar meer geluk dan wijsheid bij was. De bevestiging van een topclub in verval, maar ja je moet wat in al die prijsloze jaren.
Vind ik leuk
jaja_PSV +19885
donderdag 7 december 2017 om 11:30
Met een hoop geluk. ...heel europa beseft dat het eenmalig en toeval was.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 11:30]
Vind ik leuk
Sil95 +5315
donderdag 7 december 2017 om 11:33
Beetje met hetzelfde geluk dus wat PSV nu ongeveer al een week of 4 heeft?
Vind ik leuk
zwollie +3944
donderdag 7 december 2017 om 12:40
Het hele seizoen al.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:16
dan moet je ook eens kijken wat de andere prestaties waren in de afgelopen 4 jaar. en dan zie je dat dit een incident is geweest, normaal liggen ze er voor de winterstop uit net zoals alle europese deelnemers.
Vind ik leuk
ajax1973 +1470
donderdag 7 december 2017 om 12:32
meer geluk als dat het toppers in veld had staan
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:48
Exact en dat het TH ons na een idiote lange periode liet feesten! Daarbij is het niveau van de selectie en toekomst gigantisch hoger! Iedereen is de gekke spelers daar voor vergeten lijkt het wel.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:51
Dat is helemaal niks
Vind ik leuk
Toke +1154
donderdag 7 december 2017 om 12:52
Dus 1 Europese finale in de lagere Europese competitie dan nog wel te verstaan, maakt goed voor 4 jaar (waarschijnlijk 5) geen kampioenschap?
Hou toch eens op zeg.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 20:24
De finale plaats van Feyenoord al vergeten in de UEFA Cup van Feyenoord tegen Dortmund, en o ja die hebben ze nog gewonnen ook. Ik weet helaas niet meer wat Ajax tegen Man. United heeft gedaan maar ongetwijfeld zal het Leidseplein niet zo druk bezocht zijn als toen de Coolsingel.
Vind ik leuk
Sil95 +5315
zaterdag 9 december 2017 om 22:10
Vind ik niet echt een vergelijkbaar verhaal. We hebben het ten eerste over 2002 , dat is ruim 15 jaar geleden. In die tijd maakten de Nederlandse topclubs nog onderdeel uit van de (sub)top van Europa en waren de verschillen met de echte grote clubs lang niet zo groot als nu. Dat neemt niet weg dat het een mooie en knappe prestatie is , overigens.

Ik weet niet hoeveel mensen er destijds op de Coolsingel waren. Ik hou mij daar eigenlijk niet mee bezig. Focus me veelal op Ajax.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 december 2017 om 22:10]
Vind ik leuk
Gerro +3697
donderdag 7 december 2017 om 11:16
Dat is twee keer au voor psv in deze week naar het misgrijpen van Bande nu dus ook Schuurs die zijn verstand gebruikt. Maar driemaal is scheepsrecht dus zondag gaan we afronden.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:50
Psv had alleen intresse ... meer niet
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:40
Kritiek is terecht, negativisme niet............daar zit een groot verschil in.
Vind ik leuk
129 +439
donderdag 7 december 2017 om 16:15
Voorbarig.
Vind ik leuk
Sil95 +5315
donderdag 7 december 2017 om 10:18
Kritisch zijn is wat anders dan alles en iedereen afbranden.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:19
Hij zegt waar het op staat. Daar kunnen veel Ajacieden nog wat van leren.
Andere supporters overigens ook.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:20
Ik zeg ook waar het op staat, maar op een hele andere manier denk ik
Vind ik leuk
Sil95 +5315
donderdag 7 december 2017 om 10:23
Dat is dan jouw interpretatie en die mag je gerust hebben. Het hebben van realiteitszin en kritisch naar je eigen club durven kijken zijn zeer zeker positief hoor. Maar het kan ook doorslaan. Je kunt ook louter negatief zijn. Dat vind ik bij hem wel van toepassing.
Vind ik leuk
Jur74 +2116
donderdag 7 december 2017 om 11:02
Gedeeltelijk met je eens, je weet zelf ook wel dat je met al die jongens van 18-19 het gewoon niet gaat redden. Nu slaat Foebele geregeld wel eens door, maar hij heeft 100% gelijk dat er ook ervaren spelers moeten zijn. De paar die er nu rond lopen redden het gewoon niet.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:43
Ik heb daar laatst een discussie met hem over gehad, dat het een groot verschil is of je kritisch of negatief bent, volgens mij begreep hij dat wel.....dat hij doorslaat....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:14
Dan zit ie goed bij Ajax...
Vind ik leuk
Mad Max +6952
donderdag 7 december 2017 om 11:54
Is dat slecht dan? Ik vind het getuigen van inzicht en intellect.
Vind ik leuk
14forever +6886
donderdag 7 december 2017 om 17:50
Er is wel een verschil tussen kritisch zijn.of alles overdrijven. Goed hoor dat je standpunten hebt, maar je kan het ook groter maken dan dat het is.
Vind ik leuk
kcim +2045
donderdag 7 december 2017 om 19:08
Ik vind Foebele een van de weinigen hier op VP die zijn kritische argumenten (frustraties) onderbouwt!

Ik ben het niet altijd met hem eens maar kan hem wel volgen in zijn verhalen. Dat kan ik zeker niet zeggen van velen die hier alleen zijn om anderen af te zeiken en/of hier op VP zijn om hun dagen te vullen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:17
Maar ook vaak realistisch
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:44
koekoek....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:44
Schijnheilige
Vind ik leuk
Enden +1887
donderdag 7 december 2017 om 12:34
Als ze dat bij de club erg vinden maken ze hem geen aanvoerder.
Lijkt me een goede aankoop.
Wacht eigenlijk nog steeds op die links- en rechtsback
Vind ik leuk
dhrwobo +9745
donderdag 7 december 2017 om 11:00
Hahahaha strakke opmerking haha
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:12
Dit is nou echt een goede aankoop. Als je op je 17e al aanvoerder bent in de JL doe je echt wel iets goed.
Wat is de transfersom?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:14
Ze betalen volgens mij twee keer de helft
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:15
Dan betalen ze dus de volle mep!
Vind ik leuk
Mari +2241
donderdag 7 december 2017 om 10:22
Dit is meer dan een like.
Dit is echt lache.
Tx
Vind ik leuk
Butsbal +4968
donderdag 7 december 2017 om 12:55
Shit man, wordt dat al grappig gevonden hier ? Twee keer de helft ??? Hopelijk hebben jullie meer verstand van voetbal dan gevoel voor humor.
ON: jammer dat hij niet voor PSV gekozen heeft, maar zo blijkt maar weer dat Limburgers niet de slimsten zijn.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:29
Kunnen we straks weer 1 toevoegen als eigen jeugd, geweldig gewoon!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12258
donderdag 7 december 2017 om 10:39
Kan niet
Vind ik leuk
Enden +1887
donderdag 7 december 2017 om 12:41
Verschil in eigen jeugd en zelf opgeleid.
Net als er verschil is tussen eigen auto en ik heb die auto zelf gemaakt.
Vind ik leuk
129 +439
donderdag 7 december 2017 om 10:45
Wat denk jij dat die (18) achter zijn naam betekent?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:53
Er stond in eerste instantie 17-jarige. VP past nog wel is 5 keer een topic aan..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:52
Laat hier geen misverstand over bestaan:
We weten het: Schuurs is GEEN eigen jeugd!
Vind ik leuk
Butsbal +4968
donderdag 7 december 2017 om 12:55
Wel, van Fortuna Sittard
Vind ik leuk
Mad Max +6952
donderdag 7 december 2017 om 11:54
Hij is alleen 18, zie titel....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:58
30 euro voor een hamburger, ach man je hebt geen geld.

Wat vind je van een film, waar Zlatan vecht met John Cena?
Vind ik leuk
Foebele +35333
donderdag 7 december 2017 om 13:43
Altijd mooi die figuren die mijn naam in hun comment moeten gebruiken om punten te scoren.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:13
Realisme wordt absoluut niet gewaardeerd onder jouw mede 'supporters'. Je mag alleen meedoen als je altijd positief bent hoor!
Vind ik leuk
Foebele +35333
donderdag 7 december 2017 om 14:17
Ik weet niet precies wat het is, op de bobo's van voor de revolutie was iedereen super kritisch, maar nu het oud Ajacieden zijn die de Cruijff revolutie gekaapt hebben en er een zooitje van maken lijkt niemand het vermogen nog te hebben om ook hun kritisch te benaderen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:08
Goed gefundeerde meningen worden niet door iedereen op prijs gesteld..

Maar door anderen wel op waarde geschat.
Vind ik leuk
Leedz +3695
donderdag 7 december 2017 om 10:08
Wat wij al jaren roepen om het team voor de voorbereiding klaar te hebben slaat nu een beetje door met al 2 aankopen in een week, we hebben nu spelers nodig Ajax en het liefst achterin.. neem niet weg dat ik dit een hele goede aankoop vind
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:11
Dit is er wel eentje voor in de achterhoede toch?
Vind ik leuk
Leedz +3695
donderdag 7 december 2017 om 10:19
Goed lezen ik zeg voor NU spelers nodig en het liefst een verdediger, Schuurs is gehaald voor volgende seizoen
Vind ik leuk
Romario9 +5770
donderdag 7 december 2017 om 10:44
De Ligt, Wober, Schuurs. Een van die 3 zit dus volgend jaar op de bank? Zonde...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:16
de Ligt op de bank in Barcelona?
Vind ik leuk
Leedz +3695
donderdag 7 december 2017 om 11:34
Ik hoop het niet, je kan best met allen spelen de Ligt en Schuurs centraal en Wober LB

Hopelijk is de Ligt dan al niet verkocht aan Barcalona wat ik heel jammer zal vinden aangezien hij daar de bank zal warm houden
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:14
Je spreekt jezelf hier wel een beetje tegen.
Overigens. Ik vind dit een veel betere aankoop dan die Bandé, er vanuit gaande dat Schuurs voor niet al te veel geld is aangekocht.
Deze jongen is een van de grootste verdedigende talenten van Nederland dus wanneer je hem ook koopt, het is altijd een goede aankoop in mijn optiek.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 10:18]
Vind ik leuk
Leedz +3695
donderdag 7 december 2017 om 10:21
Goed lezen Henkie, ik heb het over het heden en hij is gehaald voor volgend jaar
Vind ik leuk
Senn +3527
donderdag 7 december 2017 om 12:30
Heb je hem al eens zien voetballen?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:43
Jazeker.
Vind ik leuk
Mari +2241
donderdag 7 december 2017 om 10:24
Er komt nog een in december. Een ervaren kracht uit het buitenland, voor na de winterstop.
Misschien uit zuid amerika of een die zijn zakken gevuld heeft in China
Vind ik leuk
Butsbal +4968
donderdag 7 december 2017 om 12:57
Gaat Cantona weer voetballen ?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:26
Waarom slaat het door? Is toch perfect dit?! Ik ben er heel blij mee dat ze dit doen.
Vind ik leuk
Leedz +3695
donderdag 7 december 2017 om 11:39
Deze speler is perfect ja, alleen geef je hiermee ook een signaal af naar de huidige selectie...

Want de komst van deze 2 spelers zo vroeg in dit seizoen voor het volgend seizoen laat zien dat er spelers mogen/gaan vertrekken en eventuele contracten niet verlengt worden...

En nu weet ik dat dit seizoen nagenoeg voorbij is maar je moet nog een half jaar en het liefst Europees voetbal halen en met een gedemotiveerde team lijkt mij dat niet handig (niet dat Keizer zijn team nu wel gemotiveerd krijgt :)

Had het gewoon handiger gevonden als ze deze aankopen in mei hadden gedaan of dat zij in ieder geval tot aan die periode gewacht zouden hebben met het bekend maken ervan
Vind ik leuk
Blindsy +2843
donderdag 7 december 2017 om 12:47
Volgens mij mag dat niet, als beursgenoteerd fonds. Uitgaven moeten transparant zijn, en derhalve gemeld worden. Zal best richting het miljoentje gaan, dat kun je niet onder de pet houden.
Vind ik leuk
Leedz +3695
donderdag 7 december 2017 om 12:55
Daar heb je een punt, ze moeten ook snel van die beurs af btw

Maar had er inderdaad nog niet zo over nagedacht
Vind ik leuk
Blindsy +2843
donderdag 7 december 2017 om 13:06
Tis wellicht geen leuk gebaar naar anderen, maar weten wij veel wat er achter de schermen wordt besproken. Lijkt mij ook niet dat dit joch meteen de basis 11 gaat bestormen. Al weet je dat nooit zeker. Dat zou Dolberg ook niet gaan doen, als 18-jarige, 3e spits.
Ik lees overal dat dit een groot talent is. Nou, dan is het dus een prima aankoop. We gaan het zien!
Vind ik leuk
Foebele +35333
donderdag 7 december 2017 om 13:44
Ajax koopt alleen spelers voor de toekomst ook al hebben we nu direct kwaliteit nodig. Door alleen aankopen te doen voor de toekomst zal je nooit nu presteren.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:16
Helemaal omdat de spelers voor de toekomst, zodra ze een beetje constant presteren, weer vertrekken. Zo blijf je een handelshuis..
Vind ik leuk
Foebele +35333
donderdag 7 december 2017 om 14:18
Ajax is nog meer een handelshuis dan het ooit is geweest, het draait meer om geld dan ooit te voren.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:29
Als ze de Ligt na dit seizoen verkopen dan kan ik het met je eens zijn. De hele voetbalwereld draait meer en meer om geld, maar Ajax is een van de weinige clubs die financieel succes boven sportief succes lijkt te hebben staan.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:10
Dat gaat voor alle clubs in NL op. We leiden op voor de grote competities. Opbouwen is er niet meer bij. Rest opleiden en hier en daar eens een succesje.
Vind ik leuk
Koeroe +1848
donderdag 7 december 2017 om 10:09
Zo dan, dat is goed nieuws voor de Amsterdammers. Stiekem toch wel een beetje jaloers op
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:09
Lekker hoor! Mooi nieuws
Vind ik leuk
Sil95 +5315
donderdag 7 december 2017 om 10:10
Edit VP: aangepast

Welkom bij Ajax Perr Schuurs! Echt een hele leuk aanwinst voor de toekomst!
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 10:14]
Vind ik leuk
Korm +23125
donderdag 7 december 2017 om 10:11
toekomst? die jongen gaat eerder zijn verwachtingen waar maken, let maar op!

PS. MARCEL BRANDS JE SLA DE SLAG WEER MIS!
Vind ik leuk
Sil95 +5315
donderdag 7 december 2017 om 10:12
Ik hoop het! Hoe eerder, hoe beter. Toch zal hij ook in eerste instantie rustig moeten wennen aan het hogere niveau qua club en competitie. Neemt niet weg dat ik erg tevreden ben met deze aankoop.
Vind ik leuk
masterpsv +6510
donderdag 7 december 2017 om 10:13
rustig maar we hebben obispo nog!.
Vind ik leuk
Korm +23125
donderdag 7 december 2017 om 10:20
hmmm vind deze speler beter
Vind ik leuk
Senn +3527
donderdag 7 december 2017 om 12:32
Serieus Krom?
Ben nu 3x naar hem gaan kijken. Valt echt zwaar tegen. Fysiek is hij in orde maar daar is ook alles mee gezegd.
Vind ik leuk
Korm +23125
donderdag 7 december 2017 om 13:27
vind je obsipo dan zo goed?
Vind ik leuk
Senn +3527
donderdag 7 december 2017 om 13:28
Geen idee nog niet op gelet. Weet wel dat Perr aanvoerder gemaakt is om hem beter te kunnen verkopen:)
Maar ajax zal wel weten wat ze doen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 13:29]
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
donderdag 7 december 2017 om 10:48
Master..Juist...en dat is de reden dat Schuurs voor Ajax heeft gekozen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 10:49]
Vind ik leuk
masterpsv +6510
donderdag 7 december 2017 om 10:59
obispo is 3x beter
Vind ik leuk
JCJWZ +9891
donderdag 7 december 2017 om 12:22
Daarom speelt Obispo nog steeds bij Jong Psv tenslotte
Vind ik leuk
Blindsy +2843
donderdag 7 december 2017 om 12:49
In de 1e divisie.. net als Schuurs, dus.
Vind ik leuk
masterpsv +6510
donderdag 7 december 2017 om 12:55
hahahh heeft niks mee te maken hij heeft nu isi en schwaab voor zich.

frenkie de jong en kluivert spelen ook toch niet altijd dus.
Vind ik leuk
Korm +23125
donderdag 7 december 2017 om 13:27
dat je Isi en schwaab voor je heb zegt al genoeg over het niveau
Vind ik leuk
masterpsv +6510
donderdag 7 december 2017 om 14:10
klopt dus obispo moet geduld hebben hij moet het eerst verdienen en hard werken.
Vind ik leuk
masterpsv +6510
donderdag 7 december 2017 om 11:03
ik heb alle vertrouwen in Brands, heb veel liever 2 Mexicaanse slopers in de verdediging.
Vind ik leuk
Korm +23125
donderdag 7 december 2017 om 15:01
we gaan het zien
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:14
wat heeft groente hier nou weer mee te maken?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:53
Gelukkig slaan wij niet zo vaak het kampioenschap mis ;)
Vind ik leuk
Korm +23125
donderdag 7 december 2017 om 10:10
Pfff erg jammer, had hem graag bij PSV gezien! ajacieden gefeliciteerd met deze fantastische aankoop!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:11
Sportieve reactie pik!
Vind ik leuk
Korm +23125
donderdag 7 december 2017 om 10:20
deze doet wel pijn hoor... maar goed dat hij naar Ajax gaat ipv buitenland
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:44
Zowaar een reactie on topic!! Helemaal eens. Je weet natuurlijk nooit hoe een talent zich doorontwikkeld, maar dat deze jongen veel potentie heeft, staat vast, Uitstekende aankoop van Ajax en inderdaad erg jammer voor PSV....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:10
dit wordt een topper jongens, mark my words
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:14
heet hij Mark ????? Barrybatsbak
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:54
Ach nee tog , weer een ??
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:11
Staat het niet per ongeluk op de website van Ajax? Gebeurt vaker namelijk.....
Vind ik leuk
RJC1960 +108
donderdag 7 december 2017 om 10:12
Wat een domme actie van Perr Schuurs. Einde van een mooie carriere nu al in zicht. Verzuipen in de massa. Jammer dat hij zo'n beslissing neemt.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:18
Ach ja waarschijnlijk verdient hij bij Ajax wel 20x zoveel dan bij Fortuna
Vind ik leuk
Mari +2241
donderdag 7 december 2017 om 10:26
En ontwikkelt hij zich, met betere spelers om zich heen, veel sneller en beter
Vind ik leuk
RJC1960 +108
donderdag 7 december 2017 om 12:31
Ongetwijfeld maar het gaat meer over wat er van de speler overblijft als hij een mindere periode heeft. Kijk maar naar Casper het spookje. Vorig jaar werd hij op handen gedragen en mag hij het uitzoeken. Ajax is te groot voor dit soort jonge talentjes.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:20
Wat een domme reactie!!!
Vind ik leuk
Korm +23125
donderdag 7 december 2017 om 10:21
Is dat zo? als je ergens een kans krijgt dan is het Ajax wel...
Vind ik leuk
RJC1960 +108
donderdag 7 december 2017 om 12:34
Kijk eens eerlijk naar alle talentjes die Ajax ooit heeft gekocht en hoe weinig er uiteindelijk via Ajax op hun pootjes terecht zijn gekomen. Sommige hebben het uiteindelijk via een ander station gelukkig kunnen rechttrekken. Ajax is een multinational en kan geen risico's nemen dus wordt er vaak gezocht na spelers die al iets hebben opgebouwd. Dat past nu eenmaal binnen het bedrijf.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:31
Hij had naar mijn mening beter naar een subtopper/middenmoter Eredivisie kunnen gaan inderdaad. Fortuna -> Ajax is wel een erg grote stap.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:36
Hij zal met kop en schouders er bovenuit steken + deel uit maken van Ajax 1. Aanvoerder op je 17e bij Fortuna is niet niks. We zouden blij moeten zijn dat hij in Nederland blijft. Er was ook veel interesse vanuit Engeland en Duitsland. Hoeveel Nederlandse talenten zijn daar doorgebroken de afgelopen jaren?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:06
Als ie er met kop bovenuit steekt vind ik dat Ajax zich moet schamen betreft achterhoede.Zou dan betekenen dat een Jupiler club nog betere verdedigers heeft dan momenteel nu bij Ajax 1.Aldus volgens jou reactie.
Is een goede aankoop maar alles moet nog blijken.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:19
Daarmee doelde ik op zijn leeftijdsgenoten. Daar steekt hij met kop en schouders bovenuit is mijn verwachting. Natuurlijk kun je nog niet zeggen of hij gaat slagen maar ik geef hem meer kans dan de rest.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:24
Hoop voor die jongen dat ie slaagt,maar is een redelijk grote overstap.Zie Hoessen die kon het ook niet opbrengen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:56
Hoeveel talenten zijn er dan bij Ajax door gebroken de afgelopen jaren haha??
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:36
Hoeveel talenten zijn de afgelopen jaar door gebroken bij PSV hahaha
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:39
Volgens mij lopen wij hier ook niet mee te koop , slimme jongen
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:20
Hij gaat niet naar Roda...
Vind ik leuk
RJC1960 +108
donderdag 7 december 2017 om 12:35
Zou voor hem nu ook geen goede tussenstap zijn, helaas.
Vind ik leuk
frank1971 +2040
donderdag 7 december 2017 om 11:40
Waarom?
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 10:12
Topper in wording, jammer dat ie naar Ajax gaat..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:12
IEDEREEN WELKOM!!!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:13
Hebben ze over een paar jaar weer een speler uit "eigen jeugd" in de basis staan
Vind ik leuk
Sil95 +5315
donderdag 7 december 2017 om 10:16
Ja mooi hè!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:25
Hij blijft goed!!!!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:29
Waarschijnlijk wel ja, misschien zelfs naast Schuurs in het centrum!
Vind ik leuk
Spiegel +612
donderdag 7 december 2017 om 10:42
Kunnen zij ook niks aan doen he, dat de regels volgens de FIFA nou eenmaal zo zijn.

Deze kopen ze nog omdat ie talent heeft en in potentie ook gewoon Ajax 1 gaat halen. (Al denk ik dat aankomend seizoen wel al te snel voor hem komt), zou hem een jaar verhuren aan een op gewoon gras spelende subtopper (Utrecht/Heerenveen?)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:13
Dat schuurt bij Psv
Vind ik leuk
reggie +939
donderdag 7 december 2017 om 10:14
Het is een kwestie van geduld dat heel Holland Limburgs lult.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:32
Rustig wachten op die dag.
Vind ik leuk
Iggy +1943
donderdag 7 december 2017 om 10:15
De juiste keuze van een verstandige jongen!
Vind ik leuk
reggie +939
donderdag 7 december 2017 om 10:16
Kan de Ligt verkocht worden.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:41
laten we het hopen van niet ik vind de ligt best een goede speler al moet ik wel eerlijk zijn ik had eerst mijn twijfels over hem maar die zijn langzaam weg aan het trekken dus hoop dat Ajax de ligt niet gaat verkopen aan een buitenlandse club want dan geef ik de ligt weinig kans dat hij verder kan ontwikkelen zo als bij velen jong die op jonge leeftijd naar het buitenland zijn vertrokken en daar de banken warm houden
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:18
Lekker man! : )
Vind ik leuk
Hyena +20649
donderdag 7 december 2017 om 10:19
Prima aankoop dit, niks mis mee. Hoop alleen niet dat uit het oog wordt verloren dat ook ervaring hard nodig is. Heb wel sterk het vermoeden dat dit te maken heeft met een vertrek van De Ligt.
Vind ik leuk
Mari +2241
donderdag 7 december 2017 om 10:19
Overmars geeft zijn visitekaartje wel af zeg.
Klasse
Zo doe je zaken. Nu kopen daar even laten en volgend seizoen als weer veel van je spelers gekocht worden al de vervangers in huis hebben
Vind ik leuk
remakil +1788
donderdag 7 december 2017 om 10:22
Goede stap, de top in NL is beter voor hem, dan naar het buitenland gaan...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:22
Gelijk de trainer van Fortuna binnen halen
Vind ik leuk
Rodapaus +2598
donderdag 7 december 2017 om 10:22
Goed om te lezen dat er nog steeds talent in Limburg te vinden is.
Vind ik leuk
Zippy +2845
donderdag 7 december 2017 om 10:23
Let op mijn woorden: Schuurs wordt van de ene dag op de andere een wereldtalent.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:23
psv heeft hem nodig maar ajax wordt het.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:10
Bij PSV staan ze al klaar,en aangezien de ranglijst niet nodig
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 13:47
Whaha! Nee zo'n groot talent echt niet nodig hoor haha, wat heeft de ranglijst er nou mee te maken lol
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:24
Het is natuurlijk de vraag of hij nu zijn minuten gaat maken. Had ie niet beter voor een tussenstap kunnen kiezen?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:11
Ja Hoessen had zich ook vergist
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 13:48
Ajax had zich idd in Hoesen vergist..

Koekoek! Jij hebt ze niet allemaal op een rijtje gezien jouw berichten
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:00
Koekkoek,en wie ben jij dan wel.Ben toch vrij in mening geven knulletje.Enja PSV heeft al een topper klaarstaan obispo.
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 14:12
Knul, want Obispo is net zo indrukwekkend geweest als Schuurs in de JL? Schuurs kan op meerdere plekken in de verdediging, dus hij staat helemaal los van Obi, koekoek!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:14
Jij hebt er kijk op haha.man man .
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 14:15
Ik wel ja, jij weer met deze reactie niet, goed antwoord ook Haha

Gewoon l
Jaloezie jouw berichten! Met je Obispo haha
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:56
Met mensen die zichzelf geniaal vinden houd ik liever afstand van.En ja Obispo kan net als schuurs overal spelen.Maar jij bent typisch zo een figuur die oordeelt op iets wat ie nog niet heeft gezien.Ik volg ze beide al langer ,jij blijkbaar niet.jaloezie 10 punten zeker droeftoeter
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 14:59]
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 15:00
Whaha wat heeft de stand er mee te maken, ook weer zoiets! Ja Obi is jullie enige troef voor de toekomst? Psv wilde hun 2 als koppel voor de toekomst. Wat een jaloezie, echt aan alles te merken! lol! Schuurs laat al tijden zien veel verder te zijn met meer potentie dan Obi, Obi is niet slecht maar ga niet net doen alsof Psv Schuurs als 2de keus zag haha
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 15:02]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 15:11
Was geen prioriteit omdat ze al een een topper klaar hebben staan.Obispo ja.En afgunst ,laat me niet lachen.Ik gun die Schuurs aller beste toe.Maar is duidelijk dat je Obispo niet kent.Jaloezie haha ,dat je niet eerste staat dat zit je dwars jaloezie.Please ga iemand anders vervelen.Met je roze Ajax brilletje

En jezelf ook nog liken haha ,aan jou verspil ik geen tijd meer
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 15:13]
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 15:15
Een topper nog wel, ik volg de JL goed, Jong Psv - Fortuna 90 minuten ook bekeken, en Obispo is niet slecht maar Schuurs is echt wel een klasse verder, beter! Laat hij al heel lang zien! Aparte instelling ook, gokken op 1 verdediger als talent? ook niet topclub waardig die instelling, een speler als Schuurs moet altijd prioriteit hebben als je hem kan halen!!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:24
Wel prettig dat ze nu al aan het bouwen zijn aan het team van volgend jaar. Dat is wel eens anders geweest.
Vind ik leuk
Polly11 +1842
donderdag 7 december 2017 om 12:23
Is makkelijker om naar de toekomst te kijken wanneer je al weet dat je geen kampioen gaat worden. ;-)
Vind ik leuk
derksen +7151
donderdag 7 december 2017 om 10:25
Als die maar niet 3 jaar hoef te wennen in het 2e aan het gore ajax systeem
Dan had die beter bij fortuna kunnen blijven
Vind ik leuk
Bizzy +8628
donderdag 7 december 2017 om 10:27
Groot talent. Ajax gefeliciteerd met het binnenhalen van deze speler.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:28
Ah, over twee jaar is dat weer "eigen jeugd".
Vind ik leuk
HJR +4767
donderdag 7 december 2017 om 10:33
Alle supporters, van andere clubs, noemen de spelers die nog maar net bij Ajax zitten, eigen jeugd.

[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 13:03]
Vind ik leuk
RJC1960 +108
donderdag 7 december 2017 om 12:39
Het is toch ook de Ajax inkoopcombinatie
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:28
Nou lekker laten gaan succes daar
Vind ik leuk
HJR +4767
donderdag 7 december 2017 om 10:31
mooi! Weer een eigen jeugdspeler erbij :)!!

Ik heb die jongen nooit zien spelen. Maar is het niet beter om die jongen volgend seizoen te verhuren. Aan bijvoorbeeld Fortuna als zij promoveren.

Of aan PSV misschien (dat is een grapje)
Vind ik leuk
0260165 +542
donderdag 7 december 2017 om 10:38
Ze willen zeker met Ajax -19 de CL in.
Vind ik leuk
pos +5034
donderdag 7 december 2017 om 10:45
Nou Fortuna had net verlengd dus ze zullen de centen goed kunnen gebruiken denk ik. We gaan het zien hoe goed deze jongen is of gaat worden.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:48
Goeie slag van Ajax!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:51
Als ik de verhalen mag geloven heeft Ajax een prima verdediger (voor in de toekomst) gehaald. Zelf nooit zien spelen, maar gezien de strijd tussen PSV en Ajax om hem binnen te halen zijn felicitaties wel op zijn plek. Dus van harte. Ik hoop overigens wel dat Fortuna een mooi doorverkooppercentage heeft weten te onderhandelen, zodat alle clubs een incentive blijven houden om te blijven opleiden.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:56
Verstandige jongen met een goede kop erop. Zal wel nog moeten wennen, maar dit word echt een goede speler.
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 10:57
nou die goeie kop valt wel mee, lijkt meer een nette turner, ringen of zoiets...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:47
volgens mij is er hier eentje die baalt dat PSV hem niet binnen heeft gehengeld haha ;-)
Vind ik leuk
Janjan +337
donderdag 7 december 2017 om 10:59
Mooie aankoop....wie weet
Vind ik leuk
mchollie +2658
donderdag 7 december 2017 om 11:02
Hoppa, weer een eigen jeugdexponent gekocht.
Vind ik leuk
Bals +140
donderdag 7 december 2017 om 11:04
Prima keuze. Bedankt Overmars.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:06
Dat wisten we al maanden.
Vind ik leuk
Senn +3527
donderdag 7 december 2017 om 11:08
Snap niet wat deze gast bij ajax moet.
Komt een hoop tekort
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:50
en hier nog een die baalt dat PSV hem niet binnen heeft gehengeld haha ;-)
Vind ik leuk
Senn +3527
donderdag 7 december 2017 om 13:03
Nee hoor, heb dit al eerder aangegeven. We weten niet hoe het er over 3 jaar uit ziet natuurlijk, Maar ik vind dat hij een hoop te kort komt voor ajax.
Vind ik leuk
Teo Smith +13803
donderdag 7 december 2017 om 11:11
De toekomst , ja de toekonst kun je ook kopen haha.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:16
Totdat dit gast ook een Nourietje weet mee te maken. Dan zitten die pisjoden met hun grote bek als compensatie en ligt ie weer op de grond :-)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:24
Zou de Ligt dan van de zomer toch al voor een mooi bedrag naar Barca vertrekken?
Vind ik leuk
Bobbi04 +835
donderdag 7 december 2017 om 11:25
Beste keuze die ie kon maken om de echte top te halen.
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
donderdag 7 december 2017 om 11:36
Tob......
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:29
Tot zover Schuurs standpunt " ik ga niet voor de J.l, meer spelen als ik verkas"
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:39
Die jeugdopleiding van Ajax werpt echt zijn vruchten af...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:41
Wel top zeg al die superlatieven berichten over iemand die nu tegen de plaatselijk bakker uit Volendam of een postbode uit Maastricht voetbalt...dit moet de verlosser worden !! Cassierra is DE speler van de huidige JL, nou die heeft waarschijnlijk iets met de vrouw van Jan Keijzer of de JL is gewoon zijn niveau ik zie hem namelijk nooit in de basis of invallen....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:43
Eigen jeugd! Hatsee!
Vind ik leuk
Pds010 +383
donderdag 7 december 2017 om 11:44
Wat een verassing dat die naar ajax gaat...

Als een jong ventje ze kop boven het maaiveld uitsteekt zit die al bij een van de top 3 teams.

Lekker de ontwikkeling tegen gaan van zo ventje om nog een jaar jupiler League te spelen...
Dit soort ventjes moeten gewoon lekker naar de middenmoot gaan zoals Zwolle, Utrecht, AZ etc en dan de doorstap maken ;)
Vind ik leuk
frankn27 +4397
donderdag 7 december 2017 om 11:46
Mooi voor Nederland dat deze jongen voor de Eredivisie behouden blijft
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:54
Jammer dat je niet voor ons hebt gekozen ,zal wel weer in jong ajax terechtkomen,
Vind ik leuk
pinkelman +2910
donderdag 7 december 2017 om 11:56
Schijnbaar grote paniek, eerst een spelertje van Mechelen en nu weer eentje van Sittard. Tja, als je ze niet uit je jeugdopleiding kan halen moet je wat.
Zolang ze maar uit de Zaanstreek wegblijven mogen ze van mij wel zo door gaan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 11:59]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:01
Competitie vervalsing.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:12
Alles wijst erop dat Ajax idd dit jaar laat voor wat het is... gezien de 2 aanwinsten die dit jaar bij hun eigen club het seizoen mogen afmaken.... misschien ook wel beter... lange aanloop naar 2018 - 2019. Nu gewoon als Ajax zijnde, doorselecteren, tijdig afscheid nemen van spelers die het gewoon niet redden en op tijd aantrekken van nieuwe impulsen en versterkingen...... De komende 10 jaren moet Ajax (Feyenoord gaat komende 10 jaar echt verder afhaken dan nu al het geval is) domineren en minimaal 5 tot 7 x kampioen worden van Nederland. Ik geloof echt dat er een nieuwe koers wordt gevaren die dit mogelijk maakt. Nu nog wel op tijd een nieuw technische staf graag. Iemand met een verfrissende aanvallende speelstijl die tevens niet schuwt de zgn vedetten aan te pakken... Iemand met natuurlijk overwicht.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:14
Zo... weer een speler opgeleid
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:17
Mandekker.... d'r zit me toch een partij voetbalverstand in de redactie zeg...
Is in Sittard de veldheer achterin, schuift regelmatig door naar het middenveld (waar-ie trouwens ook kan spelen), enorm goede inspeel- en crosspass, bovendien een prima schot en vrije trap. All-round verdediger die in zijn 3e interland bij Oranje -19 ook al gelijk tot aanvoerder werd benoemd.

Slimme keuze, Ajax neemt alvast een voorschot op een transfer van De Ligt.
Half Europa zat achter Schuurs aan, hoop dat Fortuna wel een doorverkooppercentage bedongen heeft. Aangezien deze zomer een bod van 1,2mln uit Eindhoven resoluut werd afgewezen is de transfersom op zeker een JL-record. Gezien tussentijdse contractverlenging denk ik dat Ajax tussen de 1,5 en 2 mln betaalt.

Vind ik leuk
Rafael +519
donderdag 7 december 2017 om 12:17
Ajax begint ongeveer dezelfde aantal spelers te bezitten als Chelsea
Vind ik leuk
Polly11 +1842
donderdag 7 december 2017 om 12:19
Jammer, had gehoopt dat hij voor PSV zou kiezen, zeker met de historie tussen Fortuna spelers en PSV.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:37
En alweer de lampjes afgetroefd...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:43
En alweer geen kampioen... haha
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:39
Eigen ploeg bekritiseren,snel janken.
Ik zeg top gescout. Past vast goed bij het overige Ajax..

Sorry maar dat haal je toch niet in huis.
Ben geen Ajax fan, maar dit gun je Ajax zelfs niet.

In het verleden hebben deze type spelers de club al vaker in problemen gebracht.
Omdat spelers te kritisch waren.

En nu haal je weer een jankert binnen.
Dat is vragen om problemen.

Dit lijkt mij een speler die snel een basis plaats wil opeisen.
En wanneer die het niet krijgt dat hij dan de club op stelten zet.
Weggegooid geld uiteindelijk.

Kortom succes met de tijd bom.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:39
Ehhhh
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:43
Fortuna promoveert en Schuurs staat volgend jaar in de Jupiler te ballen met jong Ajax
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:45
Goede aankoop.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:46
Volgend seizoen roepen ze weer,Ajax heeft een goeie eigen jeugd whaha
Vind ik leuk
Bobbi04 +835
donderdag 7 december 2017 om 12:50
Zure reacties hoor, nog niet zo lang geleden werd er op deze site geroepen dat Bommel Perr wel even naar Eindhoven zou brengen. Nu hij voor de mooiste club van Nederland heeft gekozen komen de azijnzeikers weer boven drijven....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:52
De overschatte opvolger van de te overschatte te Ligt.
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 13:50
Whaha weer zo'n calimero die meer met Ajax bezig lol
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:01
Haha iets met koop club!
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 13:50
Haha iets met goede talenten kopen naast het opleiden? Jaloers?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:03
Jammer weer een talent naar de knoppen! Bij zowel Ajax als PSV leer je niet verdedigen., zoals nergens in Nederland....die spelen allebei met 30 meter in de rug.......had beter eerst echt verdedigen kunnen leren bij bv Liverpool....
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 13:04
Volgens vele hier zou hij nooit naar Ajax komen ;-)

Volgens vele hier, zou hij de beste verdedigende talent zijn, veel beter dan De Ligt enz, maar diezelfde mensen zeggen nu niet, proficiat Ajax met de beste verdedigende talent die er rondloopt, nee diezelfde mensen gaan nu zuur doen in deze topic haha
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 13:07]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:05
2 aankopen voor volgend seizoen in 1 week, terwijl de competitie nog niet eens op de helft is. Geven ze dit seizoen al op in de tweede voetbalstad van NL?
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 13:06]
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 13:08
Dus Ajax moet deze spelers laten lopen?? Hahaha
Vind ik leuk
52N6E +257
donderdag 7 december 2017 om 13:07
Interessante centrale verdediger. Naar voren gericht.zal zich moeten bewijzen bij Ajax maar als tie daar doorheen is dan zal van grote waarde kunnne zijn.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:07
Een zachtaardige Limburger in de Amsterdamse slangenkuil. Waarschijnlijk een garantie voor succes..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:11
Mooi werk.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:13
Hebben ze bij Ajax geen eigen scouts meer? Overal waar PSV interesse in heeft word gehaald. Dus Brands noem ff een paar slechte spelers in de media dan gaat Overmars die halen. In plaats van deze 2 redelijke spelers. Wel te jong om mee te presteren, dus qua dat heeft Ajax er niets aan. Maar ze zouden er straks waarschijnlijk wel lekker mee gaan cashen!
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 13:14
Volgens Napolitanos had Schuurs al een voorcontract getekend bij Psv haha

Napolitanos +4532donderdag 19 oktober 2017 om 21:45Hoorde dat zijn pa al een voorcontract had besproken met PSV. Bommel is kind aan huis bij fortuna en heeft de familie al overgehaald . Het zuiden is natuurlijk veel warmer voor zon gevoelig menneke uit Limburg waar ook carnaval wordt gevierd. Maar de Duitsers zullen ook wel op de loer liggen gladbach ligt om de hoek
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:24
Voordat iedereen dit weer als de nieuwe de Ligt of de nieuwe Frank de Boer bombardeert eerst maar eens kijken of hij ook in de Eredivisie mee kan, voor hetzelfde geld wordt dit een tweede Zivkovic of Sana, we weten hoe dat is afgelopen....
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 13:52
Nou gezien de topics over Schuurs laatste maanden, zou hij de beste verdedigende talent zijn sinds jaaaaaaaren, en veel beter ook dan De Ligt enz... Alleen zie ik diezelfde mensen er nu een hele andere mening erop nahouden hahaha
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 15:00
De reacties hier op dit bericht gaan nergens over... Niemand reageert maar iets in de trend van dit nieuws. Hahaha. En die is beter dan die. Wees lekker fan van je club en vergelijk ze niet zo.
Vind ik leuk
ajax1973 +1470
donderdag 7 december 2017 om 15:57
weer een aan koop waar je niet sterker van word koop eens een paar dragende spelers talent alleen kom je er niet bij zeker niet als die met matige spelers als ziyech moeten spelen en de matige rommel meer te zeggen heeft als de trainer
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 15:58]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 16:32
Erg verassend dit, mooie transfer voor deze jongen! Ik denk dat Ajax heeft geleerd van zijn fout(en) door niet Van Drongelen aan te nemen afgelopen zomer. Schuurs is een zeer groot talent, en zal waarschijnlijk in zijn 1e seizoen veelal bij Jong Ajax moeten spelen, maar ik denk dat hij snel in de basis terecht zal komen van het grote Ajax. Ook wegens het feit dat Veltman en vooral De Ligt in trek zullen zijn aankomende zomer. Tenminste, dat denk ik.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 16:37
Iemand enig idee van de transfersom?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 17:09
Hoop maar dat ie echt zo goed is maar tegen Jong Ajax was ik niet onder de indruk van 'm. Mensen die dit als een overwinning op PSV zien snappen er niks van. Ik win liever aanstaande zondag. Daarom hadden ze nog even moeten wachten met dit nieuws.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 17:38
Ajax , het Chelsea van Nederland....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:40
Beste aankoop sinds de oprichting van Ons Aller Ajax.
Vind ik leuk
mba4u2c +749
vrijdag 8 december 2017 om 22:56
Nergens staat hoeveel Ajax moet betalen. Toch niet een onbelangrijk detail in een transferbericht, lijkt me...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax verrast met aantrekken Schuurs (18): aanvoerder in de zomer naar Amsterdam