Al zou Liverpool in m'n tuin spelen, dan zou ik er nog niet naar kijken

"Al zou Liverpool in m'n tuin spelen, dan zou ik er nog niet naar kijken"

donderdag 7 december 2017 om 11:22

Roy Keane weigert de polonaise te lopen na de 7-0 overwinning van Liverpool in de Champions League tegen Spartak Moskou. Volgens de analist is de gigantische uithaal in het miljoenenbal geen voorbode van structureel succes.

"De grote tests moeten nog komen voor Liverpool. Ze hebben nog niemand verslagen", wordt Keane geciteerd door Britse media. Van het spel wordt de oud-voetballer ook niet warm. "Al zou Liverpool in m'n tuin spelen, dan zou ik er nog niet naar kijken. Het gaat nergens over. Het ziet er leuk uit, maar we weten allemaal hoe ze spelen in defensief opzicht. Als de prijzen worden verdeeld aan het einde van het seizoen, is Liverpool nergens te zien."

Oud-spits Michael Owen laat een compleet ander geluid horen. "Liverpool is een plezier om naar te kijken. Ik kan niet wachten op de volgende ronde. Het zal enorm lastig worden om Liverpool te verslaan. Het maakt niet met hoeveel goals ze het uitduel verliezen, want op Anfield kunnen ze iedereen verslaan met welke score dan ook. Veel clubs zullen het niet leuk vinden om Liverpool te treffen."

Plaats een reactie

Alain2708 +3141
donderdag 7 december 2017 om 11:25
Straks Van Dijk erbij in de verdediging, scheelt al een stuk denk ik..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:26
Keane praat net zoals hij voetbalde: zonder compromis.
Vind ik leuk
Hyena +20601
donderdag 7 december 2017 om 11:27
Roy Keane slaat hierin ietwat door, maar feit blijft wel dat het in defensief opzicht echt veel te zwak is. Daarmee gaan inderdaad geen prijzen worden gewonnen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:28
v Dijk kom er maar in....
Vind ik leuk
Janjan +337
donderdag 7 december 2017 om 11:28
Ze spelen een beetje afwisselend met hoge pieken en dalen.
Stabiel zijn ze nog niet echt en de andere topclubs buiten City speelt ook nog niet elke week stabiel......zo blijven de kansen voor een ieder tot het einde spannend!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:29
het is zoiezo leuk om naar Liverpool te kijken vooral gisteren (wat een wedstrijd Spartak had echt niks te vertellen) Coutinho, Firmino, Mane en Salah was echt top alleen jammer dat ze in veel grote wedstrijden wel vaak goed voetbal laten zien en tegen de wat kleinere het op een of andere manier niet altijd kunnen opbrengen.

deze ploeg zou in principe nog 2 toppers in het team moeten hebben om echt kans te kunnen maken op het kampioenschap.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 7 december 2017 om 11:31
Altijd lekker om Roy Keane als analist op tv te zien.
Die doet niet aan voorzichtig.
Ook niet als het zijn eigen oude clubs betreft.
Vind ik leuk
Alain2708 +3141
donderdag 7 december 2017 om 11:38
Eens, maar soms lijkt het net alsof hij dat expres doet om controverse uit te lokken..
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 7 december 2017 om 11:42
Dat hebben ze op dat eiland ook nodig, iemand die ze met beide beentjes op de grond zet.
Kan ook al niet wachten tot ze zichzelf weer als favoriet voor de wk bombarderen om vervolgens de messen te slijpen als het wederom een faalfeest wordt.
Vind ik leuk
Alain2708 +3141
donderdag 7 december 2017 om 11:48
Ik denk eerder dat iemand ons met beide beentjes op de grond moet zetten, als dat nog niet gebeurd is. Zij gaan tenslotte wel naar het WK en als er iemand is die denkt dat ze altijd de beste zijn, zijn wij dat wel.. ;-)
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 7 december 2017 om 11:52
We hebben het toch over Engeland en niet Nederland?
Vind ik leuk
Alain2708 +3141
donderdag 7 december 2017 om 11:56
Heb je een punt! hahahaa
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:39
Manchester United, Liverpool, Manchester City, Tottenham Hotspur en Chelsea zitten bij de laatste 16 dus dat valt nogal mee.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 7 december 2017 om 13:56
En met ene beetje mazzel liggen ze er allemaal uit bij de 1/4 finale.

En ik had het over zichzelf tot favoriet bij het WK bombarderen.
Bij die ploegen die je noemt zitten .... 7 of 8 internationals voor Engeland?
Alleen bij Spurs kan je zonder in de lach te schieten stellen dat de Engelse spelers het belangrijkst voor hun team zijn.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 15:40
Hebben ze zzichzelf tot favoriet van het WK gebombardeerd dan? Ik lees het nergens. Je maakt er een heel verhaal van druktemaker.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 7 december 2017 om 16:32
Nog niet.
Geef het tijd.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:41
Keane heeft wel een punt. Als de prijzen verdeeld worden is dit Liverpool nergens te bekennen. Ik hoop dat het dit jaar anders wordt.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:46
Aldus Mancunian Roy Keane. Lekker objectief. Vraag Aad de Mos anders iets over Ajax en Jan Boskamp iets over Feyenoord.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:56
Roy keane is gwn een zeikert
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:01
Ik weet niet wie dit plaatst hoor, maar Keane zei dit meer dan een maand geleden nadat Liverpool van Maribor won. Compleet non-nieuws.
Vind ik leuk
dhrwobo +9659
donderdag 7 december 2017 om 12:17
Daar heeft hij wel gelijk in. Ze doen in de competitie al jaren nauwelijks meer mee in de titelstrijd. Als Liverpool nog een topnaam in het doel zet en Van Dijk centraal achterin zet, dan kan het leuk gaan worden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 12:18]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:52
Hij zou niet kijken als het in zijn tuin is.
Vervolgens zegr hij dat het voetbal er leuk uitziet.

Spreekt zich een beetje tegen
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:10
Heeft hij zo'n grote tuin dan?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:27
Roy Keane heeft twee clubs getraind (Sunderland en Ipswich) die hem alletwee maar hebben ontslagen. Deze zelfde man wordt niet warm van een 7-0 op het hoogste niveau. Ik kan het moeilijk los zien van zn Manchester United verleden en de aangeleerde haat naar LiverpoolFC. Maar waar hij dan een quote van de Legendarische Liverpool manager Bill Shankly aanhaalt is dan wel weer sympathiek. Bill Shankly riep in de jaren 70 van de vorige eeuw al: If Everton were playing at the bottom of the garden, I’d pull the curtains.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:06
Roy keane altijd een ongezouten mening
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Al zou Liverpool in m'n tuin spelen, dan zou ik er nog niet naar kijken"