'Goretzka raakt geblesseerd en kan transfer naar Europese top voor nu vergeten'

'Goretzka raakt geblesseerd en kan transfer naar Europese top voor nu vergeten'

donderdag 7 december 2017 om 12:31

De kans is groot dat Leon Goretzka ook na de winterstop nog speler van Schalke 04 is. Diverse Europese grootmachten waren van plan om in januari te bieden op de middenvelder van de Duitsers, maar ineens sloeg het noodlot toe: Goretzka is geblesseerd geraakt en vermoedelijk even uit de roulatie.

De Duitser heeft opnieuw last van een beenblessure. Dat is een grote klap voor onder andere Manchester United, dat zich volgens het Engelse Sky Sports recentelijk gemengd heeft in de strijd om de 22-jarige middenvelder. Naast United worden onder andere ook Arsenal, Bayern München, Juventus en FC Barcelona met hem in verband gebracht. Omdat Goretzka momenteel kampt met een blessure, is de kans klein dat hij in januari een medische keuring zou doorstaan. 

Clubs zouden in de zomer van 2018 alsnog een poging kunnen wagen voor Goretzka, maar dan is hij wel transfervrij, tenzij hij verlengt in Gelschenkirchen. Zijn contract loopt komende zomer af. Mogelijk wekt zijn transfervrije status de interesse van meer clubs. Goretzka raakte in het duel met 1. FC Köln geblesseerd, zo bevestigde Schalke-directeur Axel Schuster.

Plaats een reactie

donderdag 7 december 2017 om 12:45
Dan maar half jaartje langer wachten. Als je goed bent, kom je er vanzelf wel.
Vind ik leuk
Bayern FC +1316
donderdag 7 december 2017 om 13:50
Die is dan transfervrij :) hopelijk gaat hij naar Bayern
Vind ik leuk
Truth +2777
donderdag 7 december 2017 om 14:21
Jullie willen ook iedereen he....ga eens scouten ipv de conccurentie leeg te zuigen
Vind ik leuk
Bayern FC +1316
donderdag 7 december 2017 om 14:25
Het leeg zuigen gebeurt overal. Je gaat mee met de top van Europa of je haak af.
Vind ik leuk
Truth +2777
zaterdag 9 december 2017 om 15:42
Dus je geeft toe dat je niet kan opleiden ?
Vind ik leuk
Bayern FC +1316
zondag 10 december 2017 om 09:00
Het heeft niet zozeer met het opleiden te maken. Een talent moet er staan.
Een vervanger voor Vidal moet klaar staan.

In de Eredivisie kun je het wel doen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:47
Vervelend voor hem
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:04
Echt goede speler!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:32
Hoezo is dit nou een grote klap voor Mancherster United en andere clubs? Volgensmij is de grootste klap voor Gortetzka.
Vind ik leuk
Zjor +300
donderdag 7 december 2017 om 13:35
Ben ik de enige die in Goretzka niet de 'wereldmiddenvelder' zie die iedereen ziet? Is hij een goede middenvelder, absoluut! Beter dan de gemiddelde middenvelder, zonder moeite, absoluut! Maar de laatste tijd word er over deze man gepraat alsof hij een gouden pik heeft en dat gaat me een beetje ver..
Vind ik leuk
ay42 +463
donderdag 7 december 2017 om 13:56
Dat heeft denk ik ook te maken met het feit dat hij pas 22 jaar is al meer dan 100+ wedstrijden in de Bundesliga heeft gespeeld. Of kortweg iemand die er meteen kan staan en nog voldoende doorgroei mogelijkheden heeft
Vind ik leuk
Zjor +300
donderdag 7 december 2017 om 13:58
Nee dat begrijp ik absoluut. Hij is ook international, hartstikke goed! Alleen de media doet alsof hij 2,3 keer beter is dan (noem eens iemand) Modric of iets in die richting. En persoonlijk vind ik dat een beetje te veel van het goede
Vind ik leuk
Truth +2777
donderdag 7 december 2017 om 14:22
Wat heeft die gouden pik er mee te maken ?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:31
Gaat gewoon richting Engeland dus niks Bayern
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 08:47
Uitstekende speler, eigenlijk gek dat hij afgelopen zomer niet al is opgepikt. Vraag me af wat Max Meyer gaat doen, heeft ook een aflopend contract.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Goretzka raakt geblesseerd en kan transfer naar Europese top voor nu vergeten'