Feyenoord-blessuregeval ligt voor op schema en sluit al aan

Feyenoord-blessuregeval ligt voor op schema en sluit al aan

donderdag 7 december 2017 om 13:38

Goed nieuws voor Feyenoord: Eric Botteghin is op de weg terug. De verdediger herstelt razendsnel van zijn knieblessure en ligt voor op schema.

Dat laat trainer Giovanni van Bronckhorst weten aan het Algemeen Dagblad. Botteghin raakte op 23 september geblesseerd en staat sindsdien aan de kant bij Feyenoord. Daardoor miste de centrale verdediger onder meer vijf Champions League-wedstrijden.

Botteghin is donderdag weer bij de groep aangesloten en Van Bronckhorst verwacht na de winterstop weer over de Braziliaan te kunnen beschikken. De verdediger heeft zelf zijn zinnen gezet op een rentree in de Klassieker tegen Ajax op 21 januari. Op de donderdagtraining kregen de basisspelers van het duel met Napoli rust.

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

donderdag 7 december 2017 om 13:46
Zijn jullie, Feyenoord supporters, ook nog zo gelukkig na gisteravond?
Vind ik leuk
cj_fey +2572
donderdag 7 december 2017 om 13:51
De winst is een opsteker, Malacia is een opsteker, dat stemt positief. Gewonnen door hard werken, maar voetballend moet het echt beter!
Vind ik leuk
Cookee +4768
donderdag 7 december 2017 om 16:16
Moet dat even tijd gunnen, je kunt niet met je ziel onder de arm lopen en ineens iedereen van de mat spelen. Maar gisteren was een mooi begin. En na het zien spelen van Malacia dan vraag ik mij af waarom dan Haps gehaald? Zou er eens over nadenken om Haps aan PSV te verkopen, daar mag hij wel aanvallend spelen, dan kan Malacia bij Feijenoord doorgroeien. IJzer smeden als het heet is, die jongen deed het prima, je kunt hem nu niet weer de anonimiteit in gooien toch?
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 16:36]
Vind ik leuk
mcmodd +12087
donderdag 7 december 2017 om 16:59
Ik denk dat Malacia met al zijn talent ook echt zijn jeugddipje af en toe zal hebben. Ik zou hem toch ook naast Haps gebruiken.
Vind ik leuk
Cookee +4768
vrijdag 8 december 2017 om 15:17
Ja, dat kan maar als je een paar miljoen voor Haps kan krijgen, dan kan die jongen bij PSV aanvallender spelen, mooi voor club en speler dacht ik.
Malacia is jong en die zal ook fouten maken, maar na deze wedstrijd moet je wel meteen hem erbij houden, je moet talent ook licht laten zien... wie goed doet krijgt meer kansen... zoiets he?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 17:42
BIj PSV mag hij wel aanvallende spelen? en bij Feyenoord niet? slaat helemaal nergens op.
Vind ik leuk
Cookee +4768
vrijdag 8 december 2017 om 15:14
Laat je inlichten vriend, zoek even op Haps, dan vindt je dat bericht waarin Gio eist dat hij achterin blijft hangen.
Het is al jaren zo dat PSV aanvallende backs heeft.

Vorig jaar had Fey ook Karsdorp, maar nu krijgt Haps dus dit te horen, waarom halen ze hem dan?
Ik ben niet voor PSV, ik ben alleen liefhebber.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 20:11
Ik weet niet welke wedstrijden jij kijkt? maar ik zie Haps alleen opstomen naar voren. En helaas, ik heb het niet kunnen vinden.
Vind ik leuk
Cookee +4768
zaterdag 9 december 2017 om 12:55
Hij stond bij AZ bijna constant voorin dat weet je toch nog wel.
Heb ook even gezocht naar dat stuk, niet kunnen vinden, maar je zult het van me moeten aannemen dat hij dat zei. Hij vond het geen probleem dat hij in vrijheid beperkt wordt.
Maar ik vind dat wel, als opkomen je sterke kwaliteit is dan wil je niet omgeturnd worden in iets waar je minder goed in bent.
Vind ik leuk
Teo Smith +13803
donderdag 7 december 2017 om 15:02
Yasss.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 15:53
Verrast vooral!
Vind ik leuk
52N6E +248
donderdag 7 december 2017 om 14:53
Goed nieuws hij wordt al even gemist!
Vind ik leuk
Cookee +4768
donderdag 7 december 2017 om 16:37
Vond die 2 van gister meer potentie voor de toekomst hebben dan Bottechin, met alle respect wat de man voor Feijenoord gedaan heeft.
Vind ik leuk
52N6E +248
donderdag 7 december 2017 om 16:44
Kijk dit is nu echt zoooo jammer zo’n reactie. Eric die Feyenoord mede kampioen heeft gemaakt die er bij moeilijke wedstrijden altijd zijn mannetje stond wordt hier met één pennenstreek van de hand gedaan. Vergeet niet dat de wedstrijd van gisteren nergens meer over ging. Dan is het makkelijk vrijuit voetballen...
Vind ik leuk
Cookee +4768
donderdag 7 december 2017 om 16:54
Ik respecteer zijn inbreng zeker. Maar als Feijenoord door wil, dan is een centrum zoals gister een optie, dan kan je dieper spelen, dan komt het midveld dieper en dan Vermeer die zone daarachter oppakken.
In de ED is Bottechin top, daar is hij een persoonlijkheid en heeft hij zijn fysiek mee. Maar internationaal tref je andere spitsen... een type Mertens is geen feest voor Eric, lijkt mij.
Ik vond gister wel dat het ergens om ging, laten we wel wezen als Feijenoord elke week deze inzet heeft dan was het gat niet 14 pnts.
We zagen dat een jaar geleden ook bij PSV, internationaal dan lopen NL-clubs veel harder dan in de ED.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord-blessuregeval ligt voor op schema en sluit al aan