Klaassen speelt hele wedstrijd bij winnend Everton, Hateboer verslaat Memphis

Klaassen speelt hele wedstrijd bij winnend Everton, Hateboer verslaat Memphis

donderdag 7 december 2017 om 20:52

Met Davy Klaassen in de basis heeft Everton het Europa League-avontuur afgesloten met een zege. Op Cyprus werd Apollon Limassol met 3-0 verslagen. Everton was al uitgeschakeld en speelde daarom met een B-ploeg. Het kwakkelende AC Milan - wél geplaatst - leed een pijnlijke nederlaag in Kroatië.

Apollon Limassol - Everton 0-3
Zonder manager Sam Allardyce - hij wilde zijn tijd liever nuttig besteden in Engeland - deden The Toffees het prima op Cyprus. Everton speelde met diverse jonkies die nooit eerder minuten maakten in het eerste elftal. Ook Klaassen, die in de Premier League al weken niet eens tot de wedstrijdselectie behoort, mocht meedoen. De Oranje-international stond negentig minuten op het veld. Everton-aanvaller Ademola Lookman was de man van de avond. In de eerste helft kopte hij van dichtbij raak en even later schoot de jonge Brit prachtig zijn tweede binnen. In de slotfase zorgde Nikola Vlasic voor het slotakkoord. 

NK Rijeka - AC Milan 2-0
In de Serie A draait het bij AC Milan voor geen meter. In Europa gaat het dit seizoen wél vrij aardig met de gevallen grootmacht. Milan was voor aanvang van het uitduel met NK Rijeka al geplaatst en trainer Gennaro Gattuso kon het zich dus permitteren om veel sterren rust te geven. Er stonden desondanks veel grote namen op het veld in Kroatië. Zij bakten er niet veel van. Rijeka won met 2-0, dankzij goals van Pulji (7e minuut) en Gavranovic (47e minuut). De winst was niet voldoende voor de thuisploeg om zich te plaatsen. AEK Athene pakte een punt bij Austria Wien (0-0) en werd tweede in de groep. 

Atalanta Bergamo won in eigen huis met 1-0 van Olympique Lyon. Beide teams waren al door naar de volgende ronde. Hans Hateboer leverde de assist bij de enige treffer van de wedstrijd. Andrea Petagna scoorde. Memphis Depay werd na 68 minuten gewisseld in Italië. Ook onder meer FC Astana, Ludogorets en Lokomotiv Moskou plaatsten zich voor de knockoutrondes.  

Poll

Komt het nog goed met Klaassen bij Everton?

(2256 stemmen)

Plaats een reactie

Bengelino +6694
donderdag 7 december 2017 om 21:05
Klaassen speelde ouderwets als een dijk!
Vind ik leuk
Bizzy +8631
donderdag 7 december 2017 om 21:38
Het is maar limasol, vergelijkbaar met Pec Zwolle. Klaassen komt tekort voor de PL.
Vind ik leuk
Bengelino +6694
donderdag 7 december 2017 om 22:03
Ik heb geen minuut gezien, welke dildo gaat dit nou kijken
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:11
Hun trainer was er zelfs niet
Vind ik leuk
Koeien +1598
donderdag 7 december 2017 om 21:06
niiice Hansie door de bocht, volgens mij gaat het hem daar best goed af in Italie. Nog even zo door en misschien mag ie zich 's bij oranje melden.
Vind ik leuk
Farmer +6122
donderdag 7 december 2017 om 21:59
Inderdaad. Iedereen heeft het altijd maar over Klaassen en Depay etc..
Hateboer doet het uitstekend bij Atalanta'. Ergens snap ik niet waarom hij nog nooit is opgeroepen, afgelopen oefenpotjes was bv een goede aangelegenheid geweest?

Ach, zullen ook de laatste stuiptrekkingen van Advocaat zijn geweest. Hateboer in deze vorm, hoort gewoon opgeroepen te worden.
Vind ik leuk
Koeien +1598
vrijdag 8 december 2017 om 10:18
inderdaad, ik vind hem qua spel erg lijken op Janmaat, hij is retesnel, kan mooi combineren en natuurlijk altijd doorlopen tot de achterlijn. Heeft ook de conditie om ook weer op tijd terug te gaan.

Maargoed, op deze manier komt ie er wel en Padt denk ik ook wel. Er moet natuurlijk wel een Grunneger bij nu Robben weg is ;)
Vind ik leuk
Sil95 +5319
donderdag 7 december 2017 om 21:08
Jaja het Klaassen effect. Hij speelt en ze winnen! ;)
Vind ik leuk
pico323 +3482
donderdag 7 december 2017 om 21:29
Mooi voor Klaassen. Eindelijk weer ballen
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 21:36
Klaassen liet zien wel mee te kunnen op het niveau maarja, ze hebben zoveel middenvelders bij Everton
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:42
Wat een ongeïnteresseerde boer is die big Sam toch ook.Kan toch op zijn minst op de bank plaatsnemen.Hopelijk krijgt Everton zondag een best pak aan de broek van Liverpool
Vind ik leuk
Mo +8852
donderdag 7 december 2017 om 23:04
Klaassen is gewoon slachtoffer van het schandalig slechte aankoopbeleid van Koeman
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 23:43
Ja klopt. Klaassen wou helemaal niet naar de PL want zijn verfijnde techniek komt verl beter tot zijn recht in Spanje. Zoals iedereen weet. Maar hij MOEST toch naar de PL van die schandalige Koeman.

En nu even samen scanderen: die jongen komt er wel.
Vind ik leuk
Mo +8852
vrijdag 8 december 2017 om 00:35
In Spanje of Duitsland had hij misschien beter gepast maar ik vind het toch gelul van sommige die zeggen dat hij niet geschikt is voor de Premier League. Hij is fysiek en heeft enorm veel loopvermogen. 2 dingen die heel belangrijk zijn. Davy is een topgozer en ik hoop uiteraard dat hij het gaat maken en ooit misschien nog terug zal keren in Amsterdam. Dit zijn van die spelers daar houd je als supporter van, net zoals Kuyt dat in Rotterdam was. Zou voor Oranje overigens ook niet verkeerd uitkomen als Klaassen gaat presteren bij Everton.
Vind ik leuk
orion73 +696
vrijdag 8 december 2017 om 00:13
Klaassen werd gedwongen om te tekenen lijkt het wel. Volgens mij tekende hij met zijn volle verstand daar.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 06:02
Mooier kan je het niet neerzetten.... "Klaassen in een B Team!"
Dit is precies zoals het is... In NL ben je een TOP speler, maar dan ben je buiten NL nog helemaal niets..... dus B garnituur.
Jammer, maar helaas wel zo.
Ik had overigens van Klaassen echt veel meer verwacht bij Everton.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Klaassen speelt hele wedstrijd bij winnend Everton, Hateboer verslaat Memphis