Perez ziet zestienjarig 'Nederlands' talentje in Europa: 'Wie gaat hem overhalen?'

    Perez ziet zestienjarig 'Nederlands' talentje in Europa: 'Wie gaat hem overhalen?'

    donderdag 7 december 2017 om 21:09

    De zestienjarige Willem Geubbels deed donderdagavond mee in het Europa League-duel tussen Olympique Lyon en Atalanta Bergamo. De jeugdinternational van Frankrijk zoú vanwege zijn Nederlandse vader kunnen uitkomen voor Oranje. "Wie gaat hem overhalen, wie gaat hem bellen?", grapte Kenneth Perez in de studio van FOX Sports. 

    "Ik moet zeggen: als je zestien jaar bent en je maakt je Europese debuut voor Lyon, dat is geen kattenpis", aldus de analist. "De trainers, de mensen die er over gaan bij Lyon, zien dan dus iets in je. Dat is namelijk niet heel gebruikelijk."

    Geubbels maakte eerder dit seizoen zijn debuut in de Ligue 1. Namens Frankrijk onder 18 jaar heeft de aanvaller al diverse interlands gespeeld. De vader van de tiener komt uit Nederland en zijn moeder is afkomstig uit de Centraal-Afrikaanse Republiek. Geubbels zelf werd geboren in Frankrijk. 

    Plaats een reactie

    wattenstaafje +20882
    donderdag 7 december 2017 om 21:13
    Niemand gaat bellen
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45201
    donderdag 7 december 2017 om 21:14
    Overmars belt iedereen op onder 18 jaar.
    Vind ik leuk
    Mari +8652
    donderdag 7 december 2017 om 21:35
    Het doet pijn! Wat laat jij je kennen. Man je staat 10 punten voor.
    Niet nu al gaan janken. Typisch PSV
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45201
    donderdag 7 december 2017 om 21:42
    Janken...? We staan klaar om de knockout uit te delen zondag.
    Neem.jij een wit zakdoekje mee zondag...om in te snotteren en om mee te zwaaien.

    Waarom doet het trouwens pijn? Je baalt er zeker van dat Overmars geen oogje op jou heeft?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 21:47]
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 21:45
    Het wordt 3-1 voor ons muheheheh.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 23:25
    Als Feyenoorder gun ik je dit voor een keer van harte!
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 23:55
    Thanks! Vanwaar dit edele gebaar?
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 december 2017 om 00:01
    Hhaha, jaja, dat weet jezelf ook wel, maar ik spel het wel even. Dat is iets meer kans voor Feyenoord om nog eventueel mee te doen om de titel :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 december 2017 om 09:15
    Haha helemaal prima. Ik hoop voor jou dat Ajax wint dan.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 23:31
    Het is zo simpel als wat. Het doorzien van dingen is logisch te vinden, dat ik er wel al lang achter ben dat dit ( van die psv supporter) pure bangheid is. Bang voor meerdere dingen, bv. voor een overklassing van Ajax voor zijn clubje, een ander voorbeeld dat hij Ajax alsnog voorbij zijn clubje ziet gaan na de winterstop. Ajax komt altijd sterker terug. Ook al zouden we, om maar eens iets te noemen, letterlijk dood zijn als club. Dan staat Ajax, net als Jezus heeft gedaan, weer terug op. Ajax is sterker dan de dood. Van 10 punten achterstand liggen wij, Ajax, geen seconde wakker. Psv supporters liggen al wakker van 10 punten voorsprong op de concurrentie. Een logische conclusie komt dan naar boven,. een conclusie anderen ook wel uit hun mouw kunnen schudden, welke luidt: de stress staat de Psv supporters nu al tot aan de lippen.
    Vind ik leuk
    Iggy +3693
    donderdag 7 december 2017 om 23:26
    Piep, piep, piep, piep....
    Vind ik leuk
    Adjab +817
    vrijdag 8 december 2017 om 18:24
    Kan Brands ook doen maar wil niet voor lul staan, er is geen geld dus kopen komt er niet van.

    Vind ik leuk
    Sil95 +10594
    donderdag 7 december 2017 om 21:14
    Wie heeft zijn nummer dan?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    donderdag 7 december 2017 om 21:16
    Lekker Duits naampie
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45201
    donderdag 7 december 2017 om 21:26
    Eerder familie van Philippe Geubels :)
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    donderdag 7 december 2017 om 21:19
    Komt Perez uit de kast ?
    Vind ik leuk
    Vato75 +2279
    donderdag 7 december 2017 om 21:30
    Niemand kiest meer voor nl
    Vind ik leuk
    Bizzy +20732
    donderdag 7 december 2017 om 21:33
    Deze jongen is opgegroeid in frankrijk. Daar hoort hij thuis.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5562
    donderdag 7 december 2017 om 21:33
    en perez laat vervolgens beelden zien haha wat slecht
    Vind ik leuk
    Kuip +7508
    donderdag 7 december 2017 om 22:53
    Toch zaak voor de KNVB om contact met deze jongen op te nemen over hoe hij hier zelf in staat. Staat hij er voor open om eventueel ooit voor Nederland uit te komen of weet hij nu al zeker dat hij dat nooit wil.
    Marco Asensio was er duidelijk in dat hij voor Spanje koos. Hopelijk heeft deze jongen wel oren naar Oranje.
    Vind ik leuk
    Gerro +6498
    donderdag 7 december 2017 om 23:29
    Misschien daarnaast ook iets voor Feyenoord hij heet per slot van rekening toch Willem en die Willempies doen het normaal gesproken goed in de kuip. Eindhoven zou ik niet doen daar ligt het track record voor talenten.volgens het eindovens dagblad wel erg laag.
    Vind ik leuk
    Gerro +6498
    donderdag 7 december 2017 om 23:20
    Willem wel een lekker ouderwetse hollandse naam,nu nog kiezen voor Oranje waar ie meer kans heeft op een interland carrière dan bij Frankrijk als je ziet wat daar rondloopt.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 23:51
    "Deze jongen is in frankrijk geboren en heeft de morele verplichting om voor frankrijk te kiezen, heeft nl alles aan frankrijk te danken en moet zich niet onder druk laten zetten door een paar familieleden om voor nederland te kiezen"..... ik ga er vanuit dat dit de algemene publieke opinie wordt mocht dit ooit een issue worden.
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1166
    vrijdag 8 december 2017 om 00:54
    Wat een reus joh
    Vind ik leuk
    North +2382
    vrijdag 8 december 2017 om 02:08
    Hoop vooral voor zo'n jongen dat die alles uit z'n carrière haalt. Mocht die dan voor Nederland kiezen dan zou dat mooi zijn. Maar lijkt me niet. Kent Nederland waarschijnlijk geen eens.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws