'Ergens zit steeds het gevoel dat ik nooit een kans heb gekregen bij Feyenoord'

'Ergens zit steeds het gevoel dat ik nooit een kans heb gekregen bij Feyenoord'

donderdag 7 december 2017 om 23:28

Zijn mislukte periode bij Feyenoord zit Warner Hahn niet helemaal lekker. De doelman van sc Heerenveen heeft het gevoel dat hij in De Kuip nooit een échte kans kreeg, vertelt hij in gesprek met FeanFan. 

Tussen 2014 en 2017 stond Hahn (25) onder contract in De Kuip. De sluitpost werd twee keer verhuurd en speelde niet één competitieduel voor Feyenoord. "Het had niet direct effect op mijn zelfvertrouwen, maar het doet wel iets met je. Het is niet gemakkelijk om daarmee om te gaan. Ergens zit steeds het gevoel dat je nooit een echte kans hebt gekregen. Ik wilde heel graag slagen bij Feyenoord", blikt de goalie terug. 

"Toen ik naar PEC Zwolle ging, vond ik dat best moeilijk. Terug bij Feyenoord kreeg ik door een blessure weer geen echte kans, dus om ritme op te doen werd ik weer verhuurd. Nu ben ik echt weg." Hahn zette in juni zijn handtekening onder een driejarig contract in Friesland. 

Plaats een reactie

Bengelino +6694
donderdag 7 december 2017 om 23:37
Belachelijk
Vind ik leuk
Korm +23125
vrijdag 8 december 2017 om 08:13
Nee ik vind van niet. Zeker dit jaar had Feyenoord een statement kunnen maken. Ze wisten dat Vermeer terug is gekomen van een blessure dus ze hadden het contract van Jones niet hoeven te verlengen (jones en vermeer vind ik dezelfde keepers)
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 09:58
Tsja... Ik snap wel dat uiteindelijk Hahn buiten de boot viel. Hopelijk krijgt hij bij Heerenveen de tijd om een tijdje zonder blessures te keepen. Want dat heeft hem vooral dwars gezeten denk ik.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 23:38
Tja, zo gaat dat in het voetbal Warner! Overigens verdien je toch een prachtig bedrag met geen kansen krijgen
Vind ik leuk
soksa +965
vrijdag 8 december 2017 om 07:19
Ondanks dat je een leuk bedrag verdient mag hij het toch wel teleurstellend vinden dat hij niet geslaagd is bij een topclub in Nederland?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 23:39
Je hebt wel de nul gehouden.........
Vind ik leuk
feyeniels +17878
donderdag 7 december 2017 om 23:42
Hahn had de pech dat hij geblesseerd raakte op de momenten dat er mogelijkheden waren om speeltijd te krijgen (bij blessures concurrent). Neemt niet weg dat het jammer is, want ik vind hem nog steeds een veelbelovende keeper. Mits hij zich blijft ontwikkelen had Feyenoord daar nog jarenlang een goede keeper aan kunnen hebben...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 23:48
Ach ja joh, 2/3 jaar nog met Vermeer, Jones 2de keeper en Bijlow uitlenen zodat hij 1ste keeper kan worden want het zou zonde zijn om een van de grootste Nederlandse keeperstalenten te verliezen
Vind ik leuk
feyeniels +17878
donderdag 7 december 2017 om 23:57
Ja, van Bijlow verwacht ik ook een hoop. Ik hoop inderdaad dat we hem na dit seizoen uitlenen en dan, afhankelijk van hoe hij presteert, kijken of hij de concurrentie om een plek als eerste doelman aankan.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 23:43
Hij heeft kansen genoeg gehad maar is gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 23:50
Toevallig klopt de info van VP deze keer. In drie seizoenen bij Feijenoord speelde hij achtereenvolgens nul, nul en nul competitiewedstrijden in het eerste. Vind jij wel genoeg kansen.
Vind ik leuk
Gerro +3697
vrijdag 8 december 2017 om 00:08
Zonde was een talentvolle keeper en vanaf je 22 ste 3 jaar op de bank zitten daar word je ook niet beter van.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 07:26
Dat kwam toch voornamelijk door blessures. Ik ben er van overtuigd dat hij zonder die blessures een kans zou hebben gekregen
Vind ik leuk
Rafael +519