'Ergens zit steeds het gevoel dat ik nooit een kans heb gekregen bij Feyenoord'

    'Ergens zit steeds het gevoel dat ik nooit een kans heb gekregen bij Feyenoord'

    donderdag 7 december 2017 om 23:28

    Zijn mislukte periode bij Feyenoord zit Warner Hahn niet helemaal lekker. De doelman van sc Heerenveen heeft het gevoel dat hij in De Kuip nooit een échte kans kreeg, vertelt hij in gesprek met FeanFan. 

    Tussen 2014 en 2017 stond Hahn (25) onder contract in De Kuip. De sluitpost werd twee keer verhuurd en speelde niet één competitieduel voor Feyenoord. "Het had niet direct effect op mijn zelfvertrouwen, maar het doet wel iets met je. Het is niet gemakkelijk om daarmee om te gaan. Ergens zit steeds het gevoel dat je nooit een echte kans hebt gekregen. Ik wilde heel graag slagen bij Feyenoord", blikt de goalie terug. 

    "Toen ik naar PEC Zwolle ging, vond ik dat best moeilijk. Terug bij Feyenoord kreeg ik door een blessure weer geen echte kans, dus om ritme op te doen werd ik weer verhuurd. Nu ben ik echt weg." Hahn zette in juni zijn handtekening onder een driejarig contract in Friesland. 

    Plaats een reactie

    Bengelino +10149
    donderdag 7 december 2017 om 23:37
    Belachelijk
    Vind ik leuk
    Korm +29778
    vrijdag 8 december 2017 om 08:13
    Nee ik vind van niet. Zeker dit jaar had Feyenoord een statement kunnen maken. Ze wisten dat Vermeer terug is gekomen van een blessure dus ze hadden het contract van Jones niet hoeven te verlengen (jones en vermeer vind ik dezelfde keepers)
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6050
    vrijdag 8 december 2017 om 09:58
    Tsja... Ik snap wel dat uiteindelijk Hahn buiten de boot viel. Hopelijk krijgt hij bij Heerenveen de tijd om een tijdje zonder blessures te keepen. Want dat heeft hem vooral dwars gezeten denk ik.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3499
    donderdag 7 december 2017 om 23:38
    Tja, zo gaat dat in het voetbal Warner! Overigens verdien je toch een prachtig bedrag met geen kansen krijgen
    Vind ik leuk
    soksa +1382
    vrijdag 8 december 2017 om 07:19
    Ondanks dat je een leuk bedrag verdient mag hij het toch wel teleurstellend vinden dat hij niet geslaagd is bij een topclub in Nederland?
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2531
    donderdag 7 december 2017 om 23:39
    Je hebt wel de nul gehouden.........
    Vind ik leuk
    Gerro +5466
    vrijdag 8 december 2017 om 00:08
    Zonde was een talentvolle keeper en vanaf je 22 ste 3 jaar op de bank zitten daar word je ook niet beter van.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4755
    vrijdag 8 december 2017 om 07:26
    Dat kwam toch voornamelijk door blessures. Ik ben er van overtuigd dat hij zonder die blessures een kans zou hebben gekregen
    Vind ik leuk
    Rafael +726