Hoofdrol voor lachende Castaignos: Hij is een aantal kilo zwaarder

Hoofdrol voor lachende Castaignos: "Hij is een aantal kilo zwaarder"

donderdag 7 december 2017 om 23:42

Vitesse - OGC Nice (1-0) was de wedstrijd van Luc Castaignos. De spits had het moeilijk in de het Gelredome, miste in de eerste helft een gigantische kans en tekende in de 85e minuut voor de winnende treffer. 

Na afloop stond Castaignos RTL7 vrolijk te woord. "Als je drie punten hebt en de winnende mag maken, dan geeft dat een lekker gevoel", zei de aanvaller, die in de Eredivisie vooral op de bank zit. Tegen Nice en met name mandekker Dante had hij het donderdagavond zwaar. 

"Je bent de hele tijd in worsteling met die grote Dante. Hij is een aantal kilo zwaarder dan ik en een héle goede verdediger", zei hij lachend. "Voor jou is het dan een opgave en dan moet je slim zijn."

Zijn goal vierde hij haast niet. "Ik was gewoon moe. Eigenlijk wilde ik een rondje om het veld rennen, maar dan moest ik daarna nog herstellen."

Lees ook: Lichtpuntje in barre tijden: Vitesse volgt voorbeeld Feyenoord en wint slotduel

Plaats een reactie

vrijdag 8 december 2017 om 00:20
Hij is een aantal kilo zwaarder. Dan heeft hij nooit tegen Jeroen Verhoeven gespeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 00:32
Te moe om te juichen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 00:41
Hij heeft weer een keertje gescoord en gelijk een grote een grote Muil.
Vind ik leuk
Dicky +6492
vrijdag 8 december 2017 om 06:42
Het vriendje van Fräser. Vreselijk slechte spits. Hij werkt hard. Maar ik heb hem niet één keer op een fatsoenlijke aanname kunnen betrappen. Die goal had Ten Teije ook wel gemaakt, sterker nog, die kans vlak voor rust had Ten Teije ook gewoon verzilverd. Castaignos heeft het geluk dat Fräser heeft lopen drammen om zijn komst en hem nu wel moet blijven gebruiken. Maar wat mij betreft is Castaignos de rest van het seizoen actief in de derde divisie. Nee Büttner en Castaignos zijn het bewijs dat het niet altijd voldoende is dat je hard werkt.
Vind ik leuk
VA1 +262
vrijdag 8 december 2017 om 14:47
En Dabo niet te vergeten! Lelieveld is toch duidelijk veel beter.
Vind ik leuk
Dicky +6492
vrijdag 8 december 2017 om 15:12
Ik vind Dabo niet zo slecht. Lelieveld is misschien wel beter met het oog op de toekomst. Dit seizoen valt er toch weinig meer te verkloten. Dus Lelieveld mag voor mij alvast vlieguren maken.
Vind ik leuk
VA1 +262
vrijdag 8 december 2017 om 15:18
Nee maar Buttner is ook niet slecht. Die moet gewoon weer even met beide benen op de grond dat is alles. Dat blinde heeft hij altijd wel gehad trouwens. Maar Dabo kan gewoon niet veel beter... en het is belachelijk dat zo'n iemand de ontwikkeling van Lelieveld in de weg staat.
Vind ik leuk
VA1 +262
vrijdag 8 december 2017 om 15:20
Als ik het goed heb is Lelieveld zeker een aantal jaren jonger dan Dabo en toch speelt hij veel volwassener. Heb 'm ook niet op meerdere domme dingen kunnen betrappen. Alleen die tackle in de 16 was wat wild.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 09:16
Maar jij bent een paar kilo slechter dan Danté....
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 12:24
T.o.v. Castaignos is Dante een zwaargewicht in meerdere opzichten.

Maar ik irriteer me mateloos aan de houding van die Castaignos. Of ben ik de enige?
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 13:18
Castaignos denkt het te zijn, waar anderen denken mijn God wat ben jij toch slecht.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 13:18
Eerste goal in twee jaar of zo, als spits is Castaignos een vijfde klasse amateur.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Hoofdrol voor lachende Castaignos: "Hij is een aantal kilo zwaarder"